spyware aanstaan hierquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens op www.spelpunt.nl bij het darten
Ik ben onverslaanbaar
801 natuurlijkquote:
Een lelijk haakje door je lip!quote:
Owkequote:
Net weer een potje gedaan, 1x 180, 1x 140, daarna soepel uitgegooidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben onverslaanbaar
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Tong die chinees is ineens niet zó grappig meer
kom maar opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben onverslaanbaar
kom even spelen danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net weer een potje gedaan, 1x 180, 1x 140, daarna soepel uitgegooid
'Jeetje Tong die chinees is ineens niet zó grappig meer'quote:
* JaWi niet zoveel internet laatste tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pas 5x gelezen in evenzoveel topics vandaag volgens mij
Dat bedoelde ik ook met m'n eerste post.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Uitgooien is een andere term voor kind baren?
Ik moest aan Barney denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Uitgooien is een andere term voor kind baren?
Poker Channel 17.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb BS beloofd niet hier te vertellen dat hij is afgedroogd door een homo
Lance in het geel, einde tourquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Zonde van Zabriskie zeg. Rondje op kosten van Basso dan maar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt kruipt weg in een donker hoekje
Basso de aankomend nummer 2 van de Tourquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Zonde van Zabriskie zeg. Rondje op kosten van Basso dan maar.
Nou, dat weet ik nog niet.quote:
Jawel hoor.quote:
Neen, die ken ik niet keeper!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef keeper het volgende:
methodmich (of iemand anders, uiteraard), bekend met de Noord-Hollandse band The Drifts? Weet jij daar meer van?
andere grote kampioenen haalden ook maar 5 touroverwinningen, Lance spot met de regels en zal gewoon winnen (met afstand denk k ook nog)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, morgen of donderdag, maar vermoedelijk dus morgen.
En zjroentje, Lance kan nog vallen of gewoon instorten. Alle grote kampioenen rijden één Tour te veel!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
Krijg ik nu sowieso een award ?
Ik denk dat je een grote kans hebt om de Staatsloterij te winnen. Die gast is gewoon een machine.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
En zjroentje, Lance kan nog vallen of gewoon instorten.
Wat dacht je van het begin van het topic Ruud Gullit moet worden ontslagen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
F'noord: Gullit nieuwe trainer, Wotte tech.direc.
Leuk om door te lezen anderhalf jaar later
Fout.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe voorspelbaar ook he, ik hoor dat het thema van Sensation "Outer space" is en meteen zeg ik dan zit "Prodigy - Outer Scace" in de megamix, en ja hoor
weinig meegekregen van White? (heb k meteen antwoord op de vraag van gisterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe voorspelbaar ook he, ik hoor dat het thema van Sensation "Outer space" is en meteen zeg ik dan zit "Prodigy - Outer Scace" in de megamix, en ja hoor
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weinig meegekregen van White? (heb k meteen antwoord op de vraag van gisteren)
Chuckie is t troetelkindje van id&tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).
En ik krijg op Black de live beelden op DVD. Megamix is wel te doen, snap alleen niet wat "Chuckie - Nu ga je dansen klootzak" er tussen doen...
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Fout.
Origineel is van Max Romeo. (die sample)
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chuckie is t troetelkindje van id&t
k viel er in de megamix in (kwam thuis van een verjaardag) wilde eigenlijk gaan slapen maar toch maar t begin van Armin gekeken...,... dat was bizar goeden de aanvulling met Jan Vayne was geweldig. Verrek toen was t alweer 1,5 verder en Armin klaar.... toch maar ff Marco V's begin luisteren dacht k... nou dat was erg leuk alle hits en t klonk goed dus toen was t uiteindelijk nog na 5en voor k in bed lag
Nee, Max Romeo and the Upsetters - I chase the devil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley was
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer beginnen de nominaties voor de Awards dan?
Idd, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is het meestal?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...
qua publiek waarschijnlijk beter, aangezien t publiek op White niet echt uti zn dak gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat worden
Dat zegt hij volgens mij niet:quote:
Of heb ik iets gemist?quote:Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
toen ik DD er op attent maakte dacht hij eerst nog dat ze in de winterstop gehoduen werden, dus t balletje zal nu wel gaan rollen als DD wat tijd heeft en dan gaan we toxch eerst kiezen welke awards we willenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
waar heb je t eigenlijk gedownload?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).
En ik krijg op Black de live beelden op DVD. Megamix is wel te doen, snap alleen niet wat "Chuckie - Nu ga je dansen klootzak" er tussen doen...
Is toch veelal publiek dat niet van dance enzo houd maar gewoon er gaat staan om "stoer" te zijn en ik download ze via newsgroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua publiek waarschijnlijk beter, aangezien t publiek op White niet echt uti zn dak gaan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is toch veelal publiek dat niet van dance enzo houd maar gewoon er gaat staan om "stoer" te zijn en ik download ze via newsgroepen
http://www.binaries4all.nl/beginners/ Is niks illegaals aan maar je moet dat even goed lezen, wat je download vanuit nieuwsgroepen kan wel weer illegaal zijn maar dit is hoe je download vanuit nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja White is meer publiek van kijk mij nou hier zijn
newsgroepen.... linkje?
dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/ Is niks illegaals aan maar je moet dat even goed lezen, wat je download vanuit nieuwsgroepen kan wel weer illegaal zijn maar dit is hoe je download vanuit nieuwsgroepen
Ik jou ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik vind Ananas maar een mislukt format eigenlijk
Heinekenquote:
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar het beste bier komt uit Limburg en Brabant!quote:
Er zijn inderdaad lekkerdere bieren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar het beste bier komt uit Limburg en Brabant!
Heineken en Amstel; beide paardenzeik van de eerste categorie!
Mes op tafel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Vanavond nog leuks op TV?
quote:
Is dat wat? Triviant is ook altijd wel redelijk.quote:
Die kunnen hun borst nat maken!quote:Al voor de eerste training stond Rafael van der Vaart dagelijks in de Duitse media. Niet alleen vanwege zijn aanwezigheid in Hamburg de laatste dagen, maar zeker ook vanwege Sylvie. Ze worden ook in Hamburg al vergeleken met de Beckhams. Vandaag werkte hij zijn eerste training af bij HSV. Na afloop was de trainer vol lof over de middenvelder en kreeg hij tijdens de traing veel applaus van het publiek en van medespelers.
Ruud die werd voorgesteld in de laatste aflevering ligt zelf in een deuk. Hij is Fok-user en houdt ons op de hoogte van zijn avonturen in het Ananas topic. Neemty het met een korreltje nou ja kilo zout. En er wordt gemanipuleerd. Maar dat is altijd en overal zo SCH. Schijn bedriegt en jij bent de laatste die beelden van TV op z'n waarden kan schatten. Het is gewoon leuk gedaan en soms echt hilarisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Het is vooral strak gemonteerd, zoals veel van die programma's - en eigenlijk nogal goedkoop gedaan vind ik, zogenaamd wat nerds belachelijk maken terwijl die jongens volgens mij leuker zijn dan de gemiddelde domme voetbalfan.
Puber!quote:
Met het mes op tafel met Joost Prinsen. Erg vermakelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Vanavond nog leuks op TV?
Naast het feit dat je geen smaak hebt qua voetbal snap je dus ook blijkbaar geen hol van bierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar het beste bier komt uit Limburg en Brabant!
Heineken en Amstel; beide paardenzeik van de eerste categorie!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
en jij bent de laatste die beelden van TV op z'n waarden kan schatten.
quote:
Palmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overigens valt het Nederlands bier weer compleet in het niets bij Belgisch bier!
Lul over smaak valt niet te twisten, tering Feyenoorders ook altijd, altijd moeilijk doen en zeikenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Blijf jij maar in die waan, of kom gewoon eens een keertje naar het zuiden!
Overigens valt het Nederlands bier weer compleet in het niets bij Belgisch bier!
Hoi. Trouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
tering Feyenoorders ook altijd, altijd moeilijk doen en zeiken
Moet je een keertje La Chouffe proberen, die is ook zeer goed te drinken.quote:
Neuh, SCH misschien?quote:
Cassis van het eigen merk van Jan Linders echt zeer lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:26 schreef SCH het volgende:
Welke smaak limonadesiroop vinden jullie eigenlijk het lekkerst?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je een keertje La Chouffe proberen, die is ook zeer goed te drinken.
Dat is een erg leuke man, mooi van lelijkheid, en erg liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met het mes op tafel met Joost Prinsen. Erg vermakelijk
Dat is me met de paplepel ingegoten. Dat drinkt mijn vader al zolang ik me kan herinnerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je een keertje La Chouffe proberen, die is ook zeer goed te drinken.
Yup... druk op werk, maar alles goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Yo Eilanden, alles goed?
Echt, ik kan nog meer begrip opbrengen voor het feit dat je ajax supporter bent, dan dat je Heineken geweldig bier vindt.........quote:
Die grote flessen zijn geweldig, zeker op terras in de ijskoeler!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef Bananenman het volgende:
Dat is me met de paplepel ingegoten. Dat drinkt mijn vader al zolang ik me kan herinneren
* Eilanden agrees with Frankyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Echt, ik kan nog meer begrip opbrengen voor het feit dat je ajax supporter bent, dan dat je Heineken geweldig bier vindt.........
Oke, Mireille spat in ieder geval niet van het beeldscherm af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de vragen, Vaduz. Sommige zijn best leerzaam voor een van oorsprong niet-Nederlandse. Oude weetjes over NL.
HOI!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
Zooooo, wat ben ik toch een puike kok. Mijn ouders hebben zitten smullen.
Brave knul.
Hij wilde vanmiddag alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
HOI!!!!!!!!
Al zekerheid over morgen rijden?
Had dan gebeld, dan waren we vanmiddag gegaan, zakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij wilde vanmiddag al.
Maar morgenavond moet lukken.
Jaha. Maar ik dacht dat het alleen s'avonds kon. Maar geloof niet dat we dat hier hoeven besprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had dan gebeld, dan waren we vanmiddag gegaan, zak![]()
Maar moet wel zeker zijn dus dat we morgenavond gaan he.
zegt me helemaal niets... maar Engels bier ben ik niet zo enorm bekend mee....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hier overigens vanmiddag een liter bier koud gelegd. Had ik gehad, engels bier, spitfire ofzo, zou even moeten kijken. Komt van de oudste brouwerij van Engeland. Iemand mee bekend?
Sorry ik ken het ook niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hier overigens vanmiddag een liter bier koud gelegd. Had ik gehad, engels bier, spitfire ofzo, zou even moeten kijken. Komt van de oudste brouwerij van Engeland. Iemand mee bekend?
De brouwerij van Achouffe is erg leukquote:
Jan Lindersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Cassis van het eigen merk van Jan Linders echt zeer lekker!
Moet wel als jij niet op MSN bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jaha. Maar ik dacht dat het alleen s'avonds kon. Maar geloof niet dat we dat hier hoeven bespreken.
Dat post ik netquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Moet wel als jij niet op MSN bent
Btw http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&q=Spitfire+beer&btnG=Zoeken
Bier voor echte mensen:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Btw http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&q=Spitfire+beer&btnG=Zoeken
Morgenavond kan ik dus wel darten, mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef JaWi het volgende:
En we gaan weer eens down.
Aankondiging mogelijke downtime
* Bluezz gaat gezellig tussen sien en golfer inzittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ff lekker vanavond voor tv hangen
fijne avond iedereen!
Ik herkende de hand van de meester ook meteenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef Suijk het volgende:
't Is net een stukje van tong, eerlijk gezegd.
quote:APC masterswitch (remote accessible/controllable power supply) dedicated loadbalancer.
Inderdaad, alsof iemand dat een kont kan interesseren. Als dat forum het maar doet met een leuke snelheid, de rest zal me wat rottenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik herkende de hand van de meester ook meteen
[..]
Delegeren heet zoiets, doet ie wel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef Suijk het volgende:
En ook niet doen alsof Danny er enig verstand van heeft, het meeste werk wordt gedaan door anderen.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat gezellig tussen sien en golfer inzitten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Is 't een kakkerlak ja?
Wat doe ik hier op dit feyenoord forum?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
BackBachelor in Communication
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
`quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
`
![]()
![]()
Jammer alleen van dat groen - wit![]()
![]()
Ja je bent FC Grun supporter of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
`
![]()
![]()
Jammer alleen van dat groen - wit![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Is dat dezelfde als bij het zoeken bij fotoboek????
deze dus:
[afbeelding]
Uiteraard, Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja je bent FC Grun supporter of niet natuurlijk
Ik durf het bijna niet te vragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
![]()
[afbeelding]
Zeker, allemaal van die blije mensen zoals Clauwheee is erg leuk.quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.
Neuken ?
Opa is het zat om de verpleegstertjes te pakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar je bent 50 jaar ouder dan haar, opa.
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Dos37 het volgende:
ik zoek die film waar een groep soldaten de bossen van ik meende mississippi intrekken voor een oefening maar waar ze het aan de stok krijgen met de orginele bewoners van deze gebieden.
quote:
Jazeker, we hebben na de uitreiking even ergens gegeten en gedronkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]Je neemt toch zeker wel een drankje om het te vieren?
Yup .... nog steeds drukmaar ook leuke dingen .. gisteren wezen eten en drinken in A'dam voor mijn werk, dus ook druk met leuke zaken
Hmmmmm misschien heb ik die ontspanningsessies nog wel steeds nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben na de uitreiking even ergens gegeten en gedronken
Ah ok, dan ist goed, anders moesten er ff ontspanningssessies aan te pas komen enzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmmmm misschien heb ik die ontspanningsessies nog wel steeds nodig![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.parkstadtv.nl/ruziegr.htm
Was deze al gepost? vechtende vrouwelijke voetbalsterren
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Al heel vaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Papiertje niet, alle puntjes welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef Eilanden het volgende:
Heeft Noca zijn papiertje al binnen? Want dat betekent natuurlijk wederom een dinertje en een drankje!![]()
![]()
[afbeelding]
En uiteraard een feestje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Papiertje niet, alle puntjes wel
Papiertje komt pas later.
Goed planquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En uiteraard een feestje!
Belgisch bier-feestje?
Wel goed hoor, ik zou het werk niet al te lang kunnen doen..beetje simpel, maar daarom solliciteer ik ook hard doorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe bevalt het arbeidersleven trouwens?
Was je weg?quote:
En die heb je ook nodig voor al die feestjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Wel goed hoor, ik zou het werk niet al te lang kunnen doen..beetje simpel, maar daarom solliciteer ik ook hard door
Verdien nu eerst in ieder geval wat centjes!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Wel goed hoor, ik zou het werk niet al te lang kunnen doen..beetje simpel, maar daarom solliciteer ik ook hard door
Verdien nu eerst in ieder geval wat centjes!
BS .... Ze is een vrouw, dus tuurlijk doet ze dat!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Of doet Clauwhee dat dan voor je?
Waor in Utreg ben je gewees jochie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hele dag in utrecht rond gereden en gesprek gehad voor het ULC
Ondiep, de dreefen langs geredenquote:
http://www.ulcgroep.nl/quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]De hele dag in utrecht rond gereden en gesprek gehad voor het ULC
Slaapsequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat tot het in slaap vallen nog wat tv kijken in bed
Slechts 7 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Niet kanaleneiland, ook niet Lunetten. Die andere twee zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Zuiden van Utreg? Lunetten? Hoograven? Kanaleneiland? Tolsteeg?
Aahhaaa.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.uu.nl/uupublis(...)olleg/35707main.html
Toermalijnlaan is niet superver van me vandaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet kanaleneiland, ook niet Lunetten. Die andere twee zou ik niet weten
Toermalijnlaan, Morelstraat, Nicoales Ruchaverstraat, Fregatstraat
Daar ben ik geweest, de andere 2 waren Dreefen en dan nog de Burgemeester van Tuyllkade.
Niet doen dus VoreGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toermalijnlaan is niet superver van me vandaan
Gaat mijn voorkeur ook niet naar uitquote:
Daar trap ik niet inquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het nog eens benadruk?
Veeleisendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaat mijn voorkeur ook niet naar uit
Eilanden weet jij een buurt of straat of wat dan ook die dicht bij het centrum ligt en huizen te koop zijn voor onder de 175.000?.
Ah bedankt ik zal even rond kijken daarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Veeleisend
Als je redelijk dicht bij het centrum wil zitten, dan kom je in wijken zoals Hoograven, Tolsteeg, Rivierenwijk/Dichterswijk, Lombok, gebied rond de Amsterdamsestraatweg terecht voor die prijsklasse. Andere wijken zoals bijvoorbeeld Wittevrouwen, dan heb je amper een bezemkast voor dat bedrag
Zal even kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Voreg.... leuke makelaar
http://www.gradajager.nl/
Rond het Smaragdplein staan ook nog wel eens flatjes te koop. Niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste buurt van Utrecht, redelijk dichtbij het centrum en ook nog een winkelcentrum in de buurtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah bedankt ik zal even rond kijken daar
of is dat zo ver mogelijk weg van jouw woning![]()
Als je voor lombok kiest, zit je in een superwijk (heb er 40 jaar gewoond) en op een steenworp (loopafstand) van het centrum !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal even kijken
Zie nu voornamelijk veel huizen met die makelaar met dat groene logo
Lombok is inderdaad een leuke wijk Bloesie! Lekker mengelmoesje van culturen en goed en goedkoop voedsel!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je voor lombok kiest, zit je in een superwijk (heb er 40 jaar gewoond) en op een steenworp (loopafstand) van het centrum !
is een studentenkamer niet goed genoeg danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal even kijken
Zie nu voornamelijk veel huizen met die makelaar met dat groene logo
Precies!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Lombok is inderdaad een leuke wijk Bloesie! Lekker mengelmoesje van culturen en goed en goedkoop voedsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |