Vrienden zijn mensen waar je altijd op kan bouwen..quote:
gaat niet, moet je typenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen waar je altijd op kan bouwen..
Heb 2 echte vrienden en de rest noem ik gewoon kennisen..
weet iemand hoe je een msn adres uit iemands profiel kan kopieren??heb geen zin om te typen..haha
Mijn beste vriend is doldwaasverliefd, en gelukkig niet op mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Mijn beste vrienden waren jongens die me onwijs veel jaar leuk gevonden hebben. Echt knetter verliefd.. ik weet niet of je dat sowieso wel kan zien als een beste vriend. Ik heb later ondervonden dat mijn beste vriend gewoon teveel gevoelens voor me had op een hele andere manier dan ik voor hem. Het brak gewoon alles op en ik denk ook niet dat ik nog ga proberen om het te laten werken.
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn beste vriend is doldwaasverliefd, en gelukkig niet op mij
typ zequote:
Lijkt me idd nogal een kutsituatiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.
Stel je, je dus open.. omdat je iemand zo graag mag, hij echt moeite lijkt te doen. Blijkt dat er een heel ander doel achter zit dan je had gedacht. Irritant
Vriendschap is er voor elkaar zijn in de goede als slechte tijden.quote:Een efficiënte manier om je vrienden kwijt te raken, is het op de proef stellen van de vriendschap.
Ik was net quote vergeten erbij te zetten (bij die reply waar je je afvroeg waar die op gebaseerd was). Maar nevermind, nieuw topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Mijn beste vrienden waren jongens die me onwijs veel jaar leuk gevonden hebben voor ze het werden. Echt knetter verliefd.. ik weet niet of je dat sowieso wel kan zien als een beste vriend. Ik heb later ondervonden dat mijn beste vriend gewoon teveel gevoelens voor me had op een hele andere manier dan ik voor hem. Het brak gewoon alles op en ik denk ook niet dat ik nog ga proberen om het te laten werken, ookal mis ik hem soms echt erg.
neej, maar heb je een meel gestuurd naar je hotmailadresquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan jou niet toevoegen?![]()
![]()
Jou gmail adres toch?
Maar minstens net zo irritant voor de ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.
Stel je, je dus open.. omdat je iemand zo graag mag, hij echt moeite lijkt te doen. Blijkt dat er een heel ander doel achter zit dan je had gedacht. Irritant
toch ff doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was net quote vergeten erbij te zetten (bij die reply waar je je afvroeg waar die op gebaseerd was). Maar nevermind, nieuw topic.
dit is mij gelukkig nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.
Ik heb vaker een strijd tussen hartje en hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is mij gelukkig nog nooit overkomen.
maar ik weet wel heel duidelijk wie ik kan vertrouwen en wie mijn vrienden zijn.
weet je klinkt misschien heel gek, maar ik vertrouw ook wel op mijn intuitie, waarbij dat eigenlijk goed uitpakt.
Oki.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej, maar heb je een meel gestuurd naar je hotmailadres
Ja.. het was daarna een keertje uit de hand gelopen in een verdrietige bui van mij. Hij speelde er mooi op in.quote:
quote:
Wilde hij dus ook.. toen ik hem de eerste keer afwees had hij de week erop met een meisje die hem leuk vond. Toen dat uitging en we gezoend hadden.. en ik heb weer afwees.. had hij de week erop met het nichtje van zijn vorige vriendin. Precies het meisje wat al mijn vriendjes altijd af probeerde te pikken en mij na probeerde te doen e.d. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik ben blij dat ik nooit het risico heb genomen, als ik jou zo hoor..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wilde hij dus ook.. toen ik hem de eerste keer afwees had hij de week erop met een meisje die hem leuk vond. Toen dat uitging en we gezoend hadden.. en ik heb weer afwees.. had hij de week erop met het nichtje van zijn vorige vriendin. Precies het meisje wat al mijn vriendjes altijd af probeerde te pikken en mij na probeerde te doen e.d. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik ben blij dat ik nooit het risico heb genomen, als ik jou zo hoor..
ok danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, je reageerde op Sandra, haar verhaaltje over het muurtje, en dat het fijn is om erop te klimmen omdat boven alles mooier is. Daar was je het mee eens getuige je reactie, kort maar krachtig "Yup".
En daar reageerde ik op. Het ging dus eigenlijk nergens over.![]()
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef Mukie het volgende:
Ik heb vaker een strijd tussen hartje en hoofd.
Dan is het wat moeilijker nadenken wat beter voor je is.
Heb mijn intuitie toen gevolgd en mijn hartje.
Dat pakte verkeerd uit jammergenoeg.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef B.A.Trix het volgende:
wilt er iemand een stukkie chocola?? Ben me helemaal misselijk aant eten( denk dat de tijd van de maand er weer zit aan te komen dus berg je maar!haha
neej daar ben ik dus mee gestopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..
Dat kennen wequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef B.A.Trix het volgende:
wilt er iemand een stukkie chocola?? Ben me helemaal misselijk aant eten( denk dat de tijd van de maand er weer zit aan te komen dus berg je maar!haha
Chocola en chips eet ik me dan helemaal misselijk aanquote:
Chocola eet ik altijd welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Chocola en chips eet ik me dan helemaal misselijk aan![]()
Nee! hehe.. maar ik denk dat ik meer hints gekregen heb, dat ik het niet moest doen. Sowieso toen ik moeilijk ging doen, ging hij helemaal schelden en me voor van alles uitmaken omdat hij zijn zin niet kreeg. Hij zei ook, ik krijg altijd wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
Heel verstandig!
Lijkt helemaal niet op een tweelingsactie
technisch gezien heeft ie je nu ook niet gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee! hehe.. maar ik denk dat ik meer hints gekregen heb, dat ik het niet moest doen. Sowieso toen ik moeilijk ging doen, ging hij helemaal schelden en me voor van alles uitmaken omdat hij zijn zin niet kreeg. Hij zei ook, ik krijg altijd wat ik wil.Toen ik dus per ongeluk met hem gezoend had, toen ik echt super kwetsbaar was.. kreeg hij een beetje wat hij wilde. Ik baalde echt zo hard van mezelf. Heb hem altijd gezegd van: je kan wel altijd alles krijgen wat je wil, maar mij zal je nooit krijgen.
Beetje jammer..
me2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
En sex, maar daar gaat het nu niet over
waar ben je mee gestopt? in tegenstrijd zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef Ynske het volgende:
neej daar ben ik dus mee gestopt.
vroeger waren er al dingen waarbij mijn gevoel iets zei, en dat later ook zo bleek te zijn.
wanneer ik nu in een situatie zit, en ik kom er zegmaar verstandelijk niet uit. dan ga ik op mijn gevoel af.
zegmaar net als bij de weg ergens naar toe vinden
Af en toe wou ik dat ik een vrouw was..quote:
haha nee, maar wel een klein beetjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:39 schreef Mukie het volgende:
technisch gezien heeft ie je nu ook niet gehad
Dat je het lekker vindt, is dat niet genoeg reden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Af en toe wou ik dat ik een vrouw was..
Had ik tenminste een geldige, algemeen geaccepteerde reden om me vol te proppen met Chocola
In alles wat ik doe, streef ik naar evenwicht/balans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..
Voor mij welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat je het lekker vindt, is dat niet genoeg reden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi vrienden.
Dan blijft die smaak ook meer hangen bij hem dan bij jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
haha nee, maar wel een klein beetje![]()
twinsissie
![]()
Tai-Ch'i vind je dan ook wel interessant denk ik..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
In alles wat ik doe, streef ik naar evenwicht/balans.
ik weiger nog langer om altijd 2,3,4,5 x over iets na te denken. omdat ik t dan uiteindelijk toch niet meer doe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
waar ben je mee gestopt? in tegenstrijd zijn?
ik probeer eraan te werken om alles meer in balans en evenwicht te krijgen. niet zo'n getouwtrek als ik een beslissing moet maken. ik ben echt een twijfelkont van hier tot tokio. ik probeer alles rationeler te zien.. te relativeren als ik in een situatie zit. toch overheerst mijn gevoel en intuitie altijd vele malen sterker dan mijn verstand. bij mij lijken het twee delen die tegenover elkaar staan ipv één geheel. ik heb echt respect voor mensen die daar echt goed mee om kunnen gaan.ik ben ook iemand die altijd op mijn gevoel afgaat.. ook als ik in een onbekend dorp sta.. dan ga ik niet zenuwachtig alles opzoeken, omdat ik in een vreemd gebied ben.. maar dan loop ik op mijn gevoel af.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi vrienden.
Hier nog een.. evenwicht/balans en zekerheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
In alles wat ik doe, streef ik naar evenwicht/balans.
Je kunt je als man zijnde toch ook volproppen met chocolade?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Af en toe wou ik dat ik een vrouw was..
Had ik tenminste een geldige, algemeen geaccepteerde reden om me vol te proppen met Chocola
zoek iets waarin je je kunt uiten, dan gaat het leven een heel stuk gemakkelijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hier nog een.. evenwicht/balans en zekerheid.
Tao van Pooh (taoisme) is een onderdeel van mn lijfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tai-Ch'i vind je dan ook wel interessant denk ik..
(zelf 2 jaar gedaan, moest stoppen vanwege tijdgebrek)
Jij snapt umquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Je kunt je als man zijnde toch ook volproppen met chocolade?
Het is maar net waar je zin in hebt...
Maar je hoeft toch geen excuus te hebben om dat te doen? Of bedoel je t.o.v. jezelf...?
Oh ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Als mn gevoel aangeeft, die persoon is niet goed voor je ben ik direct weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weiger nog langer om altijd 2,3,4,5 x over iets na te denken. omdat ik t dan uiteindelijk toch niet meer doe.
ik volg mijn gevoel.
wanneer ik iemand tegenkom, die me ergens ook maar niet aanstaat. dan wil ik daar geen contact meer mee. (noem het zelfbescherming, ik wil t niet, dan gebeurt t niet, punt uit)
Bekend staan, nee.
Ervan geleerd, ja.
Ik weet nu hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn leven gaat zoals IK t wil (noujah het begint te komen)
lekker egoistisch ben ik nu wel volgens anderen, aangezien IK de beslissing maak of ik wat wil of niet, en laat me niet meer dwingen door anderen.
Zeker, het is niet altijd verstandig om te handelen naar gevoel, maar op een moment van twijfel, luister naar je gevoel, dat kent je beter dan je verstand
Kewlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tao van Pooh (taoisme) is een onderdeel van mn lijf
Advies geven is een stuk gemakkelijker dan advies opvolgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Ynske het volgende:
hoor spuit 11 met haar wijze raad...
nu zelf nog eens goed gaan toepassen
* Mukie schrijft dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoek iets waarin je je kunt uiten, dan gaat het leven een heel stuk gemakkelijker
Nu nog de tjing van Teigetje.quote:
Ja zeg, ik blijf zoeken, eerst een partner.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoek iets waarin je je kunt uiten, dan gaat het leven een heel stuk gemakkelijker
Hmm, misschien helpt het als je bedenkt waarom het 2e niet werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jij snapt um
Wil wat gezonder gaan leven, maar vindt het weer zonde om al die lekkere dingen op te geven.
Dus dan maar wat meer chocola en wat meer bewegen
Alleen gaat het 1e prima, 2e niet echt.
wat schrijf je?quote:
hehe dat ken ik wel.. ik overdenk alles echt heel veel.. maar ik kan wel zeggen dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt. alhoewel ik wel moet zeggen dat als ik teveel nadenk er uiteindelijk ook niks meer van komt. Maar ja.. maybe is dat dan ook wel wat er moest gebeuren, niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
ik weiger nog langer om altijd 2,3,4,5 x over iets na te denken. omdat ik t dan uiteindelijk toch niet meer doe.
ik volg mijn gevoel.
ach.. in het einde is iedereen egoistisch, dus ze kunnen je dat wel noemen.. maar jij komt er tenminste eerlijk en open voor uit. die anderen zullen in het einde echt exact hetzelfde doen, alleen willen ze het niet toegeven.quote:wanneer ik iemand tegenkom, die me ergens ook maar niet aanstaat. dan wil ik daar geen contact meer mee. (noem het zelfbescherming, ik wil t niet, dan gebeurt t niet, punt uit)
Bekend staan, nee.
Ervan geleerd, ja.
Ik weet nu hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn leven gaat zoals IK t wil (noujah het begint te komen)
lekker egoistisch ben ik nu wel volgens anderen, aangezien IK de beslissing maak of ik wat wil of niet, en laat me niet meer dwingen door anderen.
Zeker, het is niet altijd verstandig om te handelen naar gevoel, maar op een moment van twijfel, luister naar je gevoel, dat kent je beter dan je verstand
Totdat je denkt dat je jezelf kent, en de verkeerde keuze maaktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik volg mijn gevoel.
wanneer ik iemand tegenkom, die me ergens ook maar niet aanstaat. dan wil ik daar geen contact meer mee. (noem het zelfbescherming, ik wil t niet, dan gebeurt t niet, punt uit)
Bekend staan, nee.
Ervan geleerd, ja.
* happy dance doetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Mukie het volgende:
Dan blijft die smaak ook meer hangen bij hem dan bij jou
You go girl
jah en neeyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
maar je verstand beschermt je tegen kwetsende gebeurtenissen.. het bekijkt alles veel relatiever. het overziet de toekomst beter dan je gevoel.
Ben gewoon liever lui dan moequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hmm, misschien helpt het als je bedenkt waarom het 2e niet werkt.
Als je bijvoorbeeld geen zin hebt om buiten de deur iets te gaan doen, omdat je bang bent dat mensen iets van je denken, dan kun je bijvoorbeeld ook een hometrainer aanschaffen.
Zolang je maar met een schema werktElke dag een half uurtje, of om de dag een uurtje is best goed om mee te beginnen.
niemand kent zichzelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Totdat je denkt dat je jezelf kent, en de verkeerde keuze maakt
Mja ik moet nog steeds een sport vinden waar ik me goed bij voel en me in kwijt kan.. en dan op vaste tijdstippen gaan. Ik wil ook nog steeds gitaar spelen.. maar ik stel het allemaal continue uit en twijfel als een malle als ik een sport vind. Dan denk ik van, oe is het wel iets voor mij en de mensen die erop zitten. Ik schrijf soms ook.. dan komt er ineens een stroom van woorden en zinnen uit me.. soms ook in de vorm van filmachtige shizzlequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef Ynske het volgende:
Ook een vorm van zelfkennis.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
niemand kent zichzelf.
iedereen heeft onbekende hoeken en gaten
dus mezelf kennen... neej
Voor mij helpt t als ik gewoon ergens over denk..(ik denk dus ook best veel.. haha) ik ben niet een type dat aan dagboeken oid doet.. Heb ooit wel eens een poging gedaan maar zag er t nut niet van in.. Dat het voor anderen werkt....prima!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoe kun je dan de juiste beslissingen maken? Je zegt immers dat je ze maakt vanuit je gevoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
niemand kent zichzelf.
iedereen heeft onbekende hoeken en gaten
dus mezelf kennen... neej
Als in, een jongen verlaten omdat je verstand zei dat het/hij niet goed was.. maar je gevoel zei dat het geweldig was? Heb je een voorbeeldje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:57 schreef Ynske het volgende:
jah en neey
ik heb al beslissingen gemaakt met mijn verstand tegen mijn gevoel in, waar ik de grootste spijt van heb gehad, juist doordat ik zo enorm gekwetst geworden ben.
je hoeft niet te gaan sportenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja ik moet nog steeds een sport vinden waar ik me goed bij voel en me in kwijt kan.. wil ook nog steeds gitaar spelen.. maar ik stel het allemaal continue uit en twijfel als ik een sport vind of het wel iets voor mij is en de mensen die erop zittenIk schrijf soms ook.. dan komt er ineens een stroom van woorden en zinnen uit me.. soms ook in de vorm van filmachtige shizzle
heel eenvoudig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hoe kun je dan de juiste beslissingen maken? Je zegt immers dat je ze maakt vanuit je gevoel.
Als je jezelf niet goed kent, lijkt het me toch niet verstandig om keuzes te maken op intuitie.
Ja, maar door jouw ervaring met foute dingen, kan je gevoel nogal gauw zeggen dat het niet in orde is, zodra dit gebeurt ga je wantrouwen, en kan het zijn dat je onoverwogen fouten maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel eenvoudig.
ieder mens ontdekt nieuwe kanten van zichzelf, telkens weer
maar niemand kent zichzelf helemaal
ik volg mijn gevoel. als ik een slecht gevoel heb (maakt niet uit waarom of wat) dan doe ik t niet.
ook al zegt mijn verstand van doe t nu maar wel
Je verandert ook (leert), dus kijk je anders tegen dingen aan en zo blijft het leven telkens een beetje nieuw.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel eenvoudig.
ieder mens ontdekt nieuwe kanten van zichzelf, telkens weer
maar niemand kent zichzelf helemaal
Ga je op die manier niet alle moeilijke dingen uit de weg?quote:ik volg mijn gevoel. als ik een slecht gevoel heb (maakt niet uit waarom of wat) dan doe ik t niet.
ook al zegt mijn verstand van doe t nu maar wel
als het bij een jongen blijven omdat ie telkens weer zegt dat je toch niets beters zult krijgen, dat niemand anders je wilt. en je wilt niet alleen blijven, terwijl je gevoel je duidelijk aangeeft dat dit niet goed zit, omdat je niet gerespecteerd word.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Als in, een jongen verlaten omdat je verstand zei dat het/hij niet goed was.. maar je gevoel zei dat het geweldig was? Heb je een voorbeeldje?
Gatver ik zit echt na een klein stukje chocola al vol ervan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Het is maar net waar je zin in hebt...
Maar je hoeft toch geen excuus te hebben om dat te doen? Of bedoel je t.o.v. jezelf...?
dat level ben ik langs. ik wantrouw niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Ja, maar door jouw ervaring met foute dingen, kan je gevoel nogal gauw zeggen dat het niet in orde is, zodra dit gebeurt ga je wantrouwen, en kan het zijn dat je onoverwogen fouten maakt.
nee juist niet meer... dat deed ik wel. door met mijn verstand te reagerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je verandert ook (leert), dus kijk je anders tegen dingen aan en zo blijft het leven telkens een beetje nieuw.
[..]
Ga je op die manier niet alle moeilijke dingen uit de weg?
Oke, dus jou proberen je zelf vertrouwen af te breken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
als het bij een jongen blijven omdat ie telkens weer zegt dat je toch niets beters zult krijgen, dat niemand anders je wilt. en je wilt niet alleen blijven, terwijl je gevoel je duidelijk aangeeft dat dit niet goed zit, omdat je niet gerespecteerd word.
uiteindelijk in een opwelling doordat hij compleet door het lint ging in een situaltie zelf mijn spullen gepakt te hebben
maandenlang kapot geweest te zijn, maar achteraf nu inzien dat ik het veel eerder naar mijn gevoel had moeten luisteren en weg had moeten gaan
Jawel.. dan kan ik er mijn energie en agressie in kwijt. Het is ook goed voor mijn gezondheid.. moet ook meer energie hebben.. op de een of andere manier kan je van sporten echt zo'n boost krijgen die ergens anders niet mee te krijgen is. Glas heb ik toevallig laatst nog kapot gesmeten bij mijn vriendje, haha.. dat was inderdaad fijn! Niet te zacht ook! Ze vlogen echt keihard tegen de andere kant van de wandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
je hoeft niet te gaan sporten
als je dat idd leuk vind ga gitaar spelen
ga schilderen
ga kleien
ga glas kapotsmijten in de glasbak (hielp mij altijd geweldig)
ga lezen
het maakt niet uit, maar zorg dat je iets omhanden hebt (en dan niet de hele dag achter de pc te hangen)
Verhalen, anekdotes, gedichten, kortverhalen, weerspiegelingen der ziel etc...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat schrijf je?
* Ynske gooit alles in haar gedichten
ik heb de boeken thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef PhaE het volgende:
Trouwens, voor de geinteresseerden;
(in Tao Te Tjing)
http://www.sybedijkstra.com/Tao.doc
Leuk documentje, Globaal het idee achter Tao uitgelegd aan de hand van de avonturen van Pooh.
ik kan iig wel stellen dat ik blij ben dat ik mezelf weer gevonden heb, en niet meer het angstige vogeltje van de laatste 12 jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Oke, dus jou proberen je zelf vertrouwen af te breken..
Lastig, zeker nu je vanuit je gevoel keuzes maakt.
Doordat jouw zelfvertrouwen nu is aangetast, zul je veel sneller iemand wantrouwen, en om de geringste dingen toch misschien te snel dingen bepalen.
Tenminste, dit lijkt mij dan.
Als je je zelfvertrouwen terug hebt is alles ok
Ik denk dat ik zelf een combinatie heb van beide, vertrouwen op mijn gevoel en mijn verstand.
Misschien doe ik soms wel iets te snel, of wil ik het te snel, maar alles is beter dan twijfelen.
Toen ik niet lekker in mijn vel zat (nu alweer jaren geleden) schreef ik ook gedichten. Zijn een paar erg mooie uitgekomen al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat schrijf je?
* Ynske gooit alles in haar gedichten
Serious? Meen je dit? Ik denk dat je, je verstand en gevoel omdraait..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
als het bij een jongen blijven omdat ie telkens weer zegt dat je toch niets beters zult krijgen, dat niemand anders je wilt. en je wilt niet alleen blijven, terwijl je gevoel je duidelijk aangeeft dat dit niet goed zit, omdat je niet gerespecteerd word.
uiteindelijk in een opwelling doordat hij compleet door het lint ging in een situaltie zelf mijn spullen gepakt te hebben
maandenlang kapot geweest te zijn, maar achteraf nu inzien dat ik het veel eerder naar mijn gevoel had moeten luisteren en weg had moeten gaan
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik niet lekker in mijn vel zat (nu alweer jaren geleden) schreef ik ook gedichten. Zijn een paar erg mooie uitgekomen al zeg ik het zelf.
neej dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Serious? Meen je dit? Ik denk dat je, je verstand en gevoel omdraait..Mijn verstand zou zeggen, hij is niet goed voor je.. hij respecteert je niet.. en mijn onzekerheid en dus gevoel zou zeggen dat ik niet alleen wil zijn. Wat jij verteld, ik heb iets soortgelijks gehad.. alleen was jouw gevoel mijn verstand en mijn verstand jouw gevoel.
Dat zijn er best veel. Dat haal ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ken je die A5 formaat harde kaft schriften van de hema (die dikke)?
ok, daar heb ik er nu 5 van vol
en ben met nr 6 bezig
Dus ik mag al blij zijn dat ik je doos en muts mag noemen zonder dat je me finaal in elkaar gaat meppen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef melismay het volgende:
Mijn beste vriendin!!!Zij is echt geweldig, ook de enige die me echt alles kan zeggen zonder een klap voor d'r kop te krijgen
Je mag blij zijn dat je me doos en muts mag noemen zonder dat mijn beste vriendin je in elkaar gaat meppenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus ik mag al blij zijn dat ik je doos en muts mag noemen zonder dat je me finaal in elkaar gaat meppen?
houden zo!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel. Dat haal ik niet.
Als ik ze soms doorlees, raak ik onder de indruk van hoe ik me toen voelde. Raar eigenlijk, kan het me nu niet meer voorstellen (gelukkig).
heey fijn zo'n vriendinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je me doos en muts mag noemen zonder dat mijn beste vriendin je in elkaar gaat meppenDaar ben ik dus laatst achter gekomen, op de middelbare school liet ik nogal over me heen lopen. Nou blijkt dus dat zij iedereen, die achter mijn rug om rot over me deed, in elkaar sloeg
Zeg dan maar niet tegen je beste vriendin dat ik je noemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je me doos en muts mag noemen zonder dat mijn beste vriendin je in elkaar gaat meppenDaar ben ik dus laatst achter gekomen, op de middelbare school liet ik nogal over me heen lopen. Nou blijkt dus dat zij iedereen, die achter mijn rug om rot over me deed, in elkaar sloeg
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
KloptZe wil het nu nog steeds doen hoor, is maar goed dat ik nu iets beter voor mezelf op kan komen
Hebben recentelijk nog een gevalletje gehad, waarbij de persoon in kwestie geluk heeft gehad dat ie zo ver weg woonde
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
KloptZe wil het nu nog steeds doen hoor, is maar goed dat ik nu iets beter voor mezelf op kan komen
Hebben recentelijk nog een gevalletje gehad, waarbij de persoon in kwestie geluk heeft gehad dat ie zo ver weg woonde
ikke ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijn
Nee dat mag je zeker niet zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijn
Oh nee, dat mag ik niet zeggen he
8 plus nog een deel gewoon digitaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ken je die A5 formaat harde kaft schriften van de hema (die dikke)?
ok, daar heb ik er nu 5 van vol
en ben met nr 6 bezig
alleen gedichten? of ook de verhalenquote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee dat mag je zeker niet zeggenAnders krijgen we allemaal weer ongedefinieerde posts over ons
Hmm dan maakte je wel ontzettend veel denkfouten..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:15 schreef Ynske het volgende:
neej dat doe ik niet.
ik geloofde hem (met mijn verstand) dat als ik bij hem weg zou gaan, ik allleen achter zou blijven, er niemand om me zou geven.
ik voelde wel dat t gewoon niet goed zat, maar durfde verstandelijk niet bij hem weg te gaan, want wat als ik alleen blijf...
Je niveau, wat doe je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef Ynske het volgende:
lol, realiseer me net dat ik mij tieten niet kan bekijken
kan mijn nek niet naar onder buigen...
Nou, ik wil wel een keer kijken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef Ynske het volgende:
lol, realiseer me net dat ik mij tieten niet kan bekijken
kan mijn nek niet naar onder buigen...
WIEHOE!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Heb geloof ik bij hem nooit zo uitgebreid m'n verhaal gedaan als net bij jou
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Mukie het volgende:
Extra op de proef stellen vind ik onnodig. Je hele leven word je beproeft, degenen die dan nog naast je blijven staan, zijn in mijn ogen echte vrienden
Hier nog één...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Ynske het volgende:
hoor spuit 11 met haar wijze raad...
nu zelf nog eens goed gaan toepassen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
It takes two to tango, er is ook iemand nodig die de opmerking zo op zichzelf betrekt en er naar gaat handelen IMHO. Nu snap ik de gedachtengang en als je gek van iemand bent is het inderdaad funest, want wat dan? Diegene is het beste wat je kunt krijgen voor je gevoel dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Het hangt allemaal samen.. best ernstig wat zulke jongens/meisjes kunnen aanwakkeren met zo'n opmerking.
gedichten een boekje of 2quote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Ik ben blij dat ik 3 mensen heb in mijn leven waarvan ik echt op aankan en die altijd in mn gedachten bij me zijn en wie jezelf zijn altijd genoeg is. Als ik deze 3 mensen een paar weken niet zie mis ik ze ontzettend en moet ik wel weer even contact opnemen.![]()
Ik geloof net zoals Ynske op mijn intuitie en die is zelden verkeerd en waar hij verkeerd is, dan is dat maar jammer.Mijn intuitie werkt alleen niet altijd samen met gezond verstand.![]()
[..]
Kan je nou niet lezen of hoe zit het?! Aanwakkeren! Diegene zorgt voor het beginnetje wat je vervolgens zelf af maakt. Dat zijn denkfouten die je zelf maakt.. je kan het niet relativeren en denkt dat hij/zij gelijk heeft. Als je gek op iemand bent dan kan je ook gewoon vaak niet meer relativeren. Hoe dan ook, in zo'n situatie moet je helemaal erop letten om die gedachte te pakken te kunnen krijgen. Voor het al een gevoel kweektquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
It takes two to tango, er is ook iemand nodig die de opmerking zo op zichzelf betrekt en er naar gaat handelen IMHO. Nu snap ik de gedachtengang en als je gek van iemand bent is het inderdaad funest, want wat dan? Diegene is het beste wat je kunt krijgen voor je gevoel dan.
Om eerlijk te zijn weet ik het niet, ik ben het gevoelsmatig maar deels met je eens. Als je genoeg zelfwaarde hebt en die ander ziet het niet in je, dan voldoet diegene niet en kan het nooit aan jou liggen. En dat zie je dan binnen de korste keren in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je nou niet lezen of hoe zit het?! Aanwakkeren! Diegene zorgt voor het beginnetje wat je vervolgens zelf af maakt. Dat zijn denkfouten die je zelf maakt.. je kan het niet relativeren en denkt dat hij/zij gelijk heeft. Als je gek op iemand bent dan kan je ook gewoon vaak niet meer relativeren. Hoe dan ook, in zo'n situatie moet je helemaal erop letten om die gedachte te pakken te kunnen krijgen. Voor het al een gevoel kweekt
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo is,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
We zijn het eens![]()
Zie je nu wel dat we soms op elkaar lijken
Die heb ik niet op mijn vriendin na. Wat al een wonder moge heten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Ynske het volgende:
zoals ik net al zei,
schift je 'vrienden' van je échte vrienden, op die kun je bouwen
hoezo spoor ik niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef melismay het volgende:
[..]
WIEHOE!!Sorry dat was kinderachtig, maar je snapt wel wat ik bedoel
![]()
@ Ynske: Je spoort niet!!!![]()
owjah ben thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je nou niet lezen of hoe zit het?! Aanwakkeren! Diegene zorgt voor het beginnetje wat je vervolgens zelf af maakt. Dat zijn denkfouten die je zelf maakt.. je kan het niet relativeren en denkt dat hij/zij gelijk heeft. Als je gek op iemand bent dan kan je ook gewoon vaak niet meer relativeren. Hoe dan ook, in zo'n situatie moet je helemaal erop letten om die gedachte te pakken te kunnen krijgen. Voor het al een gevoel kweekt
Als ik dat wist kon ik wat doen. Maar goed, ik ben niet op zoek naar een antwoord. Noem het een muurtjequote:
hahhah jah sorry.quote:
Zolang je er zelf niet teveel mee zit..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dat wist kon ik wat doen. Maar goed, ik ben niet op zoek naar een antwoord. Noem het een muurtje
Na bijna 3kwart jaar heeft er iemand in mijn fotoboek wat gemeld, dat is al schrijnend
Ach johquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef Ynske het volgende:
zeker spoorde er bij mij iets niet, maar dat had zo zijn oorzaak, daar wist hij vanaf, en daar heeft hij rekening mee te houden. en als je al nouwelijks zelfvertrouwen hebt, en iemand verteld je dat je niemand anders kan krijgen, ga je dat al snel geloven, vooral als het maar vaak genoeg gezegd wordt
Ehm.. jij moeilijk begrijpen bent, Tranceptor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:05 schreef Tranceptor het volgende:
Om eerlijk te zijn weet ik het niet, ik ben het gevoelsmatig maar deels met je eens. Als je genoeg zelfwaarde hebt en die ander ziet het niet in je, dan voldoet diegene niet en kan het nooit aan jou liggen. En dat zie je dan binnen de korste keren in.![]()
Je moet macaroni dan ook niet wokkenquote:
wel opbakken is mjammiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehm.. jij moeilijk begrijpen bent, Tranceptor.
Maar ja.. ik ga mezelf opknappen..
Niet mokken lekkoah wokken.. das wat ik zo ga doen
[..]
Je moet macaroni dan ook niet wokken
Absoluut, dat kan ik moeilijk ontkennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ehm.. jij moeilijk begrijpen bent, Tranceptor.
Dan zou je bij mijn moeder flink aan je trekken komen met eten, die heeft ook nul komma nul inventiviteit. Ze is wel heel lief natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef dawg het volgende:
Geef mij maar gewoon groenten en aardappelen.
Hollandse kost.
Heeft niets met inventiviteit te maken. Meer met smaak en voorkeur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zou je bij mijn moeder flink aan je trekken komen met eten, die heeft ook nul komma nul inventiviteit. Ze is wel heel lief natuurlijk
Ik heb nu hachee opstaan.. eerste keer dat ik t maak dus zal mij benieuwen of t lekker is..hahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Heeft niets met inventiviteit te maken. Meer met smaak en voorkeur.
Ik lust veel (behalve vis), maar bij hollandse kost ligt gewoon mijn voorkeur.
Ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben niet de enige geloof ik.![]()
Eet smakelijk alvast.![]()
![]()
Lief dat je even tijd voor me vrijmaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst even eten
Daarna heel even chillen
Daarna kunnen we![]()
neej rot mara ff opquote:
mag ik eerstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
neeuh heb gewoon geen zin om te nueckenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
Zalmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
En wat hebben de singles gegeten ?
Ik heb goulash soep op en brood met pindakaas
dat is dan maar zoquote:
Straks een broodje tijdens "Allo Allo" . . .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb goulash soep op en brood met pindakaas![]()
welke zenderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks een broodje tijdens "Allo Allo" . . .
Ikke ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
Elke vrouw heeft zin om te neuken als TC het vraagt![]()
RTL 5, tegen half 8 aan . . .quote:
TC = tranceptorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke ??![]()
![]()
[..]
RTL 5, tegen half 8 aan . . .
Nee, dat is tranciepipo al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker spoorde er bij mij iets niet, maar dat had zo zijn oorzaak, daar wist hij vanaf, en daar heeft hij rekening mee te houden. en als je al nouwelijks zelfvertrouwen hebt, en iemand verteld je dat je niemand anders kan krijgen, ga je dat al snel geloven, vooral als het maar vaak genoeg gezegd wordt
Anders doe jij even blij!? Wat moet dat?!quote:
Ja doh, zoiets leer je over het algemeen gaandeweg JoeyTquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij liep te tieren op je vriendin. Dat je duidelijk kwaad was op haar. Je haatte haar, if I remembered correctly.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...
Jij bent echt zo'n nep relnicht... WTF is Tranciepipo??? Verzin je eigen namen en neem niet alles over van PL die t weer overnam van Milagro...quote:
nouw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders doe jij even blij!? Wat moet dat?!
Hahahaha, ik zie je zo het liefst, dus je gaat je gang maar!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nouw!zo beter?
ik ben weer terug bij m'n ouwe blije zelf
Ik doe al zat in mijn vrije tijd. Dat er dus niets uit komt zegt genoeg over mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang je er zelf niet teveel mee zit..
Maar je kan zelf ook dingen doen om nieuwe contacten te leggen.
dank jequote:
Nooit zal zij tegen mij kunnen zeggen dat ik niemand anders kan krijgen zonder dat ik haar uitlach, nooit zal zij mij de grond in kunnen boren zonder dat ik haar met de grond gelijk maak... Ik kan me voorstellen dat iemand je in de macht hebt, ik kan me zelfs voorstellen dat de ander je wat wijs kan maken, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de ander de schuld zou geven... Je bent zelf degene die t toelaat...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij liep te tieren op je vriendin. Dat je duidelijk kwaad was op haar. Je haatte haar, if I remembered correctly.
En toch geloof ik dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe al zat in mijn vrije tijd. Dat er dus niets uit komt zegt genoeg over mij
Sterker nog, ik ben helemaal geen relnicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n nep relnicht... WTF is Tranciepipo??? Verzin je eigen namen en neem niet alles over van PL die t weer overnam van Milagro...
Slappe gedoe...
Je hoeft nu niet meer kwaad op jezelf te zijn... Ik hoop het iig niet... Maar die hele situatie heb jij toegelaten en niemand anders. En nogmaals ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Waarom worden altijd dezelfde mensen gekwetst, waarom worden dezelfde mensen altijd opgelicht door hun 'vrienden'... T ligt aan de persoon zelf niet aan de zogenaamde vriend...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
@joey, neej ik hoef niet kwaad op mezelf te zijn, ik ben nu blij met wie ik ben en wat ik gemaakt heb. Ik kan tenminste stellen dat ik al doelen in mijn leven bereikt heb, wat ik van anderen niet kan zeggen.
daarnaast dus omdat iemand je chanteert moet je dus kwaad zijn op jezelf dat je dat toelaat. wat een kolder, die persoon zit fout, want die persoon weet je zwakke plekken, en heeft die niet te misbruiken.
Wat nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat nog steeds niet
Je naait je op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben helemaal geen relnicht.
Je naait je op om niks. Zegt wel weer genoeg.
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...quote:
Oh gaan we irc op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...
Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...
What can I say?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft zin om te neuken als TC het vraagt![]()
jij was je aan t opnaaien joey,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je naait je op?
Ik zeg juist slappe gedoe...
Edit: Ik hou gewoon niet van slappe mensen, mensen die anderen de schuld geven van hun falen. Ik hou van mensen met een eigen ik...
Je zeikt gewoon teveel. In plaats van dat je eens een keer met een vernieuwende uitspraak komt. Maar nee, altijd dezelfde zeverzooi a la relnicht, slap gedoe, teefje, etc etc. Welke ik trouwens niet eens serieus neem, net als eventuele "innovatieve" uitspraken van je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je naait je op?
Ik zeg juist slappe gedoe...
Edit: Ik hou gewoon niet van slappe mensen, mensen die anderen de schuld geven van hun falen. Ik hou van mensen met een eigen ik...
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic. Ik hou niet van mannetjes die zich slick proberen binnen te lullen bij vrouwen, de laatste weken straalt de slappe zakkerigheid gewoon van je af. Is er enige aanleiding geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Je zeikt gewoon teveel. In plaats van dat je eens een keer met een vernieuwende uitspraak komt. Maar nee, altijd dezelfde zeverzooi a la relnicht, slap gedoe, teefje, etc etc. Welke ik trouwens niet eens serieus neem, net als eventuele "innovatieve" uitspraken van je.![]()
![]()
![]()
Look who's talking.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic.![]()
Daar zijn we al maanden schatquote:
Dat is niet lief doen maar gewoon normaal doen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic.![]()
Ik doe niet lief, ik vraag of ze willen neuken en uit gewoon verder mijn mening ongeacht de vrouwvriendelijkheid of onvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Look who's talking.![]()
![]()
![]()
Ook jou neem ik trouwens niet zo heel erg serieus.![]()
Nou dan hoop ik serieus dat je dat wat contact maken dan tegenhoudt gefixt kan wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?
Het is er sowieso één.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wie wil TC neuken? Er moet er minimaal eentje zijn.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Welke vrouw kan ik verleiden door voor haar te komen koken?
Volgens mij was het lekker. Ik had voor ruim 6 personen aan voedsel in een wok gefabriceert en de hele wok is leeggegeten door mijn ouders en mijzelf. Weer een stap dichterbij algehele perfectie
Nu welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent dr helemaal niet
Zit dr alleen met Pheno![]()
saaw zekerquote:
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Boehoe
Iemand anders denk anders
Boehoe gezeik hier elke keer.
Laten we het als volgt doen.
JoeyT je bent een sukkel
Yns je bent een zeikwijf
Zo dan is dat duidelijk kunnen we er mee stoppen.
Wie wil TC neuken? Er moet er minimaal eentje zijn.
En voor de rest gaan we het hebben over die ontploffing in de ruimte.
Hoe cool is dat! Armagedon in het klein.
En nee TC en joey het was geen orgasme![]()
Waar heb je t nu eigenlijk overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?
Ik ben gewoon eerlijk en hoor niet tot een kliekjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.
Lees terug, geen zin om te herhalenquote:
Kliekjes willen me nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk en hoor niet tot een kliekje
Als ik wat te zeiken heb dan doe ik dat
Of jij dat nou bent of TC
GODLIKE doet altijd mee int weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.
GODLIKE doet altijd mee int weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Niemand wil hier bij elkaar in een kliekjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kliekjes willen me niet
Wat op zich geen probleem is
Nee, bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niemand wil hier bij elkaar in een kliekje
Best grappig dat mensen die elkaar niet mogen steeds bij elkaar blijven komen
SM??
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
GODLIKE doet altijd mee int weekend
Nogmaals je bent anders gaan posten en ik snap niet helemaal waarom?
Ik meen t nog serieus ook, ik post zoals ik post en zoals ik ben. Ik ben in het dagelijksleven ook een betweter... En toevallig zei mn vriendin gisteren nog dat ze het vreselijk irritant vindt dat ik mn eigen ongelijk niet kan toegeven en altijd het laatste woord wil hebben.
Maar jij bent sinds een paar weken overgegaan op een ander postgedrag en ik vat t niet helemaal...
zo kom je ook aan je postaantallen hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
GODLIKE doet altijd mee int weekend
Nogmaals je bent anders gaan posten en ik snap niet helemaal waarom?
Ik meen t nog serieus ook, ik post zoals ik post en zoals ik ben. Ik ben in het dagelijksleven ook een betweter... En toevallig zij mn vriendin gisteren nog dat ze het vreselijk irritant vindt dat ik mn eigen ongelijk niet kan toegeven en altijd het laatste woord wil hebben.
Maar jij bent sinds een paar weken overgegaan op een ander postgedrag en ik vat t niet helemaal...
Hehehe ik geloof je gewoon wel, alleen ben je t nou wel of niet met me eens...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees terug, geen zin om te herhalenPosts tussen 16.45 en 19.15 ofzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
GVD toch geen taalpuristen in dit topic he??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg spontaan een hekel aan je
quote:
Ik gooi t altijd op mn amsterdams zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
GVD toch geen taalpuristen in dit topic he??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg spontaan een hekel aan je
Dat kun je zelf het best bepalen, ik ken niet je gehele situatie. Je leert van je fouten, tot zover kan ik met je mee. Maar dat is met alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ik geloof je gewoon wel, alleen ben je t nou wel of niet met me eens...
Wat ik bedoelde is dat wanneer ik op mn bek ga, ik het verkeerd heb gedaan... Je leert ervan en wordt beter... Natuurlijk zijn er dingen die je niet in eigen handen hebt maar een relatie kan je zelf beeindigen en ben je gewoon zelf verantwoordelijk voor...
Ik heb zelf een relatie die eigenlijk niet gezond is voor mij, maar ik zou achteraf nooit haar kunnen verwijten dat ze mn leven verneukt heeft...
Ik bedoelde eigenlijk dat jij een huilie bent en dat t mij niks uitmaakt wat je van me denkt.. hahahhaquote:
hehe ik doe mn best, sta ik al in de top 1000? ?quote:
ben aan t denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
Nieuwe (normale) discussies anyone?
Stellingen ofzo? Yns, doe er eens iets aan.![]()
Moet je je vooral ook niks van aantrekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij een huilie bent en dat t mij niks uitmaakt wat je van me denkt.. hahahha![]()
Maar oke een leuk onderwerp nu dus?? ff denken hoor..
ben je zo wanhopigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou wel van een taalpuristje hoor.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik vind ook dat je het voor jezelf kan bepalen als je door iemand 'bespeeld' wordt...quote:
Mis.quote:
More power to it!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk en hoor niet tot een kliekje
Als ik wat te zeiken heb dan doe ik dat
Of jij dat nou bent of TC
Dawg de tweede?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oke ik heb t excuus dat t de tijd van de maand is maar wat is jouw excuus dat je zo opgefoktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je je vooral ook niks van aantrekken.
En ik geloof dat jij met je post juist aan het zeiken was.
Maar ja voor sommige is inhoudelijk reageren iets te lastig
Ooit komt het goed met je
Eensch, ik hoef nog geen kinderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
in de liefde is niet het doel...maar de weg belangrijk...
Ik ben mezelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Oke ik heb t excuus dat t de tijd van de maand is maar wat is jouw excuus dat je zo opgefoktbent..mijn god zeg....
![]()
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus dat doe ik verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Niet alleen in de liefde, sowieso in het leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Het doel is de liefdequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.
Kut die ken ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
Nee, niks gehoord, verwacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.quote:Trouwens ook zo genoten van Armstrong??!!!!!!!!?!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
Daar issie dan, met de hele familie
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
das liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Zo 1 zat laatst in mn klem in de schuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Van ongeleid projectiel naar prutser met bijna kinderen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...
Ken je hem of ook gemaakt??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut die ken ik
Het viel dus allemaal wel mee? Je was zo down voor deze examens
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.![]()
En wat is de juiste?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
Jij doet iig je bestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
Kennen, niet gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ken je hem of ook gemaakt??
Ik was zeker down zag het niet echt zitten... Maar gelukkig wel gered..
B.A.Trix, thnx![]()
Tsja maar nog steeds geloof ik in wat ik wil...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Van ongeleid projectiel naar prutser met bijna kinderen...
Een jongensboek.![]()
Zijn heel veel bedrijven die spontaan 550 gulden salaris verhoging gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennen, niet gemaakt.
Ik heb morgen evalutie gesprek. En als ze niet met 250 euro loonsverhoging minimaal komen ga ik heel pissig zijn....
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neej leuke renner Vinokourov maar ik vind armstrong helemaal geweldig. Ik wou dat ik zijn discipline had... Zo kunnen focussen op je doel...
Het is ze geraden. Ik zal het morgen meldenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn heel veel bedrijven die spontaan 550 gulden salaris verhoging geven
Vooral in deze tijden
Bespaar je de moeite, was toch niet zo interessant, tot de stelling dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Ik zie het al, nog meer diepgaande gesprekken
Lees ik strakkies wel bij.
Zometeen bezoek
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Mijn meisje heeft trws zo'n geweldig lief gedichtje geschreven in de tijd dat ze zwanger was... Misschien dat ik t hiet een keer plaats. Vandaag voor t eerst gelezen en tranen in mn ogen...
De juiste waar mee het klik en het zijn meer gesprekken van 2 secondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is de juiste?
En wat doen ze als ze op je afstappen? Bijten?
En mag ik een voorbeeldje hoe zo een gesprek verloopt dan?
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.![]()
Ik moet nog ff kijken hoeveel ik erbij krijg na 4 examens..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ze geraden. Ik zal het morgen melden
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.![]()
Ik heb het ook gemist, was donderdag dacht ik. Wordt vast wel herhaald als ie de Tour weer wint dit jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..![]()
Is dat nog een gesprek?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De juiste waar mee het klik en het zijn meer gesprekken van 2 secondenmaar eentje kwam ik tegen toen ik van de ene klasgenoot naar de andere liep en die vond me wel leuk maar ik was lam en vergeet dus weer is een nummer te vragen
Staat ook op internet... Ik zoek ff de site voor je op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..![]()
Daar moet ik je gelijk in geven, maar dat zie je in principe bij alle sporten, elkaar aftroeven en intimideren hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...
Voor jou en BEAquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, was donderdag dacht ik. Wordt vast wel herhaald als ie de Tour weer wint dit jaar.
Ja Jos verstappen vast ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dankjewelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor jou en BEA
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Nee, ik heb geen hekel aan hem, hij maakt de Tour alleen wat saai de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...
Inderdaad, judo zie je het ook heel erg... Of heel ander voorbeeld> Penalties op een belangrijk moment... BV Dudek in de finale... Het zag er idioot uit, maar t heeft gewoon effect...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven, maar dat zie je in principe bij alle sporten, elkaar aftroeven en intimideren hoort er gewoon bij
Ik denk dat als je Jos Verstappen in een ferrari zet dat ie ook een heel eind komt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja Jos verstappen vast ook
Maar ja hij heeft niet zoveel gewonnen als schumacher
Dus het vergelijk gaat wat scheef![]()
Ja uitzending gemist, peper het maar in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor jou en BEA
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
wat dacht je van boksen of nog ergerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, judo zie je het ook heel erg... Of heel ander voorbeeld> Penalties op een belangrijk moment... BV Dudek in de finale... Het zag er idioot uit, maar t heeft gewoon effect...
Als of hij het talent heeft als schumacherquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jos Verstappen in een ferrari zet dat ie ook een heel eind komt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |