Eensch, ik hoef nog geen kinderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
in de liefde is niet het doel...maar de weg belangrijk...
Ik ben mezelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Oke ik heb t excuus dat t de tijd van de maand is maar wat is jouw excuus dat je zo opgefoktbent..mijn god zeg....
![]()
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou wel van een taalpuristje hoor.![]()
Dus dat doe ik verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Niet alleen in de liefde, sowieso in het leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Het doel is de liefdequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Clichematige stelling, zonder doel sla je ook geen weg in.
Kut die ken ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
Nee, niks gehoord, verwacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
! Hoest met je meisje?... Nog iets van dr gehoord? (ze is toch op vakantie)
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.quote:Trouwens ook zo genoten van Armstrong??!!!!!!!!?!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik heb mijn examen gehaald vandaag...
Het 4e dit jaar dat ik in 1 keer heb gehaald.![]()
![]()
voor mensen het willen weten ITIL Configuration Management
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
Daar issie dan, met de hele familie
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
das liefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Zo 1 zat laatst in mn klem in de schuurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
En ff solo
[afbeelding]
Van ongeleid projectiel naar prutser met bijna kinderen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk hoe ouder je wordt hoe belangrijker het doel wordt... Toen ik 16 was vond ik alleen de weg belangrijk... Nu ik 25 ben selecteer ik meisjes onbewust op het uiteindelijke doel...
Ken je hem of ook gemaakt??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut die ken ik
Het viel dus allemaal wel mee? Je was zo down voor deze examens
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Nee. Niet gezien, en ik ben voor Vinokourov.![]()
En wat is de juiste?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
Jij doet iig je bestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo, ben nog steeds kansloos. Van het weekend in de disco wel een paar keer gesproken met een meisje, maar ben nog steeds niet zo dat ik op ze afstap. En toch kom ik ooit de juiste tegen, ik blijf hoop houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |