quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
800Mooi getal.
Koffie graag, zwart.
quote:
Ik blijkbaar ook vanochtend. Ik heb me toch verslapen. Noca ging om half acht naar z'n werk, ik dacht, nog ff een uurtje liggen en dan schoonmaken, naar de kapper en nog ff wat boodschappen doen. Werd ik om 11.15 (!) wakker..Daaag plan-kapperquote:
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest .... gratisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook vanochtend. Ik heb me toch verslapen. Noca ging om half acht naar z'n werk, ik dacht, nog ff een uurtje liggen en dan schoonmaken, naar de kapper en nog ff wat boodschappen doen. Werd ik om 11.15 (!) wakker..Daaag plan-kapper
Ik dus niet..morgen dan maar. Heb ik dan ook weer iets te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest .... gratis
al zin in vanavond?
Zie we je een keer in het net op de fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dus niet..morgen dan maar. Heb ik dan ook weer iets te doenHet kan er echt nog wel mee door.
Ja hoor, zin in straks![]()
Big Mistake idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef tong80 het volgende:
2 jaar geleden 25 jaargangen Voetbal International weggegooid. Die fout wilde ik niet meer maken.
Als je nog iets van Coca Cola hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
Zo, klaar met puinruimen.
Zakken vol kleding die ik nooit meer draag, je zou half Uganda ermee kunnen kleden.
Iemand nog een mooie Ajax puzzel? Of een paar vlindermessen? Of een boksbeugel? Of een stapel badmintonrackets? Of een Amerikaanse vlagof 300 oude cd-roms, vlaggetjes, speldjes, biervieltjes, flippo's, voetbalplakplaatjes, schoenen, spelletjes of andere rommel?
Ik kan wel een uur doorgaan.
Heb jij geen mooie powerranger pop?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
Zakken vol kleding die ik nooit meer draag, je zou half Uganda ermee kunnen kleden.
Iemand nog een mooie Ajax puzzel? Of een paar vlindermessen? Of een boksbeugel? Of een stapel badmintonrackets? Of een Amerikaanse vlagof 300 oude cd-roms, vlaggetjes, speldjes, biervieltjes, flippo's, voetbalplakplaatjes, schoenen, spelletjes of andere rommel?
Ik vond em wel goed trouwens, op je werk komen terwijl je contract afgelopen isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef MaxPower het volgende:
rondje op kosten van een verstrooide Tomasz Rzasa
Had ik vroeger heel veel van, een keer allemaal weggeven aan iemand. Had zelfs een verzameling orginele superbowl flesjes van 10 jaar ofzo, uit Amerika zelfquote:
Nee, dat vond ik altijd maar rommelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb jij geen mooie powerranger pop?
Dos! Je bier wordt lauw!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ben ff bezig om het vat aan te sluiten, kom zo brengen.
Gewoon in V&A zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JaWi het volgende:
WEG GE GEVEN!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had ik vroeger heel veel van, een keer allemaal weggeven aan iemand. Had zelfs een verzameling orginele superbowl flesjes van 10 jaar ofzo, uit Amerika zelf.
[..]
Nee, dat vond ik altijd maar rommel.
[TK] Vlindermessen en boksbeugelsquote:
Nee, niets voor mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Joodse homo's stomen op naar 020
Ga jij ook JaWi?
Och, in het net, valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie we je een keer in het net op de foto
Als je terug komtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij.
Ik ga naar Duitsland, Sneek en Griekenland.
moet je die MP3 nog hebben ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga er dan net uit, sorry zal te laat voor je zijn vommie
Ik kom wel terug hoorquote:
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, heb jij die anthem van defqon?
ik geloof niet dat jou iets gevraagd word?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat zal mij dat jeuken vraag dat maar op msn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |