Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...
What can I say?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft zin om te neuken als TC het vraagt![]()
jij was je aan t opnaaien joey,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je naait je op?
Ik zeg juist slappe gedoe...
Edit: Ik hou gewoon niet van slappe mensen, mensen die anderen de schuld geven van hun falen. Ik hou van mensen met een eigen ik...
Je zeikt gewoon teveel. In plaats van dat je eens een keer met een vernieuwende uitspraak komt. Maar nee, altijd dezelfde zeverzooi a la relnicht, slap gedoe, teefje, etc etc. Welke ik trouwens niet eens serieus neem, net als eventuele "innovatieve" uitspraken van je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je naait je op?
Ik zeg juist slappe gedoe...
Edit: Ik hou gewoon niet van slappe mensen, mensen die anderen de schuld geven van hun falen. Ik hou van mensen met een eigen ik...
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic. Ik hou niet van mannetjes die zich slick proberen binnen te lullen bij vrouwen, de laatste weken straalt de slappe zakkerigheid gewoon van je af. Is er enige aanleiding geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Je zeikt gewoon teveel. In plaats van dat je eens een keer met een vernieuwende uitspraak komt. Maar nee, altijd dezelfde zeverzooi a la relnicht, slap gedoe, teefje, etc etc. Welke ik trouwens niet eens serieus neem, net als eventuele "innovatieve" uitspraken van je.![]()
![]()
![]()
Look who's talking.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic.![]()
Daar zijn we al maanden schatquote:
Dat is niet lief doen maar gewoon normaal doen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent voor mij gewoon altijd een teefje hoor. Tenzij je gewoon weer normaal gaat doen en niet wanhopig lief probeert te zijn tegen alle vrouwen in dit topic.![]()
Ik doe niet lief, ik vraag of ze willen neuken en uit gewoon verder mijn mening ongeacht de vrouwvriendelijkheid of onvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Look who's talking.![]()
![]()
![]()
Ook jou neem ik trouwens niet zo heel erg serieus.![]()
Nou dan hoop ik serieus dat je dat wat contact maken dan tegenhoudt gefixt kan wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?
Het is er sowieso één.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wie wil TC neuken? Er moet er minimaal eentje zijn.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Welke vrouw kan ik verleiden door voor haar te komen koken?
Volgens mij was het lekker. Ik had voor ruim 6 personen aan voedsel in een wok gefabriceert en de hele wok is leeggegeten door mijn ouders en mijzelf. Weer een stap dichterbij algehele perfectie
Nu welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent dr helemaal niet
Zit dr alleen met Pheno![]()
saaw zekerquote:
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
Boehoe
Iemand anders denk anders
Boehoe gezeik hier elke keer.
Laten we het als volgt doen.
JoeyT je bent een sukkel
Yns je bent een zeikwijf
Zo dan is dat duidelijk kunnen we er mee stoppen.
Wie wil TC neuken? Er moet er minimaal eentje zijn.
En voor de rest gaan we het hebben over die ontploffing in de ruimte.
Hoe cool is dat! Armagedon in het klein.
En nee TC en joey het was geen orgasme![]()
Waar heb je t nu eigenlijk overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ook op irc en wat beaamd wordt door JoeyT hierboven: het ligt aan mij. Of wil je de rest van de mensen de schuld geven?
Ik ben gewoon eerlijk en hoor niet tot een kliekjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.
Lees terug, geen zin om te herhalenquote:
Kliekjes willen me nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk en hoor niet tot een kliekje
Als ik wat te zeiken heb dan doe ik dat
Of jij dat nou bent of TC
GODLIKE doet altijd mee int weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij was een tijdje terug anders ook goed in het afzeiken. Dus dan sta je langs Joe en TC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |