Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gafquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat nog een gesprek?
Dat kan niet verder gaan dan hoi en doei
Wij hier noemen dat groeten![]()
Langzaam opbouwen en volgende keer gaat het: Hoi, hoe gaat het?
Ja goed!!
etc
3 woordjes maakt het verschil tussen een gesprek en een groet
Dus niet goed genoeg om wereldkampioen te wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien heeft hij wel het talent van Barrichello.![]()
Snel vertrokken, dat was Jos ook altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
ja ja ik was weer snel
Schumacher?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
ja ja ik was weer snel
Het is niet dat ik op mannen valquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gaf
[afbeelding]
Ben de linker dus
Ik Eindigde ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Snel vertrokken, dat was Jos ook altijd.![]()
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik op mannen val
Maar volgens mij ben je niet afzichtelijk en niet de lelijkste van de drie
Of zijn de dames het hier mee oneens?
Dus dat moet geen probleem zijn
Je bent inderdaad nog de beste van de drie. Als je die afschuwelijke broek uit doet dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar, maar tjah ben nou eenmaal niet zo'n praterd met mensen die ik niet ken. Ik had wel mordenere kleren aan dan normaal misschien dat me wat meer aanspraak gaf
[afbeelding]
Ben de linker dus
Is niets mis mee toch..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben de linker dus
ja tochquote:
Nou aan je uiterlijk ligt het volgens mij nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben de linker dus
Bari en Schumi hadden bijna dezelfde autoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is niets mis mee toch..
nog ff over F1. Ik denk dat de prestaties ook heel veel aan de auto liggen,is de auto niet zo goed dan kan de coureur ook niet optimaal presteren toch..
De rechter heeft een eierhoofdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
De knapste van de drie zelfs(doorslag geeft de haardos van de rechter
)
Dump die broek. Daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die rechter ken ik niet, die naast me is een klasgenoot.
had zelfs weinig plezier in de avond door die rechter, type boer enzo
Maar wat een complimenten
foto's kan je niet ruikenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou aan je uiterlijk ligt het volgens mij nietBen je van binnen bedorven ofzo?
Voorzichtig proberen om minder voorzichtig te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ik ben door m'n jeugd (geen fijn liefdesleven van m'n ouders) heel erg wantrouwig geworden, en kom pas los als ik iemand langer ken. Geef niet zomaar m'n vetrouwen aan iemand en doordat ik weinig uitga (vind het gewoon echt niet leuk, ja af en toe) nog nooit een leuk meisje ontmoet.
Wat Frits zegt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voorzichtig proberen om minder voorzichtig te worden.![]()
Hij is veel te jongquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe niet zo lastig
Trek hem uit als je hem wilt of koop een nieuwe voor hem
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon hoopt dat die gozer geen fokker en single is
Paint My Ride = leuk topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hangt er vanaf wat je zoekt heb er nog wel een paar thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat Frits zegt..![]()
Heeft iemand een suggestie welke (leuke) dvd ik kan gaan kijken??
Heb gister million dollar baby gekeken, moest huilen...![]()
Boeiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bang Bang your dead maakte veel indruk zondag op mij en m'n broertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat Frits zegt..![]()
Heeft iemand een suggestie welke (leuke) dvd ik kan gaan kijken??
Zelfde bouwjaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij is veel te jong.
Het is maar een tip hoor.
quote:
Bad Timing met Theresa Russell en Art Garfunkelquote:Heeft iemand een suggestie welke (leuke) dvd ik kan gaan kijken??
Mjah en verder ken ik hem toch niet, is maar een vriend van een klasgenoot van me (eigenlijk meer een vriend inmiddels want klasgenoten zijn we niet meerquote:
Ja je moet wel oppassen voor die wandelstokquote:
Meer uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slechte reden om een jongere kerel te nemen
Ja daar heb je een puntjequote:
Uithoudingsvermogen ligt rond je dertigste het hoogst denk ik.quote:
32quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je moet wel oppassen voor die wandelstok
Maar jij gaat dan ook gelijk weer voor eentje van 80![]()
Nee de sex piek van een vrouwquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen ligt rond je dertigste het hoogst denk ik.
Je hebt al mazzel als ze al doorhebben wat ie nog meer kan dan plassen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd een jongere kerel nemen omdat ze meer uithoudingsvermogen hebben?
Kijk maar naar de leeftijd van topduursporters.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee de sex piek van een vrouw
Niet je uithoudings vermogen
Bij jou is het pure noodzaak, anderen trekken vanzelf al vrouwen aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Een fles AXE over je heen gooien en dan de disco in helpt dat nu?
Die jochies van 8 kunnen hele dagen rennen en voetballenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd een jongere kerel nemen omdat ze meer uithoudingsvermogen hebben?
Nee jij mag als uitzondering een oudere stoere kerel, goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je krijgt in elk geval veel aanspraakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Een fles AXE over je heen gooien en dan de disco in helpt dat nu?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt al mazzel als ze al doorhebben wat ie nog meer kan dan plassen.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die jochies van 8 kunnen hele dagen rennen en voetballen
Kan een kerel van 25 niet meer hoor
Een dag?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze was gewillig en ik was jong, een stuk jonger dan vandaag.![]()
Of het word verdacht rustig op de dansvloer. Dan krijg je toch nog kans je nieuwste moves te laten zien op de dansvloer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je krijgt in elk geval veel aanspraak
Dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee jij mag als uitzondering een oudere stoere kerel, goed?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze was gewillig en ik was jong, een stuk jonger dan vandaag.![]()
Met rokje en brilletje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee een week of 3/4 geloof ik, ik probeer het te verdringen.![]()
Ze was ook nog eens lerares...![]()
* MrDoegewoon mag dit weekend weer even "hakken"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Of het word verdacht rustig op de dansvloer. Dan krijg je toch nog kans je nieuwste moves te laten zien op de dansvloer.![]()
[afbeelding]
Die ijsbeer is zooooooooooooo cool!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Of het word verdacht rustig op de dansvloer. Dan krijg je toch nog kans je nieuwste moves te laten zien op de dansvloer.![]()
[afbeelding]
You're welcomequote:
Voorlopig even nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
You're welcomeWanneer gaan we die kerel voor je zoeken?
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Oh, ik had niet gekeken naar z'n profiel. Dan ziet ie er gewoon erg jong uit.
Rustig rustig, moet die datakabel aanschaffen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:13 schreef Tranceptor het volgende:
JoeyT gaat hier de foto's van die 17-jarige posten of ben ik hier verkeerd?
Moet ze er wel eentje nemen die binnenkort doodgaat en veel geld heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee jij mag als uitzondering een oudere stoere kerel, goed?
Nou zegquote:
Ze had wel een rok aan, geen bril.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met rokje en brilletje?
Zo een geile?
Of vastbindenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou zegDas toch helemaal niet gezellig!?
Je hoeft m niet te houden? Je kunt m meteen weer dumpen
Goeie tieten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze had wel een rok aan, geen bril.![]()
Kappen nou, ik probeer het te verdringen...![]()
Bedoel je mij??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Oh, ik had niet gekeken naar z'n profiel. Dan ziet ie er gewoon erg jong uit.
Purmerend is nou niet bepaald naast de deur..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je zoekt heb er nog wel een paar thuis
Zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Purmerend is nou niet bepaald naast de deur..![]()
Ik heb zelf wel dvd in huis maar weet niet welke leuke zijn.. ( heb bijv sincity maar die duurt volgens mij zo lang..)
Nu ik in je fotoboek kijk zie je d'r daar wel een stuk ouder uit ja. Ligt gewoon aan de foto blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bedoel je mij??
Zo ja, ik hoor juist vaak dat ik er ouder uit zie
Ik ben onschuldig, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Perenijs voeren?![]()
Ik hoop toch niet dat ik je moet uitleggen wat je met een kerel kan doen![]()
Maar daar zie je zijn broek nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nu ik in je fotoboek kijk zie je d'r daar wel een stuk ouder uit ja. Ligt gewoon aan de foto blijkbaar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, dat weet je toch.
* kijkt naar topictitel. Nee is toch niet het oude maagden topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Perenijs voeren?![]()
Ik hoop toch niet dat ik je moet uitleggen wat je met een kerel kan doen![]()
die broek is zooo 2004quote:
Maar sommigen van ons zijn dat wel, mag je hier dan niet postenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* kijkt naar topictitel. Nee is toch niet het oude maagden topic![]()
Suggereer ik dat dat niet mag danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar sommigen van ons zijn dat wel, mag je hier dan niet posten
Ik heb hem zaterdag gekochtquote:
Ow fijn, wilde al bijna het topic uitrennenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Suggereer ik dat dat niet mag dan![]()
You are most welcome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |