Chuckie is t troetelkindje van id&tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, heb na de reacties op Partyflock ook alleen de sets van Marco V, Armin en de Megamix gedownload. (de rest schijnt het best verneukt te hebben met als hoogtepunt Jean).
En ik krijg op Black de live beelden op DVD. Megamix is wel te doen, snap alleen niet wat "Chuckie - Nu ga je dansen klootzak" er tussen doen...
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Fout.
Origineel is van Max Romeo. (die sample)
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chuckie is t troetelkindje van id&t
k viel er in de megamix in (kwam thuis van een verjaardag) wilde eigenlijk gaan slapen maar toch maar t begin van Armin gekeken...,... dat was bizar goeden de aanvulling met Jan Vayne was geweldig. Verrek toen was t alweer 1,5 verder en Armin klaar.... toch maar ff Marco V's begin luisteren dacht k... nou dat was erg leuk alle hits en t klonk goed dus toen was t uiteindelijk nog na 5en voor k in bed lag
Nee, Max Romeo and the Upsetters - I chase the devil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het orgineel van Bob Marley was
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer beginnen de nominaties voor de Awards dan?
Idd, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is het meestal?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is nog niet eens bekend wanneer de Awards gehouden worden...
qua publiek waarschijnlijk beter, aangezien t publiek op White niet echt uti zn dak gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sets van Armin en Marco V klinken idd wel lekker, ben benieuwd hoe black gaat worden
Dat zegt hij volgens mij niet:quote:
Of heb ik iets gemist?quote:Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
toen ik DD er op attent maakte dacht hij eerst nog dat ze in de winterstop gehoduen werden, dus t balletje zal nu wel gaan rollen als DD wat tijd heeft en dan gaan we toxch eerst kiezen welke awards we willenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |