ze hebben het bandje van Giel gejat?quote:
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
Ik kook altijd en nick stofzuigt dus wie is dan het vrouwtje?
1. zal rond 37 graden zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
1. Hoe warm is het vruchtwater?
2. Heeft ze gestript?
3. Wat is jouw favoriete smaak olvarit?
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kook ook wel... maakt me dat meteen een homo dan ??
Het is dat op mijn LTS geen kook opleiding was.. anders had ik die gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hoogstens een beetje verwijfd... ik kook ook hoor
je kan ook langs de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Ik kook ook wel eens, anders sterf ik.
waar overquote:
Die vertrouw ik niet.quote:
dinsdag he, dan krijg je dat....quote:
quote:ORGIE IN BIG BROTHER 6
In Engeland leveren ze enorme inspanningen om alweer de zesde Big Brother op Channel4 spannend te houden. Gisteren ontaardde een feestje van vijf huisgenoten in een ware zwembadorgie.
Het werd een van de meest kinky avonden uit de geschiedenis van het TV format Big Brother. Compleet met een lesbisch 'samenzijn'. Bewoner Saucy Makosi (foto's) was een van de aanstichtsters van het gezellige zwempartijtje, nadat ze wat champagne had 'gedownload'.
We zijn benieuwd hoever familiezender Talpa straks gaat met Big Brother 5 in Nederland
bron
Ja, er zit niet veel echts meer aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ranzig wijf, die pamela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |