Jan Kromkamp ontmoeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat deed de selectie van Valencia trouwens dit weekend in Ermelo?
voetballen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Teringtubbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Teringtubbie; was meer een loze opmerking dan een serieus antwoord
Weet ik tochquote:
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet ik toch![]()
Ik moet om 8 uur morgenochtend in de trein naar Groningen zitten
Nou ja, weten, weten, dat wordt ook wel uit je nek lullen genoemdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben zo blij dat jij weet dat mieren kunnen zwemmen
Ga je noclau opzoeken?
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,er is een tijd van komen,en een tijd van gaan,en de tijd van gaan,is nu gekomen
Goed he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo diep, zo filosofisch, zo breekbaar, zo zum kotzen![]()
addictquote:
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
oke, als je nachtdienst hebt gehad is het wel logisch dat je een bord pasta gaat etenquote:
En slechts een paar seconden tot het moment dat ik een dampend bakje koffie voor mijn neus hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 2 dagen tot Coldplay, nog 8 tot Glenn z'n 1e verjaardag
Ermelo ?? daar kom ik vandaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey neanderthaler, zal ik weer een vragenlijstje voor vandaag maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:34 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Dat is mijn jaarquotaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef appelsientje het volgende:
1. Zebbie 953
Er heeft gewoon iemand in 1 dag zoveel gepost... dat.... is.... ziek.....
Kom maar op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey neanderthaler, zal ik weer een vragenlijstje voor vandaag maken?
1. Wat voor huisdieren heb je?quote:
1. Wat huismijtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Wat voor huisdieren heb je?
2. Waar gaan de meeste ruzies met je vriendin over?
3. Waar gaat de vakantie naar toe?
1. Ja - loop altijd op sokkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
1. Doe jij je schoenen uit in je huis?
2. Ben jij het mannetje of vrouwtje?
3. Wat is jullie gezamenlijk inkomen?
Nee hoor, maar het bevestigt mijn beeld een beetje dat geld je niet zoveel boeit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
3. Geen flauw idee en dat betekent niet dat ik het niet wil zeggen maar ik moet het echt uitzoeken, wil je dat?
met dito lelijke vriendinnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoek us een vriendin prutser, zelfs je lelijke Heerenveenmaatjes hebben er 1![]()
Hey das mijn lijstje ook :pquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef MaxPower het volgende:
1. Wat voor huisdieren heb je? Geen huisdieren
2. Waar gaan de meeste ruzies met je vriendin over? Geen vriendin
3. Waar gaat de vakantie naar toe? Geen vakantie meer dit jaar
Dat klopt maar het zegt ook dat het genoeg is, anders zou ik het vast wel weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:43 schreef Suijk het volgende:
Nee hoor, maar het bevestigt mijn beeld een beetje dat geld je niet zoveel boeit.
Neuken?quote:Ik loop ook altijd op sokken, trouwens.
* SCH maakt nieuwsberichtje voor heerenveen fansitequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:44 schreef MaxPower het volgende:
met dito lelijke vriendinnennee geintje..
Dat strippen heeft dus ook geen donder geholpen?quote:
mogguh, jij gaat samen met je vrouwtje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 2 dagen tot Coldplay, nog 8 tot Glenn z'n 1e verjaardag
ze hebben het bandje van Giel gejat?quote:
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
Ik kook altijd en nick stofzuigt dus wie is dan het vrouwtje?
1. zal rond 37 graden zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
1. Hoe warm is het vruchtwater?
2. Heeft ze gestript?
3. Wat is jouw favoriete smaak olvarit?
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??
Het is dat op mijn LTS geen kook opleiding was.. anders had ik die gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoor
je kan ook langs de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Ik kook ook wel eens, anders sterf ik.
waar overquote:
Die vertrouw ik niet.quote:
dinsdag he, dan krijg je dat....quote:
quote:ORGIE IN BIG BROTHER 6
In Engeland leveren ze enorme inspanningen om alweer de zesde Big Brother op Channel4 spannend te houden. Gisteren ontaardde een feestje van vijf huisgenoten in een ware zwembadorgie.
Het werd een van de meest kinky avonden uit de geschiedenis van het TV format Big Brother. Compleet met een lesbisch 'samenzijn'. Bewoner Saucy Makosi (foto's) was een van de aanstichtsters van het gezellige zwempartijtje, nadat ze wat champagne had 'gedownload'.
We zijn benieuwd hoever familiezender Talpa straks gaat met Big Brother 5 in Nederland
bron
Ja, er zit niet veel echts meer aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |