waar heb je t eigenlijk gedownload?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).
En ik krijg op Black de live beelden op DVD. Megamix is wel te doen, snap alleen niet wat "Chuckie - Nu ga je dansen klootzak" er tussen doen...
Is toch veelal publiek dat niet van dance enzo houd maar gewoon er gaat staan om "stoer" te zijn en ik download ze via newsgroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua publiek waarschijnlijk beter, aangezien t publiek op White niet echt uti zn dak gaan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is toch veelal publiek dat niet van dance enzo houd maar gewoon er gaat staan om "stoer" te zijn en ik download ze via newsgroepen
http://www.binaries4all.nl/beginners/ Is niks illegaals aan maar je moet dat even goed lezen, wat je download vanuit nieuwsgroepen kan wel weer illegaal zijn maar dit is hoe je download vanuit nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja White is meer publiek van kijk mij nou hier zijn
newsgroepen.... linkje?
dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/ Is niks illegaals aan maar je moet dat even goed lezen, wat je download vanuit nieuwsgroepen kan wel weer illegaal zijn maar dit is hoe je download vanuit nieuwsgroepen
Ik jou ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik vind Ananas maar een mislukt format eigenlijk
Heinekenquote:
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar het beste bier komt uit Limburg en Brabant!quote:
Er zijn inderdaad lekkerdere bieren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar het beste bier komt uit Limburg en Brabant!
Heineken en Amstel; beide paardenzeik van de eerste categorie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |