Ik blijf een on-liner.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef Robbie1979 het volgende:
Wauw! Dit is werkelijk waar de langste zin die ik ooit gezien heb! Gefeliciteerd Tong!
![]()
Dit lijkt me eigenlijk wel reden genoeg om kamperen leuk te vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
.......... terwijl ze een doorzonwoning in Amersfoort hebben.........
Om er - volgens de mensen op de camping in Frankrijk - achter te komen dat er een slang en een schorpioen in je slaapzak liggen, je nergens een kratje Heineken kan krijgen en de plaatselijke Indiaan iets heel anders verstaat onder een broodje bal met currysaus.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:34 schreef Litman het volgende:
Wat wel leuk is is met je tentje onbewoond gebied in te trekken (in Amerika, Australië etc) en 's avonds ergens je tent op te zetten, de barbecue aan te steken en je te verbazen over het uitzicht en de enorme stilte.![]()
Ik heb liever een slang of schorpioen in mijn slaapzak liggen, dan zo'n suffe doorzonmiepquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om er - volgens de mensen op de camping in Frankrijk - achter te komen dat er een slang en een schorpioen in je slaapzak liggen, je nergens een kratje Heineken kan krijgen en de plaatselijke Indiaan iets heel anders verstaat onder een broodje bal met currysaus.
Nog altijd beter dan een mierenhoop...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:51 schreef Litman het volgende:
En als klein jochie heb ik een keer een mol in mijn tent gehad (in zuid-frankrijk trouwens!!)
I know, ik ben in Amerika een keer op een grasveld gaan liggen, vol met red fire ants. Het resultaat was ongeveer dit:quote:
Kun jij lange mouwen aandoen als we tapas gaan eten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |