Vrienden zijn mensen waar je altijd op kan bouwen..quote:
gaat niet, moet je typenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vrienden zijn mensen waar je altijd op kan bouwen..
Heb 2 echte vrienden en de rest noem ik gewoon kennisen..
weet iemand hoe je een msn adres uit iemands profiel kan kopieren??heb geen zin om te typen..haha
Mijn beste vriend is doldwaasverliefd, en gelukkig niet op mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Mijn beste vrienden waren jongens die me onwijs veel jaar leuk gevonden hebben. Echt knetter verliefd.. ik weet niet of je dat sowieso wel kan zien als een beste vriend. Ik heb later ondervonden dat mijn beste vriend gewoon teveel gevoelens voor me had op een hele andere manier dan ik voor hem. Het brak gewoon alles op en ik denk ook niet dat ik nog ga proberen om het te laten werken.
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn beste vriend is doldwaasverliefd, en gelukkig niet op mij
typ zequote:
Lijkt me idd nogal een kutsituatiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.
Stel je, je dus open.. omdat je iemand zo graag mag, hij echt moeite lijkt te doen. Blijkt dat er een heel ander doel achter zit dan je had gedacht. Irritant
Vriendschap is er voor elkaar zijn in de goede als slechte tijden.quote:Een efficiënte manier om je vrienden kwijt te raken, is het op de proef stellen van de vriendschap.
Ik was net quote vergeten erbij te zetten (bij die reply waar je je afvroeg waar die op gebaseerd was). Maar nevermind, nieuw topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Mijn beste vrienden waren jongens die me onwijs veel jaar leuk gevonden hebben voor ze het werden. Echt knetter verliefd.. ik weet niet of je dat sowieso wel kan zien als een beste vriend. Ik heb later ondervonden dat mijn beste vriend gewoon teveel gevoelens voor me had op een hele andere manier dan ik voor hem. Het brak gewoon alles op en ik denk ook niet dat ik nog ga proberen om het te laten werken, ookal mis ik hem soms echt erg.
neej, maar heb je een meel gestuurd naar je hotmailadresquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan jou niet toevoegen?![]()
![]()
Jou gmail adres toch?
Maar minstens net zo irritant voor de ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij blij.. brengt echt veel ellende met zich mee. Een hoop gezeik waar je niet goed van wordt.
Stel je, je dus open.. omdat je iemand zo graag mag, hij echt moeite lijkt te doen. Blijkt dat er een heel ander doel achter zit dan je had gedacht. Irritant
toch ff doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was net quote vergeten erbij te zetten (bij die reply waar je je afvroeg waar die op gebaseerd was). Maar nevermind, nieuw topic.
dit is mij gelukkig nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.
Ik heb vaker een strijd tussen hartje en hoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is mij gelukkig nog nooit overkomen.
maar ik weet wel heel duidelijk wie ik kan vertrouwen en wie mijn vrienden zijn.
weet je klinkt misschien heel gek, maar ik vertrouw ook wel op mijn intuitie, waarbij dat eigenlijk goed uitpakt.
Oki.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej, maar heb je een meel gestuurd naar je hotmailadres
Ja.. het was daarna een keertje uit de hand gelopen in een verdrietige bui van mij. Hij speelde er mooi op in.quote:
quote:
Wilde hij dus ook.. toen ik hem de eerste keer afwees had hij de week erop met een meisje die hem leuk vond. Toen dat uitging en we gezoend hadden.. en ik heb weer afwees.. had hij de week erop met het nichtje van zijn vorige vriendin. Precies het meisje wat al mijn vriendjes altijd af probeerde te pikken en mij na probeerde te doen e.d. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik ben blij dat ik nooit het risico heb genomen, als ik jou zo hoor..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
Ik heb een vriendschap op het spel gezet door een relatie met hem te beginnen indertijd. De domste beslissing die ik ooit genomen heb. Hij bleek niet eerlijk te zijn en zodoende is zowel de relatie, als de vriendschap eraan kapot gegaan.
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:29 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wilde hij dus ook.. toen ik hem de eerste keer afwees had hij de week erop met een meisje die hem leuk vond. Toen dat uitging en we gezoend hadden.. en ik heb weer afwees.. had hij de week erop met het nichtje van zijn vorige vriendin. Precies het meisje wat al mijn vriendjes altijd af probeerde te pikken en mij na probeerde te doen e.d. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ik ben blij dat ik nooit het risico heb genomen, als ik jou zo hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |