quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je een keertje La Chouffe proberen, die is ook zeer goed te drinken.
Dat is een erg leuke man, mooi van lelijkheid, en erg liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met het mes op tafel met Joost Prinsen. Erg vermakelijk
Dat is me met de paplepel ingegoten. Dat drinkt mijn vader al zolang ik me kan herinnerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je een keertje La Chouffe proberen, die is ook zeer goed te drinken.
Yup... druk op werk, maar alles goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Yo Eilanden, alles goed?
Echt, ik kan nog meer begrip opbrengen voor het feit dat je ajax supporter bent, dan dat je Heineken geweldig bier vindt.........quote:
Die grote flessen zijn geweldig, zeker op terras in de ijskoeler!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef Bananenman het volgende:
Dat is me met de paplepel ingegoten. Dat drinkt mijn vader al zolang ik me kan herinneren
* Eilanden agrees with Frankyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Echt, ik kan nog meer begrip opbrengen voor het feit dat je ajax supporter bent, dan dat je Heineken geweldig bier vindt.........
Oke, Mireille spat in ieder geval niet van het beeldscherm af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de vragen, Vaduz. Sommige zijn best leerzaam voor een van oorsprong niet-Nederlandse. Oude weetjes over NL.
HOI!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
Zooooo, wat ben ik toch een puike kok. Mijn ouders hebben zitten smullen.
Brave knul.
Hij wilde vanmiddag alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
HOI!!!!!!!!
Al zekerheid over morgen rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |