[TK] Vlindermessen en boksbeugelsquote:
Nee, niets voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Joodse homo's stomen op naar 020
Ga jij ook JaWi?
Och, in het net, valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie we je een keer in het net op de foto
Als je terug komtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij.
Ik ga naar Duitsland, Sneek en Griekenland.
moet je die MP3 nog hebben ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga er dan net uit, sorry zal te laat voor je zijn vommie
Ik kom wel terug hoorquote:
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
ik geloof niet dat jou iets gevraagd word?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
Nee, niet meer. Stond in tijdelijk mapje wat ik gewist hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
Maar die zijn toch niets meer waardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
2 jaar geleden 25 jaargangen Voetbal International weggegooid. Die fout wilde ik niet meer maken.
Het is altijd tijd voor bierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
is t al tijd voor bier?
glaasje voor VOMquote:
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zijn toch niets meer waard
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.
heb je bij die OORen ook nog de oorgasm CDs dat verhoogd de waarde flink? of zijn t echt hele oude jaargangen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |