houden zo!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel. Dat haal ik niet.
Als ik ze soms doorlees, raak ik onder de indruk van hoe ik me toen voelde. Raar eigenlijk, kan het me nu niet meer voorstellen (gelukkig).
heey fijn zo'n vriendinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je me doos en muts mag noemen zonder dat mijn beste vriendin je in elkaar gaat meppenDaar ben ik dus laatst achter gekomen, op de middelbare school liet ik nogal over me heen lopen. Nou blijkt dus dat zij iedereen, die achter mijn rug om rot over me deed, in elkaar sloeg
Zeg dan maar niet tegen je beste vriendin dat ik je noemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je me doos en muts mag noemen zonder dat mijn beste vriendin je in elkaar gaat meppenDaar ben ik dus laatst achter gekomen, op de middelbare school liet ik nogal over me heen lopen. Nou blijkt dus dat zij iedereen, die achter mijn rug om rot over me deed, in elkaar sloeg
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
KloptZe wil het nu nog steeds doen hoor, is maar goed dat ik nu iets beter voor mezelf op kan komen
Hebben recentelijk nog een gevalletje gehad, waarbij de persoon in kwestie geluk heeft gehad dat ie zo ver weg woonde
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
KloptZe wil het nu nog steeds doen hoor, is maar goed dat ik nu iets beter voor mezelf op kan komen
Hebben recentelijk nog een gevalletje gehad, waarbij de persoon in kwestie geluk heeft gehad dat ie zo ver weg woonde
ikke ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijn
Nee dat mag je zeker niet zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik anders maar al te graag bij willen zijn
Oh nee, dat mag ik niet zeggen he
8 plus nog een deel gewoon digitaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ken je die A5 formaat harde kaft schriften van de hema (die dikke)?
ok, daar heb ik er nu 5 van vol
en ben met nr 6 bezig
alleen gedichten? of ook de verhalenquote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee dat mag je zeker niet zeggenAnders krijgen we allemaal weer ongedefinieerde posts over ons
Hmm dan maakte je wel ontzettend veel denkfouten..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:15 schreef Ynske het volgende:
neej dat doe ik niet.
ik geloofde hem (met mijn verstand) dat als ik bij hem weg zou gaan, ik allleen achter zou blijven, er niemand om me zou geven.
ik voelde wel dat t gewoon niet goed zat, maar durfde verstandelijk niet bij hem weg te gaan, want wat als ik alleen blijf...
Je niveau, wat doe je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef Ynske het volgende:
lol, realiseer me net dat ik mij tieten niet kan bekijken
kan mijn nek niet naar onder buigen...
Nou, ik wil wel een keer kijken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef Ynske het volgende:
lol, realiseer me net dat ik mij tieten niet kan bekijken
kan mijn nek niet naar onder buigen...
WIEHOE!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Heb geloof ik bij hem nooit zo uitgebreid m'n verhaal gedaan als net bij jou
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Mukie het volgende:
Extra op de proef stellen vind ik onnodig. Je hele leven word je beproeft, degenen die dan nog naast je blijven staan, zijn in mijn ogen echte vrienden
Hier nog één...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Ynske het volgende:
hoor spuit 11 met haar wijze raad...
nu zelf nog eens goed gaan toepassen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
maandenlang kapot geweest te zijn, maar achteraf nu inzien dat ik het veel eerder naar mijn gevoel had moeten luisteren en weg had moeten gaan
It takes two to tango, er is ook iemand nodig die de opmerking zo op zichzelf betrekt en er naar gaat handelen IMHO. Nu snap ik de gedachtengang en als je gek van iemand bent is het inderdaad funest, want wat dan? Diegene is het beste wat je kunt krijgen voor je gevoel dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Het hangt allemaal samen.. best ernstig wat zulke jongens/meisjes kunnen aanwakkeren met zo'n opmerking.
gedichten een boekje of 2quote:
We zijn het eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Ik ben blij dat ik 3 mensen heb in mijn leven waarvan ik echt op aankan en die altijd in mn gedachten bij me zijn en wie jezelf zijn altijd genoeg is. Als ik deze 3 mensen een paar weken niet zie mis ik ze ontzettend en moet ik wel weer even contact opnemen.![]()
Ik geloof net zoals Ynske op mijn intuitie en die is zelden verkeerd en waar hij verkeerd is, dan is dat maar jammer.Mijn intuitie werkt alleen niet altijd samen met gezond verstand.![]()
[..]
Kan je nou niet lezen of hoe zit het?! Aanwakkeren! Diegene zorgt voor het beginnetje wat je vervolgens zelf af maakt. Dat zijn denkfouten die je zelf maakt.. je kan het niet relativeren en denkt dat hij/zij gelijk heeft. Als je gek op iemand bent dan kan je ook gewoon vaak niet meer relativeren. Hoe dan ook, in zo'n situatie moet je helemaal erop letten om die gedachte te pakken te kunnen krijgen. Voor het al een gevoel kweektquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
It takes two to tango, er is ook iemand nodig die de opmerking zo op zichzelf betrekt en er naar gaat handelen IMHO. Nu snap ik de gedachtengang en als je gek van iemand bent is het inderdaad funest, want wat dan? Diegene is het beste wat je kunt krijgen voor je gevoel dan.
Om eerlijk te zijn weet ik het niet, ik ben het gevoelsmatig maar deels met je eens. Als je genoeg zelfwaarde hebt en die ander ziet het niet in je, dan voldoet diegene niet en kan het nooit aan jou liggen. En dat zie je dan binnen de korste keren in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kan je nou niet lezen of hoe zit het?! Aanwakkeren! Diegene zorgt voor het beginnetje wat je vervolgens zelf af maakt. Dat zijn denkfouten die je zelf maakt.. je kan het niet relativeren en denkt dat hij/zij gelijk heeft. Als je gek op iemand bent dan kan je ook gewoon vaak niet meer relativeren. Hoe dan ook, in zo'n situatie moet je helemaal erop letten om die gedachte te pakken te kunnen krijgen. Voor het al een gevoel kweekt
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo is,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
We zijn het eens![]()
Zie je nu wel dat we soms op elkaar lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |