spyware aanstaan hierquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens op www.spelpunt.nl bij het darten
Ik ben onverslaanbaar
801 natuurlijkquote:
Een lelijk haakje door je lip!quote:
Owkequote:
Net weer een potje gedaan, 1x 180, 1x 140, daarna soepel uitgegooidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben onverslaanbaar
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Tong die chinees is ineens niet zó grappig meer
kom maar opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben onverslaanbaar
kom even spelen danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net weer een potje gedaan, 1x 180, 1x 140, daarna soepel uitgegooid
'Jeetje Tong die chinees is ineens niet zó grappig meer'quote:
* JaWi niet zoveel internet laatste tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pas 5x gelezen in evenzoveel topics vandaag volgens mij
Dat bedoelde ik ook met m'n eerste post.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Uitgooien is een andere term voor kind baren?
Ik moest aan Barney denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef golfer het volgende:
Uitgooien is een andere term voor kind baren?
Poker Channel 17.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb BS beloofd niet hier te vertellen dat hij is afgedroogd door een homo
Lance in het geel, einde tourquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Zonde van Zabriskie zeg. Rondje op kosten van Basso dan maar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt kruipt weg in een donker hoekje
Basso de aankomend nummer 2 van de Tourquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Zonde van Zabriskie zeg. Rondje op kosten van Basso dan maar.
Nou, dat weet ik nog niet.quote:
Jawel hoor.quote:
Neen, die ken ik niet keeper!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef keeper het volgende:
methodmich (of iemand anders, uiteraard), bekend met de Noord-Hollandse band The Drifts? Weet jij daar meer van?
andere grote kampioenen haalden ook maar 5 touroverwinningen, Lance spot met de regels en zal gewoon winnen (met afstand denk k ook nog)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, morgen of donderdag, maar vermoedelijk dus morgen.
En zjroentje, Lance kan nog vallen of gewoon instorten. Alle grote kampioenen rijden één Tour te veel!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
Krijg ik nu sowieso een award ?
Ik denk dat je een grote kans hebt om de Staatsloterij te winnen. Die gast is gewoon een machine.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
En zjroentje, Lance kan nog vallen of gewoon instorten.
Wat dacht je van het begin van het topic Ruud Gullit moet worden ontslagen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
F'noord: Gullit nieuwe trainer, Wotte tech.direc.
Leuk om door te lezen anderhalf jaar later
Fout.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe voorspelbaar ook he, ik hoor dat het thema van Sensation "Outer space" is en meteen zeg ik dan zit "Prodigy - Outer Scace" in de megamix, en ja hoor
weinig meegekregen van White? (heb k meteen antwoord op de vraag van gisterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe voorspelbaar ook he, ik hoor dat het thema van Sensation "Outer space" is en meteen zeg ik dan zit "Prodigy - Outer Scace" in de megamix, en ja hoor
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weinig meegekregen van White? (heb k meteen antwoord op de vraag van gisteren)
Chuckie is t troetelkindje van id&tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).
En ik krijg op Black de live beelden op DVD. Megamix is wel te doen, snap alleen niet wat "Chuckie - Nu ga je dansen klootzak" er tussen doen...
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Fout.
Origineel is van Max Romeo. (die sample)
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chuckie is t troetelkindje van id&t
k viel er in de megamix in (kwam thuis van een verjaardag) wilde eigenlijk gaan slapen maar toch maar t begin van Armin gekeken...,... dat was bizar goeden de aanvulling met Jan Vayne was geweldig. Verrek toen was t alweer 1,5 verder en Armin klaar.... toch maar ff Marco V's begin luisteren dacht k... nou dat was erg leuk alle hits en t klonk goed dus toen was t uiteindelijk nog na 5en voor k in bed lag
Nee, Max Romeo and the Upsetters - I chase the devil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley was
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer beginnen de nominaties voor de Awards dan?
Idd, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is het meestal?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...
qua publiek waarschijnlijk beter, aangezien t publiek op White niet echt uti zn dak gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat worden
Dat zegt hij volgens mij niet:quote:
Of heb ik iets gemist?quote:Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
toen ik DD er op attent maakte dacht hij eerst nog dat ze in de winterstop gehoduen werden, dus t balletje zal nu wel gaan rollen als DD wat tijd heeft en dan gaan we toxch eerst kiezen welke awards we willenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |