Had dan gebeld, dan waren we vanmiddag gegaan, zakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij wilde vanmiddag al.
Maar morgenavond moet lukken.
Jaha. Maar ik dacht dat het alleen s'avonds kon. Maar geloof niet dat we dat hier hoeven besprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Had dan gebeld, dan waren we vanmiddag gegaan, zak![]()
Maar moet wel zeker zijn dus dat we morgenavond gaan he.
zegt me helemaal niets... maar Engels bier ben ik niet zo enorm bekend mee....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hier overigens vanmiddag een liter bier koud gelegd. Had ik gehad, engels bier, spitfire ofzo, zou even moeten kijken. Komt van de oudste brouwerij van Engeland. Iemand mee bekend?
Sorry ik ken het ook niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb hier overigens vanmiddag een liter bier koud gelegd. Had ik gehad, engels bier, spitfire ofzo, zou even moeten kijken. Komt van de oudste brouwerij van Engeland. Iemand mee bekend?
De brouwerij van Achouffe is erg leukquote:
Jan Lindersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Cassis van het eigen merk van Jan Linders echt zeer lekker!
Moet wel als jij niet op MSN bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jaha. Maar ik dacht dat het alleen s'avonds kon. Maar geloof niet dat we dat hier hoeven bespreken.
Dat post ik netquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Moet wel als jij niet op MSN bent
Btw http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&q=Spitfire+beer&btnG=Zoeken
Bier voor echte mensen:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Btw http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&c2coff=1&q=Spitfire+beer&btnG=Zoeken
Morgenavond kan ik dus wel darten, mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef JaWi het volgende:
En we gaan weer eens down.
Aankondiging mogelijke downtime
* Bluezz gaat gezellig tussen sien en golfer inzittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ff lekker vanavond voor tv hangen
fijne avond iedereen!
Ik herkende de hand van de meester ook meteenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef Suijk het volgende:
't Is net een stukje van tong, eerlijk gezegd.
quote:APC masterswitch (remote accessible/controllable power supply) dedicated loadbalancer.
Inderdaad, alsof iemand dat een kont kan interesseren. Als dat forum het maar doet met een leuke snelheid, de rest zal me wat rottenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik herkende de hand van de meester ook meteen
[..]
Delegeren heet zoiets, doet ie wel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef Suijk het volgende:
En ook niet doen alsof Danny er enig verstand van heeft, het meeste werk wordt gedaan door anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |