quote:Daar zijn van die programma's voor, o.a. Ulead Gif Animator. Kun je gewoon x-aantal icons achterelkaar zetten.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:12 schreef mat_herben het volgende:[..]
hoe doe je dat eigelijk
ik heb geen idee
Zie mijn icon!
quote:Uh nee. Maar leg vooral uit. Ik ga ff mn icon vernieuwen
Op zaterdag 12 juli 2003 19:10 schreef DutchGooner het volgende:je had graag 1e willen worden?
quote:oke beedankt!!
Op zaterdag 12 juli 2003 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Daar zijn van die programma's voor, o.a. Ulead Gif Animator. Kun je gewoon x-aantal icons achterelkaar zetten.
Zie mijn icon!
ik heb dat programmatje gevonden
Saillant detail: in de Jari Litmanen award stemde ik op golfer en die bleef me 1 punt voor... Ik heb mezelf dus verslagen.
Andere award-winnaars ook van harte!!
quote:welkom in de familie van "Double-Winners"
Op zaterdag 12 juli 2003 19:30 schreef methodmich het volgende:
Wow, ik heb 2 awards gewonnen. Probleem is dat ik geen webspace heb. Ik wil wel een icon kiezen, maar misschien heeft iemand anders een webspace voor me van waaraf ik hem kan uploaden. Of blijft ie standaard in het geheugen van het forum staan?Saillant detail: in de Jari Litmanen award stemde ik op golfer en die bleef me 1 punt voor... Ik heb mezelf dus verslagen.
quote:dank je
jij ook
quote:Wat ik mij eigenlijk al een tijdje af vraag... Waarom neem je geen avatar? Nu ben je een beetje identiteitsloos imo
Wow, ik heb 2 awards gewonnen. Probleem is dat ik geen webspace heb. Ik wil wel een icon kiezen, maar misschien heeft iemand anders een webspace voor me van waaraf ik hem kan uploaden. Of blijft ie standaard in het geheugen van het forum staan?Saillant detail: in de Jari Litmanen award stemde ik op golfer en die bleef me 1 punt voor... Ik heb mezelf dus verslagen.
quote:Whahahaha.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:08 schreef Loek-B het volgende:
D'r is alleen een beetje kinderachtig gestemd door de users hier...
quote:Oooohh, ben ontroerd
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ben wel blij met de overwinning, maar ik denk dat er hier op Fok! Feyenoorders zijn die deze prijs eerder verdient hebben, ik noem een Cart_man, maar ja deze was "vreemdgenoeg" niet genomineerd!
Ik wil mijn award dan ook, mits de jury dit ok vind, overdragen aan Cart_man of anders op z'n minst met hem delen!
quote:Ach ja, ik had geen idee wat ik voor plaatje moest nemen...
Op zaterdag 12 juli 2003 19:33 schreef TC03 het volgende:[..]
Wat ik mij eigenlijk al een tijdje af vraag... Waarom neem je geen avatar? Nu ben je een beetje identiteitsloos imo
.
Bovendien heb ik me daar eigenlijk niet in verdiept, omdat ik meestal vanaf mijn werk het forum op ga. Nu vakantie, dus heb ik meer tijd.
Verder heb ik nu dus al een avatar aangereikt gekregen, dus da's makkelijk.
Edit: Op de één of andere manier pakt ie het plaatje nog niet. Morgen nog maar eens proberen...
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 12-07-2003 19:43]
Als ik opmezelf gestemd had, had ik ook nog twee ex-equo winnaarplekken behaald, maar een award is ook al mooi. Het is overigens een award die imho DIGGER had moeten winnen, dus ik wil die award ook wel overdragen of delen .
Nogmaals bedankt allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 12-07-2003 19:46]
quote:ik zie je icoon wel
Op zaterdag 12 juli 2003 19:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Ach ja, ik had geen idee wat ik voor plaatje moest nemen...
Bovendien heb ik me daar eigenlijk niet in verdiept, omdat ik meestal vanaf mijn werk het forum op ga. Nu vakantie, dus heb ik meer tijd.
Verder heb ik nu dus al een avatar aangereikt gekregen, dus da's makkelijk.
Edit: Op de één of andere manier pakt ie het plaatje nog niet. Morgen nog maar eens proberen...
quote:So do I
Op zaterdag 12 juli 2003 19:45 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ik zie je icoon wel
quote:dan dank ik je dat je op mij gestemd hebt voor de Bobby Robson award
Op zaterdag 12 juli 2003 19:45 schreef Doc het volgende:
Bedankt aan iedereen die op mij gestemd heeftAls ik opmezelf gestemd had, had ik ook nog twee ex-equo winnaarplekken behaald, maar een award is ook al mooi. Het is overigens een award die imho DIGGER had moeten winnen, dus ik wil die award ook wel overdragen of delen
.
Nogmaals bedankt allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 12-07-2003 19:47]
quote:Grappig, ik zelf zie hem niet... Nu ja, misschien moet ik nog eens inloggen ofzo? Zie je nu John of Marco?
ik zie je icoon wel
quote:en nou heb je weer de andere
ik zie je icoon wel
quote:Staat in opties ofzo.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:48 schreef methodmich het volgende:[..]
Grappig, ik zelf zie hem niet... Nu ja, misschien moet ik nog eens inloggen ofzo? Zie je nu John of Marco?
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 12-07-2003 19:49]
quote:nu de Frederikstadt
Op zaterdag 12 juli 2003 19:48 schreef methodmich het volgende:[..]
Grappig, ik zelf zie hem niet... Nu ja, misschien moet ik nog eens inloggen ofzo? Zie je nu John of Marco?
quote:Ah, dank u!! Nu even weer Marco instellen en dan kan ik met een gerust hart de avond vervolgen.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:48 schreef Fulton het volgende:[..]
Staat in opties ofzo.
Alleen upgeloade plaatjes laten zien moet je uitvinken.
Volgende keer stem ik op jou voor de pompebledden award!!
quote:Ja leuk is dat hè, grootste PSV én grootste teletekstsupporter.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:52 schreef Zapper het volgende:
Dus... als LoekB er niet was geweest, dan was ik de grootste teletekstsupporter van Fok!
quote:Ja, nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen
Op zaterdag 12 juli 2003 19:54 schreef Fulton het volgende:Ja leuk is dat hè, grootste PSV én grootste teletekstsupporter.
quote:Yep, zonder twijfel. Iemand die op zondag de 'live'-topics volspamt is een teletekst supporter...
Op zaterdag 12 juli 2003 19:52 schreef Zapper het volgende:
Dus... als LoekB er niet was geweest, dan was ik de grootste teletekstsupporter van Fok!
Chelloboy zit dan in het stadion naar PSV te kijken...
Maar ik zal de Ajax-award in mijn icoon opnemen. Hoewel Speed1971 hem IMO meer verdient (had ook op hem gestemd) nadat hij alle Ajacieden hier bij een kampioenschap mee op zuipen zou hebben genomen
.
Verder mijn complimenten voor de Awards Yeahinho. Ze zien er stuk voor stuk erg fraai uit .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |