ok danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, je reageerde op Sandra, haar verhaaltje over het muurtje, en dat het fijn is om erop te klimmen omdat boven alles mooier is. Daar was je het mee eens getuige je reactie, kort maar krachtig "Yup".
En daar reageerde ik op. Het ging dus eigenlijk nergens over.![]()
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:26 schreef Mukie het volgende:
Ik heb vaker een strijd tussen hartje en hoofd.
Dan is het wat moeilijker nadenken wat beter voor je is.
Heb mijn intuitie toen gevolgd en mijn hartje.
Dat pakte verkeerd uit jammergenoeg.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef B.A.Trix het volgende:
wilt er iemand een stukkie chocola?? Ben me helemaal misselijk aant eten( denk dat de tijd van de maand er weer zit aan te komen dus berg je maar!haha
neej daar ben ik dus mee gestopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..
Dat kennen wequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef B.A.Trix het volgende:
wilt er iemand een stukkie chocola?? Ben me helemaal misselijk aant eten( denk dat de tijd van de maand er weer zit aan te komen dus berg je maar!haha
Chocola en chips eet ik me dan helemaal misselijk aanquote:
Chocola eet ik altijd welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:36 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Chocola en chips eet ik me dan helemaal misselijk aan![]()
Nee! hehe.. maar ik denk dat ik meer hints gekregen heb, dat ik het niet moest doen. Sowieso toen ik moeilijk ging doen, ging hij helemaal schelden en me voor van alles uitmaken omdat hij zijn zin niet kreeg. Hij zei ook, ik krijg altijd wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
Heel verstandig!
Lijkt helemaal niet op een tweelingsactie
technisch gezien heeft ie je nu ook niet gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee! hehe.. maar ik denk dat ik meer hints gekregen heb, dat ik het niet moest doen. Sowieso toen ik moeilijk ging doen, ging hij helemaal schelden en me voor van alles uitmaken omdat hij zijn zin niet kreeg. Hij zei ook, ik krijg altijd wat ik wil.Toen ik dus per ongeluk met hem gezoend had, toen ik echt super kwetsbaar was.. kreeg hij een beetje wat hij wilde. Ik baalde echt zo hard van mezelf. Heb hem altijd gezegd van: je kan wel altijd alles krijgen wat je wil, maar mij zal je nooit krijgen.
Beetje jammer..
me2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
En sex, maar daar gaat het nu niet over
waar ben je mee gestopt? in tegenstrijd zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef Ynske het volgende:
neej daar ben ik dus mee gestopt.
vroeger waren er al dingen waarbij mijn gevoel iets zei, en dat later ook zo bleek te zijn.
wanneer ik nu in een situatie zit, en ik kom er zegmaar verstandelijk niet uit. dan ga ik op mijn gevoel af.
zegmaar net als bij de weg ergens naar toe vinden
Af en toe wou ik dat ik een vrouw was..quote:
haha nee, maar wel een klein beetjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:39 schreef Mukie het volgende:
technisch gezien heeft ie je nu ook niet gehad
Dat je het lekker vindt, is dat niet genoeg reden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Af en toe wou ik dat ik een vrouw was..
Had ik tenminste een geldige, algemeen geaccepteerde reden om me vol te proppen met Chocola
In alles wat ik doe, streef ik naar evenwicht/balans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja.. ik dus ook. Wanneer ik echt een beslissing moet maken die ik moeilijk vind, dan is alles echt continue in tegenstrijd. Soort touwtrekken en dat is ook merkbaar voor het persoon waar het over gaat. 9/10 keer volg ik mijn hart en intuitie. Ik probeer er nog altijd aan te werken..
Voor mij welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat je het lekker vindt, is dat niet genoeg reden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi vrienden.
Dan blijft die smaak ook meer hangen bij hem dan bij jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
haha nee, maar wel een klein beetje![]()
twinsissie
![]()
Tai-Ch'i vind je dan ook wel interessant denk ik..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
In alles wat ik doe, streef ik naar evenwicht/balans.
ik weiger nog langer om altijd 2,3,4,5 x over iets na te denken. omdat ik t dan uiteindelijk toch niet meer doe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:43 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
waar ben je mee gestopt? in tegenstrijd zijn?
ik probeer eraan te werken om alles meer in balans en evenwicht te krijgen. niet zo'n getouwtrek als ik een beslissing moet maken. ik ben echt een twijfelkont van hier tot tokio. ik probeer alles rationeler te zien.. te relativeren als ik in een situatie zit. toch overheerst mijn gevoel en intuitie altijd vele malen sterker dan mijn verstand. bij mij lijken het twee delen die tegenover elkaar staan ipv één geheel. ik heb echt respect voor mensen die daar echt goed mee om kunnen gaan.ik ben ook iemand die altijd op mijn gevoel afgaat.. ook als ik in een onbekend dorp sta.. dan ga ik niet zenuwachtig alles opzoeken, omdat ik in een vreemd gebied ben.. maar dan loop ik op mijn gevoel af.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |