Jan Kromkamp ontmoeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat deed de selectie van Valencia trouwens dit weekend in Ermelo?
voetballen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Teringtubbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
Weet ik tochquote:
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet ik toch![]()
Ik moet om 8 uur morgenochtend in de trein naar Groningen zitten
Nou ja, weten, weten, dat wordt ook wel uit je nek lullen genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmen
Ga je noclau opzoeken?
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,er is een tijd van komen,en een tijd van gaan,en de tijd van gaan,is nu gekomen
Goed he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzen![]()
addictquote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, als je nachtdienst hebt gehad is het wel logisch dat je een bord pasta gaat etenquote:
En slechts een paar seconden tot het moment dat ik een dampend bakje koffie voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 2 dagen tot Coldplay, nog 8 tot Glenn z'n 1e verjaardag
Ermelo ?? daar kom ik vandaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey neanderthaler, zal ik weer een vragenlijstje voor vandaag maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Dat is mijn jaarquotaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef appelsientje het volgende:
1. Zebbie 953
Er heeft gewoon iemand in 1 dag zoveel gepost... dat.... is.... ziek.....
Kom maar op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey neanderthaler, zal ik weer een vragenlijstje voor vandaag maken?
1. Wat voor huisdieren heb je?quote:
1. Wat huismijtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Wat voor huisdieren heb je?
2. Waar gaan de meeste ruzies met je vriendin over?
3. Waar gaat de vakantie naar toe?
1. Ja - loop altijd op sokkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
1. Doe jij je schoenen uit in je huis?
2. Ben jij het mannetje of vrouwtje?
3. Wat is jullie gezamenlijk inkomen?
Nee hoor, maar het bevestigt mijn beeld een beetje dat geld je niet zoveel boeit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
3. Geen flauw idee en dat betekent niet dat ik het niet wil zeggen maar ik moet het echt uitzoeken, wil je dat?
met dito lelijke vriendinnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoek us een vriendin prutser, zelfs je lelijke Heerenveenmaatjes hebben er 1![]()
Hey das mijn lijstje ook :pquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef MaxPower het volgende:
1. Wat voor huisdieren heb je? Geen huisdieren
2. Waar gaan de meeste ruzies met je vriendin over? Geen vriendin
3. Waar gaat de vakantie naar toe? Geen vakantie meer dit jaar
Dat klopt maar het zegt ook dat het genoeg is, anders zou ik het vast wel weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
Nee hoor, maar het bevestigt mijn beeld een beetje dat geld je niet zoveel boeit.
Neuken?quote:Ik loop ook altijd op sokken, trouwens.
* SCH maakt nieuwsberichtje voor heerenveen fansitequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:44 schreef MaxPower het volgende:
met dito lelijke vriendinnennee geintje..
Dat strippen heeft dus ook geen donder geholpen?quote:
mogguh, jij gaat samen met je vrouwtje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 2 dagen tot Coldplay, nog 8 tot Glenn z'n 1e verjaardag
ze hebben het bandje van Giel gejat?quote:
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
Ik kook altijd en nick stofzuigt dus wie is dan het vrouwtje?
1. zal rond 37 graden zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
1. Hoe warm is het vruchtwater?
2. Heeft ze gestript?
3. Wat is jouw favoriete smaak olvarit?
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??
Het is dat op mijn LTS geen kook opleiding was.. anders had ik die gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoor
je kan ook langs de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Ik kook ook wel eens, anders sterf ik.
waar overquote:
Die vertrouw ik niet.quote:
dinsdag he, dan krijg je dat....quote:
quote:ORGIE IN BIG BROTHER 6
In Engeland leveren ze enorme inspanningen om alweer de zesde Big Brother op Channel4 spannend te houden. Gisteren ontaardde een feestje van vijf huisgenoten in een ware zwembadorgie.
Het werd een van de meest kinky avonden uit de geschiedenis van het TV format Big Brother. Compleet met een lesbisch 'samenzijn'. Bewoner Saucy Makosi (foto's) was een van de aanstichtsters van het gezellige zwempartijtje, nadat ze wat champagne had 'gedownload'.
We zijn benieuwd hoever familiezender Talpa straks gaat met Big Brother 5 in Nederland
bron
Ja, er zit niet veel echts meer aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
Die blondequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Linkje voor filmpje : http://rapidshare.de/files/2764999/bb-001.avi.html
![]()
Een vrouw mooivinden is puberaal, okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
stelletje pubers hierzo...
Ik ga met m'n vrouw, haar zusje en haar beste vriendin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mogguh, jij gaat samen met je vrouwtje?
quote:
Gezellig daar, dat BB UK.quote:Big Brother spanking competition
The Big Brother girls have put on another raunchy performance as a house party descended into another early hours bout of naked debauchery, reports the BB official Website.
A school-themed celebration turned into a drunken orgy as the female contestants staged a spanking contest.
Strait-laced Shell sparked the saucy scenes when she stripped for a late night streak through the garden, prompting Nadia and Becki to raise the stakes.
First sex-swap housemate Nadia smeared her breasts with jam and implored the men to lick her, before Michelle and Becki launched their spanking contest.
Victor was the first to indulge in the offer from bookies' favourite Nadia, followed by Jason, Daniel and Stuart.
ah ok, ik sta ergens op het veldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vrouw, haar zusje en haar beste vriendin.Zit ergens op de Zuid Tribune geloof ik, tegenover het podium iig en hopelijk dicht bij een biertent.
Die lijkt me ook wel grappig. Beetje een parodiefilm toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneak van gisteren was Kung Fu Hustle... Ik vond m nog leuk ook
Mooi, kan ik je nat gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, ik sta ergens op het veld
WoTW lijkt me een tegenvaller, Batman wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, het is niet echt een standaard Kung Fu film
Vanmiddag even War of The World kijken en dan vind ik het wel weer even genoeg geweest na zaterdag Batman Begins en gisteren dan Kung Fu Hustle
Interne verhuizingenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, ik sta ergens op het veld
Heb je teveel geld ofzo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
WoTW lijkt me een tegenvaller, Batman wil ik ook nog zien
Kung Fu Hustle is nog een leuke giftset van dus misschien maar eens aanschaffen![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
Zoo en vandaag even naar utrecht voor het toelatingsgesprek en huissies kijken
nee te weinig, achja kleine hobby hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heb je teveel geld ofzo??
Hoe vond je Rock in Park trouwens?
quote:
Wel netjes dat je het legaal doet tenminstequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee te weinig, achja kleine hobby he![]()
Rock in Park was erg leuk, heb me goed vermaakt, jij?
Kleine hobby zegt diequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee te weinig, achja kleine hobby he![]()
Rock in Park was erg leuk, heb me goed vermaakt, jij?
het heeft zoveel meer dan een copytje, en dan vooral de speciale uitgaves.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wel netjes dat je het legaal doet tenminste
RIP was wisselend. Ik had toch wel veel meer van REM verwacht. Een show kunnen ze niet echt neerzetten, beetje jammer dat dit de afsluiter was. Voor de rest goed vermaakt, veel bier gedronken en enekele bandjes waren leuker dan ik dacht. Prima dag gehad hoor
Hee DD, feli met je vrouwtje !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
AZ, wat heb je voor je eega gekocht?
quote:
uur of 5 hier van huis, we gaan met de auto (halfuurtje rijden)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
hoe laat ga je overmorgen naar t Gelredome en hoe Pascal?
Die Clipquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).laatste.asf;embed=1
Alstu
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
800Mooi getal.
Koffie graag, zwart.
quote:
Ik blijkbaar ook vanochtend. Ik heb me toch verslapen. Noca ging om half acht naar z'n werk, ik dacht, nog ff een uurtje liggen en dan schoonmaken, naar de kapper en nog ff wat boodschappen doen. Werd ik om 11.15 (!) wakker..Daaag plan-kapperquote:
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest .... gratisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook vanochtend. Ik heb me toch verslapen. Noca ging om half acht naar z'n werk, ik dacht, nog ff een uurtje liggen en dan schoonmaken, naar de kapper en nog ff wat boodschappen doen. Werd ik om 11.15 (!) wakker..Daaag plan-kapper
Ik dus niet..morgen dan maar. Heb ik dan ook weer iets te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest .... gratis
al zin in vanavond?
Zie we je een keer in het net op de fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dus niet..morgen dan maar. Heb ik dan ook weer iets te doenHet kan er echt nog wel mee door.
Ja hoor, zin in straks![]()
Big Mistake idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
2 jaar geleden 25 jaargangen Voetbal International weggegooid. Die fout wilde ik niet meer maken.
Als je nog iets van Coca Cola hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
Zo, klaar met puinruimen.
Zakken vol kleding die ik nooit meer draag, je zou half Uganda ermee kunnen kleden.
Iemand nog een mooie Ajax puzzel? Of een paar vlindermessen? Of een boksbeugel? Of een stapel badmintonrackets? Of een Amerikaanse vlagof 300 oude cd-roms, vlaggetjes, speldjes, biervieltjes, flippo's, voetbalplakplaatjes, schoenen, spelletjes of andere rommel?
Ik kan wel een uur doorgaan.
Heb jij geen mooie powerranger pop?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
Zakken vol kleding die ik nooit meer draag, je zou half Uganda ermee kunnen kleden.
Iemand nog een mooie Ajax puzzel? Of een paar vlindermessen? Of een boksbeugel? Of een stapel badmintonrackets? Of een Amerikaanse vlagof 300 oude cd-roms, vlaggetjes, speldjes, biervieltjes, flippo's, voetbalplakplaatjes, schoenen, spelletjes of andere rommel?
Ik vond em wel goed trouwens, op je werk komen terwijl je contract afgelopen isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef MaxPower het volgende:
rondje op kosten van een verstrooide Tomasz Rzasa
Had ik vroeger heel veel van, een keer allemaal weggeven aan iemand. Had zelfs een verzameling orginele superbowl flesjes van 10 jaar ofzo, uit Amerika zelfquote:
Nee, dat vond ik altijd maar rommelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb jij geen mooie powerranger pop?
Dos! Je bier wordt lauw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ben ff bezig om het vat aan te sluiten, kom zo brengen.
Gewoon in V&A zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
WEG GE GEVEN!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had ik vroeger heel veel van, een keer allemaal weggeven aan iemand. Had zelfs een verzameling orginele superbowl flesjes van 10 jaar ofzo, uit Amerika zelf.
[..]
Nee, dat vond ik altijd maar rommel.
[TK] Vlindermessen en boksbeugelsquote:
Nee, niets voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Joodse homo's stomen op naar 020
Ga jij ook JaWi?
Och, in het net, valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie we je een keer in het net op de foto
Als je terug komtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij.
Ik ga naar Duitsland, Sneek en Griekenland.
moet je die MP3 nog hebben ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga er dan net uit, sorry zal te laat voor je zijn vommie
Ik kom wel terug hoorquote:
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
ik geloof niet dat jou iets gevraagd word?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
Nee, niet meer. Stond in tijdelijk mapje wat ik gewist hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
Maar die zijn toch niets meer waardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
2 jaar geleden 25 jaargangen Voetbal International weggegooid. Die fout wilde ik niet meer maken.
Het is altijd tijd voor bierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
is t al tijd voor bier?
glaasje voor VOMquote:
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zijn toch niets meer waard
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.
heb je bij die OORen ook nog de oorgasm CDs dat verhoogd de waarde flink? of zijn t echt hele oude jaargangen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
Vanaf december 79 tot heden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je bij die OORen ook nog de oorgasm CDs dat verhoogd de waarde flink? of zijn t echt hele oude jaargangen?
Ja duimen dat het zo blijft ik zit niet op verlengingen te wachten.quote:
wow dan is t denk k nog wel meer waard, een vriend van had laatst 10 jaar te koop staan maar die had nog veel in de plastic hoes zelfs maar hij kreeg een bod van 140 euri.quote:
en dan bij de alcoholcontrole...uueuhjj eik *burp* hepppp maaaw 1 glaaswje *hik* opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
glaasje voor VOM
[afbeelding]
iemand nog meer een glaasje?
nee idd.. dan zit ik hier nog langer...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja duimen dat het zo blijft ik zit niet op verlengingen te wachten.
Als ze bij marktplaats je startbod accepteren is het echt veel te weinig...quote:
Ik kreeg maar één reactie na een maand. Dacht dat ik te veel gevraagd hadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze bij marktplaats je startbod accepteren is het echt veel te weinig...
tis ook maar net dat je iemand treft die t zoekt natuurlijk, maar af en toe je advertentie omhoog werken helpt ook natuurklijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg maar één reactie na een maand. Dacht dat ik te veel gevraagd had
Krijg je spijt van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef tong80 het volgende:
Net een mailtje gehad via Marktplaats. Iemand is bereid 100 euro te betalen voor 25 jaargangen Muziekkrant OOR.
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook maar net dat je iemand treft die t zoekt natuurlijk, maar af en toe je advertentie omhoog werken helpt ook natuurklijk
en oja k zag DD ergens rondposten op t forum dus mocht hij komen:
DD is t niet weer tijd voor de awards?
heb de advertentie gevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:30 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb geen startbedrag genoemd opMarktplaats, wel in het mailtje toen de jongen er naar vroeg.
http://www.vbl.org.au/about/awards.htmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
Ik heb wel die van 2003quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
Dan drinken we er daar ééntje op.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb de advertentie gevondenhee nu weet k ook je achternaam je laatste beetje anonimiteit ben je nu kwijt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan drinken we er daar ééntje op.
[afbeelding]
Haha geweldig dat biertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan drinken we er daar ééntje op.
[afbeelding]
Ja Nostalgie, tot ik schat 85 waren ze zo groot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
Heb jij nog van die OORS Tong van dat ze nog zo enorm groot waren, die heb ik ook jaren bewaard.
En je gaat jezelf hoereren voor 100 euri's?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Nostalgie, tot ik schat 85 waren ze zo groot.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
En je gaat jezelf hoereren voor 100 euri's?![]()
Man ik ben een uur bezig om m'n eigen advertentie te vinden.quote:
Ga eens thuis puffenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef Bjoro het volgende:
Misschien moet je ff een mailtje sturen naar 3FM ofzo, misschien willen/kunnen zij er iets mee !
of Radio Veronica ?
Hallo het zijn muziekbladen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Dit is nog veel erger, en dat krijgt dus blijkbaar een baby binnenkort:
Tijd geen sex gehad??
Is al het e.e.a. gewist.
fok niveau 2005, indrukwekkend.
goeie schoenenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt nieuwe schoenen heeft; Van Bommels
dit heeft kasta dus een ban en een plaats in de crew gekostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Dit is nog veel erger, en dat krijgt dus blijkbaar een baby binnenkort:
Tijd geen sex gehad??
Is al het e.e.a. gewist.
fok niveau 2005, indrukwekkend.
nou dat mag toch wel goed voor de intergratie.quote:
Terwijl die armanimanie het zieligst is, maja bans worden niet besproken he op het forumquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit heeft kasta dus een ban en een plaats in de crew gekost
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Terwijl die armanimanie het zieligst is, maja bans worden niet besproken he op het forum
Kan jij zorgen dat Sjors weer bij radio TDF komt ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef SCH het volgende:
Kan die Maarten Ducrot een dubbel stembandhernia krijgen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan jij zorgen dat Sjors weer bij radio TDF komt ?
Erg sneu inderdaad om zo de Gele Trui te verliezenquote:
Remember Leontien ?quote:
Neen, wel met een brede glimlach.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:21 schreef Suijk het volgende:
Zou Armstrong echt zijn gele trui juichend vieren nu?
Jawel, Hincapie wordt de nieuwe kopman.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef Suijk het volgende:
Terug in 't geel. Daar komt 'ie ook niet meer uit.
geilquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
Vanavond over chocola op tv
Ja, de Keuringsdienst begint weer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
Vanavond over chocola op tv
Wat een nummerquote:
echt weer helemaal top, hoe serieus die modjes van ONZ zich welf weer zo vreselijk serieus nemen !!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:
ff kijken hoe kansloos dit topic gaat worden.....
Heeft iemand die Fok-stok nou alweer gevonden ?
ja was ik net blij dat ruis weg wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
echt weer helemaal top, hoe serieus die modjes van ONZ zich zelf weer zo vreselijk serieus nemen !!!!![]()
hmmm dat is coolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond afscheidsfeest van een van mn beste vrienden, die gaat varen voor een jaar...
Voor een jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
War of the worlds was best okay, daarna nog even een biertje halen was meer okay
Vanavond afscheidsfeest van een van mn beste vrienden, die gaat varen voor een jaar...
Dark rooms roelerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Suijk het volgende:
Jongens, kom dan ook niet in de donkere spelonken!
was toch ook zo'n BN-er die was ooit begonnen als kapper op de Holland Amerika Lijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij heeft er ook heel veel zin in, stage varen op de HAL...
Maar toch jammer indd...
Ja maar hij krijgt z'n bier straks taxfree.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar pesten we m ook steeds mee, dat als ie de wc staat te schrobben niet te veel aan moet denken aan zn vrienden hier die bier aant drinken zijn
En moet daar 12/7 voor werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt z'n bier straks taxfree.
Heeft hij even een kloteplek gekregen zeg.quote:
triest verhaal Tongquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef tong80 het volgende:
Ik meldde laatst dat ik last had van mijn Chineze buurman. Die Gilles de La Tourette had, dat dacht ik tenminste. Hij riep de raarste dingen en was veel aan het schreeuwen. Hij is twee maanden geleden met psychische problemen opgenomen in een kliniek. Hoor net van z'n begeleider dat ie niet meer terug komt en alleen nog maar ja en nee zegt. Maar wat blijkt nu, hij heeft AIDS en dat heeft ook z'n hersenen aangetast. Triest voor die jongen. Hij heeft als politiekvluchteling ook geen familie of zo die voor hem kunnen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |