Ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben niet de enige geloof ik.![]()
Eet smakelijk alvast.![]()
![]()
Lief dat je even tijd voor me vrijmaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst even eten
Daarna heel even chillen
Daarna kunnen we![]()
neej rot mara ff opquote:
mag ik eerstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
neeuh heb gewoon geen zin om te nueckenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
Zalmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
En wat hebben de singles gegeten ?
Ik heb goulash soep op en brood met pindakaas
dat is dan maar zoquote:
Straks een broodje tijdens "Allo Allo" . . .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb goulash soep op en brood met pindakaas![]()
welke zenderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Straks een broodje tijdens "Allo Allo" . . .
Ikke ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
Elke vrouw heeft zin om te neuken als TC het vraagt![]()
RTL 5, tegen half 8 aan . . .quote:
TC = tranceptorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke ??![]()
![]()
[..]
RTL 5, tegen half 8 aan . . .
Nee, dat is tranciepipo al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat vriendelijk weer
Je word de topic bitch
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker spoorde er bij mij iets niet, maar dat had zo zijn oorzaak, daar wist hij vanaf, en daar heeft hij rekening mee te houden. en als je al nouwelijks zelfvertrouwen hebt, en iemand verteld je dat je niemand anders kan krijgen, ga je dat al snel geloven, vooral als het maar vaak genoeg gezegd wordt
Anders doe jij even blij!? Wat moet dat?!quote:
Ja doh, zoiets leer je over het algemeen gaandeweg JoeyTquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij liep te tieren op je vriendin. Dat je duidelijk kwaad was op haar. Je haatte haar, if I remembered correctly.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Je kan alleen kwaad op jezelf zijn... Jij stelde hem in staat om dat bij je te flikken...
Jij bent echt zo'n nep relnicht... WTF is Tranciepipo??? Verzin je eigen namen en neem niet alles over van PL die t weer overnam van Milagro...quote:
nouw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders doe jij even blij!? Wat moet dat?!
Hahahaha, ik zie je zo het liefst, dus je gaat je gang maar!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nouw!zo beter?
ik ben weer terug bij m'n ouwe blije zelf
Ik doe al zat in mijn vrije tijd. Dat er dus niets uit komt zegt genoeg over mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang je er zelf niet teveel mee zit..
Maar je kan zelf ook dingen doen om nieuwe contacten te leggen.
dank jequote:
Nooit zal zij tegen mij kunnen zeggen dat ik niemand anders kan krijgen zonder dat ik haar uitlach, nooit zal zij mij de grond in kunnen boren zonder dat ik haar met de grond gelijk maak... Ik kan me voorstellen dat iemand je in de macht hebt, ik kan me zelfs voorstellen dat de ander je wat wijs kan maken, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de ander de schuld zou geven... Je bent zelf degene die t toelaat...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog goed herinneren hoe jij liep te tieren op je vriendin. Dat je duidelijk kwaad was op haar. Je haatte haar, if I remembered correctly.
En toch geloof ik dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe al zat in mijn vrije tijd. Dat er dus niets uit komt zegt genoeg over mij
Sterker nog, ik ben helemaal geen relnicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n nep relnicht... WTF is Tranciepipo??? Verzin je eigen namen en neem niet alles over van PL die t weer overnam van Milagro...
Slappe gedoe...
Je hoeft nu niet meer kwaad op jezelf te zijn... Ik hoop het iig niet... Maar die hele situatie heb jij toegelaten en niemand anders. En nogmaals ik geloof in eigen verantwoordelijkheid... Waarom worden altijd dezelfde mensen gekwetst, waarom worden dezelfde mensen altijd opgelicht door hun 'vrienden'... T ligt aan de persoon zelf niet aan de zogenaamde vriend...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
@joey, neej ik hoef niet kwaad op mezelf te zijn, ik ben nu blij met wie ik ben en wat ik gemaakt heb. Ik kan tenminste stellen dat ik al doelen in mijn leven bereikt heb, wat ik van anderen niet kan zeggen.
daarnaast dus omdat iemand je chanteert moet je dus kwaad zijn op jezelf dat je dat toelaat. wat een kolder, die persoon zit fout, want die persoon weet je zwakke plekken, en heeft die niet te misbruiken.
Wat nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat nog steeds niet
Je naait je op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben helemaal geen relnicht.
Je naait je op om niks. Zegt wel weer genoeg.
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...quote:
Oh gaan we irc op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij geen contacten kan maken door jou, dat niemand iets met je te maken wil hebben. We hebben die discussie geloof ik wel vaker gehad, ook op IRC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |