Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gafquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat nog een gesprek?
Dat kan niet verder gaan dan hoi en doei
Wij hier noemen dat groeten![]()
Langzaam opbouwen en volgende keer gaat het: Hoi, hoe gaat het?
Ja goed!!
etc
3 woordjes maakt het verschil tussen een gesprek en een groet
Dus niet goed genoeg om wereldkampioen te wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien heeft hij wel het talent van Barrichello.![]()
Snel vertrokken, dat was Jos ook altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
ja ja ik was weer snel
Schumacher?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
ja ja ik was weer snel
Het is niet dat ik op mannen valquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gaf
[afbeelding]
Ben de linker dus
Ik Eindigde ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Snel vertrokken, dat was Jos ook altijd.![]()
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik op mannen val
Maar volgens mij ben je niet afzichtelijk en niet de lelijkste van de drie
Of zijn de dames het hier mee oneens?
Dus dat moet geen probleem zijn
Je bent inderdaad nog de beste van de drie. Als je die afschuwelijke broek uit doet dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gaf
[afbeelding]
Ben de linker dus
Is niets mis mee toch..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben de linker dus
ja tochquote:
Nou aan je uiterlijk ligt het volgens mij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben de linker dus
Bari en Schumi hadden bijna dezelfde autoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is niets mis mee toch..
nog ff over F1. Ik denk dat de prestaties ook heel veel aan de auto liggen,is de auto niet zo goed dan kan de coureur ook niet optimaal presteren toch..
De rechter heeft een eierhoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
De knapste van de drie zelfs(doorslag geeft de haardos van de rechter
)
Dump die broek. Daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die rechter ken ik niet, die naast me is een klasgenoot.
had zelfs weinig plezier in de avond door die rechter, type boer enzo
Maar wat een complimenten
foto's kan je niet ruikenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou aan je uiterlijk ligt het volgens mij nietBen je van binnen bedorven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |