Eensch, ik hoef nog geen kinderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
in de liefde is niet het doel...maar de weg belangrijk...
Ik ben mezelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Oke ik heb t excuus dat t de tijd van de maand is maar wat is jouw excuus dat je zo opgefoktbent..mijn god zeg....
![]()
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou wel van een taalpuristje hoor.![]()
Dus dat doe ik verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Niet alleen in de liefde, sowieso in het leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Het doel is de liefdequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.
Kut die ken ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
Nee, niks gehoord, verwacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.quote:Trouwens ook zo genoten van Armstrong??!!!!!!!!?!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
Daar issie dan, met de hele familie
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
das liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Zo 1 zat laatst in mn klem in de schuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Van ongeleid projectiel naar prutser met bijna kinderen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...
Ken je hem of ook gemaakt??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut die ken ik
Het viel dus allemaal wel mee? Je was zo down voor deze examens
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.![]()
En wat is de juiste?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
Jij doet iig je bestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
Kennen, niet gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ken je hem of ook gemaakt??
Ik was zeker down zag het niet echt zitten... Maar gelukkig wel gered..
B.A.Trix, thnx![]()
Tsja maar nog steeds geloof ik in wat ik wil...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Van ongeleid projectiel naar prutser met bijna kinderen...
Een jongensboek.![]()
Zijn heel veel bedrijven die spontaan 550 gulden salaris verhoging gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kennen, niet gemaakt.
Ik heb morgen evalutie gesprek. En als ze niet met 250 euro loonsverhoging minimaal komen ga ik heel pissig zijn....
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neej leuke renner Vinokourov maar ik vind armstrong helemaal geweldig. Ik wou dat ik zijn discipline had... Zo kunnen focussen op je doel...
Het is ze geraden. Ik zal het morgen meldenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn heel veel bedrijven die spontaan 550 gulden salaris verhoging geven
Vooral in deze tijden
Bespaar je de moeite, was toch niet zo interessant, tot de stelling dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Ik zie het al, nog meer diepgaande gesprekken
Lees ik strakkies wel bij.
Zometeen bezoek
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Mijn meisje heeft trws zo'n geweldig lief gedichtje geschreven in de tijd dat ze zwanger was... Misschien dat ik t hiet een keer plaats. Vandaag voor t eerst gelezen en tranen in mn ogen...
De juiste waar mee het klik en het zijn meer gesprekken van 2 secondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is de juiste?
En wat doen ze als ze op je afstappen? Bijten?
En mag ik een voorbeeldje hoe zo een gesprek verloopt dan?
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.![]()
Ik moet nog ff kijken hoeveel ik erbij krijg na 4 examens..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ze geraden. Ik zal het morgen melden
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vino die eigenschappen ook maar dat valt wat minder op omdat hij nooit bij Oprah op de bank zit.![]()
Ik heb het ook gemist, was donderdag dacht ik. Wordt vast wel herhaald als ie de Tour weer wint dit jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..![]()
Is dat nog een gesprek?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De juiste waar mee het klik en het zijn meer gesprekken van 2 secondenmaar eentje kwam ik tegen toen ik van de ene klasgenoot naar de andere liep en die vond me wel leuk maar ik was lam en vergeet dus weer is een nummer te vragen
Staat ook op internet... Ik zoek ff de site voor je op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was een paar dagen geleden een docu over amstrong op tv.. wilde het wel zien maar ben t vergeten te kijken..![]()
Daar moet ik je gelijk in geven, maar dat zie je in principe bij alle sporten, elkaar aftroeven en intimideren hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...
Voor jou en BEAquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, was donderdag dacht ik. Wordt vast wel herhaald als ie de Tour weer wint dit jaar.
Ja Jos verstappen vast ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dankjewelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor jou en BEA
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Nee, ik heb geen hekel aan hem, hij maakt de Tour alleen wat saai de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik snap dat mensen een hekel hebben aan de 'arrogantie' van Armstrong (jij niet geloof ik?) , maar je moet er ook doorheen kunnen kijken. Het is topsport, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Doe anderen geloven dat je de beste bent en je wordt de beste... Mensen met een gorte mond komen het verst... Als je alles wint en je overweldigd anderen met je zelfvertrouwen dan worden ze bang en win je weer makkelijker... Dit is heel simpel gezegd maar de kern klopt...
Inderdaad, judo zie je het ook heel erg... Of heel ander voorbeeld> Penalties op een belangrijk moment... BV Dudek in de finale... Het zag er idioot uit, maar t heeft gewoon effect...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven, maar dat zie je in principe bij alle sporten, elkaar aftroeven en intimideren hoort er gewoon bij
Ik denk dat als je Jos Verstappen in een ferrari zet dat ie ook een heel eind komt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja Jos verstappen vast ook
Maar ja hij heeft niet zoveel gewonnen als schumacher
Dus het vergelijk gaat wat scheef![]()
Ja uitzending gemist, peper het maar in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor jou en BEA
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
wat dacht je van boksen of nog ergerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, judo zie je het ook heel erg... Of heel ander voorbeeld> Penalties op een belangrijk moment... BV Dudek in de finale... Het zag er idioot uit, maar t heeft gewoon effect...
Als of hij het talent heeft als schumacherquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Jos Verstappen in een ferrari zet dat ie ook een heel eind komt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |