Jan Kromkamp ontmoeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat deed de selectie van Valencia trouwens dit weekend in Ermelo?
voetballen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Teringtubbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
Weet ik tochquote:
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet ik toch![]()
Ik moet om 8 uur morgenochtend in de trein naar Groningen zitten
Nou ja, weten, weten, dat wordt ook wel uit je nek lullen genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmen
Ga je noclau opzoeken?
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,er is een tijd van komen,en een tijd van gaan,en de tijd van gaan,is nu gekomen
Goed he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzen![]()
addictquote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, als je nachtdienst hebt gehad is het wel logisch dat je een bord pasta gaat etenquote:
En slechts een paar seconden tot het moment dat ik een dampend bakje koffie voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 2 dagen tot Coldplay, nog 8 tot Glenn z'n 1e verjaardag
Ermelo ?? daar kom ik vandaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |