quote:Linksbuitens zat maar een fatsoenlijke spits die er ala Pi-Air er over de 20 inschiet missen jullie nu hard. Lijkt me wel een geinige combo: Kuijt - Hasselbaink. Die Robin in een vrije rol erachter en je hebt een aardige aanval.
Op woensdag 7 januari 2004 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Laat Feijenoord eerst maar eens zorgen voor genoeg middelen om goede spelers te kunnen aantrekken en laten we daarna eens gaan kijken wat er zoal gehaald moet worden.Hasselbaink niet natuurlijk, want aanvallers zijn er zat...
quote:Lijkt mij niet...en Hasselbaink gaat veel te veel kosten aan salaris...dan maar een mindere kloon van hem...
Op woensdag 7 januari 2004 18:08 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Linksbuitens zat maar een fatsoenlijke spits die er ala Pi-Air er over de 20 inschiet missen jullie nu hard. Lijkt me wel een geinige combo: Kuijt - Hasselbaink. Die Robin in een vrije rol erachter en je hebt een aardige aanval.
Daarbij komt ook nog eens dat Gullit het Nederlandse talent van dit moment natuurlijk door en door kent.
quote:Wat is er nou weer mis met mij en die 2 spelers??.
Op woensdag 7 januari 2004 16:41 schreef Cart_man het volgende:[..]
Laat maar zie dat je nog een klein kind bent...die ken je dus nooit serieus nemen.
Ik weet niet wat jij hebt tegen oud ajax spelers.
Kijk naar Engeland Overmars kan naar liverpool .
Kijk naar Spanje Figo bij Madrid enz.
quote:Van Bronckhorst ja die mag wel terug komen .
Op woensdag 7 januari 2004 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Van Bronckhorst wilde over 1-2 jaar wel bij Feyenoord terugkeren, heeft ie laatst nog gezegd!
Kan die de jonkies gaan leiden.
Wat dachten jullie trouwens van Hofland ??.
Wil en mag weg bij psv is een goede verdediger niet zo duur als een Bogarde.
Dat een paar van die sukkels boe boe gaan roepen zijn eerste paar wedstrijden ja daar kan niemand wat aan doen.
quote:Die zal bij het aflopen van zijn contract niet zo heel duur meer zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 20:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Bogarde.
quote:Nou wat heeft meneer Kruis dan tegen hem ??.
Op woensdag 7 januari 2004 20:44 schreef What het volgende:[..]
Die zal bij het aflopen van zijn contract niet zo heel duur meer zijn.
Voor wat betreft zijn salaris: die jaren meetrainen met C'tjes hebben erin gehakt.
quote:Snap jij iets van voetbal?
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Ik weet niet wat jij hebt tegen oud ajax spelers.
quote:ja duh je gaat geen Kluivert of de Boer of andere oud arrogante ajax spelers. Maar een Bogarde komt gewoon uit rotterdam is gewoon oud Spartaan kan best.
Op woensdag 7 januari 2004 21:28 schreef RedGuy het volgende:[..]
Snap jij iets van voetbal?
.
En stonden jullie ook niet te feesten toen Johan C. ons kampioen maakte??
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:39 schreef _bigmac_ het volgende:Dat een paar van die sukkels boe boe gaan roepen zijn eerste paar wedstrijden ja daar kan niemand wat aan doen.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
ja duh je gaat geen Kluivert of de Boer of andere oud arrogante ajax spelers. Maar een Bogarde komt gewoon uit rotterdam is gewoon oud Spartaan kan best.
quote:Toen was ik nog niet geboren.
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 07-01-2004 22:06]
--------------------------------------------Babos-----------------------------------------
Melchiot--------------Hofland--------------------Stam---------------Boschaart
---------Kalou----------------------------Ono----------------------van Bronkhorst
-----------------------------------van Persie/Buffel------------------------------------
----------------------Hasselbank-----------------Kuijt--------------------------------
quote:Rotterdam is meer dan een uur rijden vanaf Kampen
Op woensdag 7 januari 2004 22:06 schreef Aeroxie het volgende:
Over 2 jaar ziet het er zo uit:--------------------------------------------Babos-----------------------------------------
Melchiot--------------Hofland--------------------Stam---------------Boschaart---------Kalou----------------------------Ono----------------------van Bronkhorst
-----------------------------------van Persie/Buffel------------------------------------
----------------------Hasselbank-----------------Kuijt--------------------------------
quote:
Over 2 jaar ziet het er zo uit:--------------------------------------------Babos-----------------------------------------
Collen--------------Hansson--------------------Paauwe/Mathijssen-----Boschaart---------Kalou----------------------------Boateng----------------------van Bronkhorst
quote:Sparta is ajax 2...
ja duh je gaat geen Kluivert of de Boer of andere oud arrogante ajax spelers. Maar een Bogarde komt gewoon uit rotterdam is gewoon oud Spartaan kan best.
quote:Toen was je nog niet eens geboren
quote:Bogarde is opzeker niet gewenst, er zijn in zijn ajaxtijd na een wedstrijd sparta-ajax, bij de spelersbus verschillende incidentjes geweest tussen Bogarde en enkele Feyenoordsupporters.
Zowiezo voel ik er weinig voor om van die 'to(pp)(bb)ers' die het niet meer kunnen aanlopen in het buitenland hier onderdak te geven.
quote:Die zal wel naar PSV gaan, gezien Heerenveen met PSV de warmste band heeft geloof ik.
Op donderdag 8 januari 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
Als jullie maar van Vayrynnen afblijven
quote:Bona terughalen? Best leuk idee
Melchiot--------------Hofland--------------------Stam---------------Boschaart---------Kalou----------------------------Ono----------------------van Bronkhorst
quote:Hahaha geweldig!
Waar gaat Feyenoord dat geld vandaan halen? Dit seizoen geen miljoenen uit de CL, volgend jaar geen miljoenen uit de CL.....
quote:Feyenoord wil hem graag. En de afgelopen jaren zijn de meeste spelers naar de Kuip gegaan.
Op donderdag 8 januari 2004 09:42 schreef twi het volgende:[..]
Die zal wel naar PSV gaan, gezien Heerenveen met PSV de warmste band heeft geloof ik.
quote:Goed voorbeeld joh!
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:Kijk naar Spanje Figo bij Madrid enz.
quote:Tis nog maar de vraag of ajax die komend seizoen wél binnen gaat halen... Met mazzel met 3-2 van Heracles winnen.
Op donderdag 8 januari 2004 09:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahaha geweldig!
Waar gaat Feyenoord dat geld vandaan halen? Dit seizoen geen miljoenen uit de CL, volgend jaar geen miljoenen uit de CL.....
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 08-01-2004 12:29]
quote:Ja hallo, alsof Ajax op volle krachten speelde. B-team enzo..
Op donderdag 8 januari 2004 12:23 schreef Viper-X het volgende:[..]
Tis nog maar de vraag of ajax die komend seizoen wél binnen gaat halen... Met mazzel met 3-2 van Heracles winnen.
.
.
quote:Whooo-hoooo, je bent terug!
Tis nog maar de vraag of ajax die komend seizoen wél binnen gaat halen... Met mazzel met 3-2 van Heracles winnen.
.
.
quote:Hij hep ook nog een broertje
Op donderdag 8 januari 2004 09:46 schreef Sloggi het volgende:Bona terughalen? Best leuk idee
quote:Maar zelden gelukt.
Op donderdag 8 januari 2004 09:58 schreef SCH het volgende:
Feyenoord wil hem graag. En de afgelopen jaren zijn de meeste spelers naar de Kuip gegaan.
quote:Volgend jaar kom jij in Almelo en dan zullen we wel eens zien wie de mindere is
.
.
quote:Mazzel.......Zlatan maakte helaas een eigen goal. Maar idd ik denk dat Ajax het wel kan schudden nu. Waarom druk je mij nou met mn neus op de feiten Loekje terwijl ik zo n herelijk dag heb. U wordt bedankt!
Tis nog maar de vraag of AJAX die komend seizoen wél binnen gaat halen... Met mazzel met 3-2 van Heracles winnen.
.
.
quote:Je kan te ver gaan .
Op woensdag 7 januari 2004 21:58 schreef Suijk het volgende:[..]
Melchiot komt ook waarschijnlijk vrij las ik, wil je die ook?
quote:Sjit niet aan gedacht
Op donderdag 8 januari 2004 13:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij hep ook nog een broertje
quote:Ja
Op donderdag 8 januari 2004 16:26 schreef Sloggi het volgende:[..]
Sjit niet aan gedacht
Maar of die volgend jaar al goed genoeg is om in de basis te staan?
Maar ik heb 'm nog nooit zien spelen dus ik zal je maar op je woord moeten geloven
quote:Ben nooit weg geweest.
Op donderdag 8 januari 2004 12:52 schreef Doc het volgende:[..]
Whooo-hoooo, je bent terug!
quote:Sorry.
Op donderdag 8 januari 2004 13:29 schreef Speed1971 het volgende:
Mazzel.......Zlatan maakte helaas een eigen goal. Maar idd ik denk dat Ajax het wel kan schudden nu. Waarom druk je mij nou met mn neus op de feiten Loekje terwijl ik zo n herelijk dag heb. U wordt bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 08-01-2004 17:12]
Kan jij denk ik ook wel het een en ander in zeggen
quote:Thx, heb daar ff gepost.
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Loek 1 jaar VBL-forum, evaluatieKan jij denk ik ook wel het een en ander in zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |