Nee, niet meer. Stond in tijdelijk mapje wat ik gewist hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
Maar die zijn toch niets meer waardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
2 jaar geleden 25 jaargangen Voetbal International weggegooid. Die fout wilde ik niet meer maken.
Het is altijd tijd voor bierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
is t al tijd voor bier?
glaasje voor VOMquote:
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zijn toch niets meer waard
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga zelf alle beurzen in Nederland af maar VI's zijn niet zo gek veel meer waard omdat er simpelweg te veel van zijn en te weinig mensen die er interesse in hebben.
heb je bij die OORen ook nog de oorgasm CDs dat verhoogd de waarde flink? of zijn t echt hele oude jaargangen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was laatst op een voetbalbeurs en er zijn altijd mensen die hele verzamelingen kopen.
Vanaf december 79 tot heden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je bij die OORen ook nog de oorgasm CDs dat verhoogd de waarde flink? of zijn t echt hele oude jaargangen?
Ja duimen dat het zo blijft ik zit niet op verlengingen te wachten.quote:
wow dan is t denk k nog wel meer waard, een vriend van had laatst 10 jaar te koop staan maar die had nog veel in de plastic hoes zelfs maar hij kreeg een bod van 140 euri.quote:
en dan bij de alcoholcontrole...uueuhjj eik *burp* hepppp maaaw 1 glaaswje *hik* opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
glaasje voor VOM
[afbeelding]
iemand nog meer een glaasje?
nee idd.. dan zit ik hier nog langer...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja duimen dat het zo blijft ik zit niet op verlengingen te wachten.
Als ze bij marktplaats je startbod accepteren is het echt veel te weinig...quote:
Ik kreeg maar één reactie na een maand. Dacht dat ik te veel gevraagd hadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ze bij marktplaats je startbod accepteren is het echt veel te weinig...
tis ook maar net dat je iemand treft die t zoekt natuurlijk, maar af en toe je advertentie omhoog werken helpt ook natuurklijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg maar één reactie na een maand. Dacht dat ik te veel gevraagd had
Krijg je spijt van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef tong80 het volgende:
Net een mailtje gehad via Marktplaats. Iemand is bereid 100 euro te betalen voor 25 jaargangen Muziekkrant OOR.
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook maar net dat je iemand treft die t zoekt natuurlijk, maar af en toe je advertentie omhoog werken helpt ook natuurklijk
en oja k zag DD ergens rondposten op t forum dus mocht hij komen:
DD is t niet weer tijd voor de awards?
heb de advertentie gevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:30 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb geen startbedrag genoemd opMarktplaats, wel in het mailtje toen de jongen er naar vroeg.
http://www.vbl.org.au/about/awards.htmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
Ik heb wel die van 2003quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat altijd in de winterstop deed, maar blijkt niet zo te zijn. Kan iemand me de link naar die van afgelopen jaar geven?
Dan drinken we er daar ééntje op.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb de advertentie gevondenhee nu weet k ook je achternaam je laatste beetje anonimiteit ben je nu kwijt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan drinken we er daar ééntje op.
[afbeelding]
Haha geweldig dat biertjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan drinken we er daar ééntje op.
[afbeelding]
Ja Nostalgie, tot ik schat 85 waren ze zo groot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
Heb jij nog van die OORS Tong van dat ze nog zo enorm groot waren, die heb ik ook jaren bewaard.
En je gaat jezelf hoereren voor 100 euri's?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Nostalgie, tot ik schat 85 waren ze zo groot.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
En je gaat jezelf hoereren voor 100 euri's?![]()
Man ik ben een uur bezig om m'n eigen advertentie te vinden.quote:
Ga eens thuis puffenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef Bjoro het volgende:
Misschien moet je ff een mailtje sturen naar 3FM ofzo, misschien willen/kunnen zij er iets mee !
of Radio Veronica ?
Hallo het zijn muziekbladen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef popolon het volgende:
Dit is nog veel erger, en dat krijgt dus blijkbaar een baby binnenkort:
Tijd geen sex gehad??
Is al het e.e.a. gewist.
fok niveau 2005, indrukwekkend.
goeie schoenenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt nieuwe schoenen heeft; Van Bommels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |