Die blondequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Linkje voor filmpje : http://rapidshare.de/files/2764999/bb-001.avi.html
![]()
Een vrouw mooivinden is puberaal, okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
stelletje pubers hierzo...
Ik ga met m'n vrouw, haar zusje en haar beste vriendin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mogguh, jij gaat samen met je vrouwtje?
quote:
Gezellig daar, dat BB UK.quote:Big Brother spanking competition
The Big Brother girls have put on another raunchy performance as a house party descended into another early hours bout of naked debauchery, reports the BB official Website.
A school-themed celebration turned into a drunken orgy as the female contestants staged a spanking contest.
Strait-laced Shell sparked the saucy scenes when she stripped for a late night streak through the garden, prompting Nadia and Becki to raise the stakes.
First sex-swap housemate Nadia smeared her breasts with jam and implored the men to lick her, before Michelle and Becki launched their spanking contest.
Victor was the first to indulge in the offer from bookies' favourite Nadia, followed by Jason, Daniel and Stuart.
ah ok, ik sta ergens op het veldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga met m'n vrouw, haar zusje en haar beste vriendin.Zit ergens op de Zuid Tribune geloof ik, tegenover het podium iig en hopelijk dicht bij een biertent.
Die lijkt me ook wel grappig. Beetje een parodiefilm toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneak van gisteren was Kung Fu Hustle... Ik vond m nog leuk ook
Mooi, kan ik je nat gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, ik sta ergens op het veld
WoTW lijkt me een tegenvaller, Batman wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, het is niet echt een standaard Kung Fu film
Vanmiddag even War of The World kijken en dan vind ik het wel weer even genoeg geweest na zaterdag Batman Begins en gisteren dan Kung Fu Hustle
Interne verhuizingenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, ik sta ergens op het veld
Heb je teveel geld ofzo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
WoTW lijkt me een tegenvaller, Batman wil ik ook nog zien
Kung Fu Hustle is nog een leuke giftset van dus misschien maar eens aanschaffen![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
Zoo en vandaag even naar utrecht voor het toelatingsgesprek en huissies kijken
nee te weinig, achja kleine hobby hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heb je teveel geld ofzo??
Hoe vond je Rock in Park trouwens?
quote:
Wel netjes dat je het legaal doet tenminstequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee te weinig, achja kleine hobby he![]()
Rock in Park was erg leuk, heb me goed vermaakt, jij?
Kleine hobby zegt diequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee te weinig, achja kleine hobby he![]()
Rock in Park was erg leuk, heb me goed vermaakt, jij?
het heeft zoveel meer dan een copytje, en dan vooral de speciale uitgaves.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wel netjes dat je het legaal doet tenminste
RIP was wisselend. Ik had toch wel veel meer van REM verwacht. Een show kunnen ze niet echt neerzetten, beetje jammer dat dit de afsluiter was. Voor de rest goed vermaakt, veel bier gedronken en enekele bandjes waren leuker dan ik dacht. Prima dag gehad hoor
Hee DD, feli met je vrouwtje !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
AZ, wat heb je voor je eega gekocht?
quote:
uur of 5 hier van huis, we gaan met de auto (halfuurtje rijden)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
hoe laat ga je overmorgen naar t Gelredome en hoe Pascal?
Die Clipquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).laatste.asf;embed=1
Alstu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |