Hier is het zoontje van 6 van vrienden te logeren - dat schijnt tegenwoordig voor 9 uur op te willen staanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier is het zoontje van 6 van vrienden te logeren - dat schijnt tegenwoordig voor 9 uur op te willen staan![]()
Wauw, is de multicultitijd eindelijk voorbij?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]9 uur... ook lekker op tijd
Ik kwam allemaal witte mensen tegen op 't station...
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, is de multicultitijd eindelijk voorbij?![]()
![]()
Revaliderenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige 2 hier...
Ga jij nog leuke dingen doen vandaag?? (behalve op het kereltje van 6 passen)
Hehe hoe lang moet je knie nu nog rust hebben ?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Revalideren![]()
Vanmiddag komen er mensen op bezoek die blijven eten, gaan ze vast voor het tennis heen en weer lopen![]()
Jij ook hierquote:Op zondag 3 juli 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe hoe lang moet je knie nu nog rust hebben ?
Ach jij kan tenminste iets van sport kijken... ik mag lekker de hele dag lastige mensen helpen..
het enige wat ik zie van sport zijn de tijden van F1.... das ook leuk
Jullie zitten allebei in het zelfde pandquote:Op zondag 3 juli 2005 11:49 schreef F1Bas het volgende:
Appelsientje en ik zijn weer eens samen aan het werk
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:59 schreef Eilanden het volgende:
Sien en werk?![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat 'ie het druk heeft?
Goeiesmoooooooooooooooooor eeeeeeeeeeeeeeeeh middag!
*zwaait*quote:Op zondag 3 juli 2005 11:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij zit schuin achter mij, zwaai eens Sientje.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:15 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet kennen,zoals ik,de FOK-bijbel;
http://www.weblog.vannatijne.nl/wp-content/pages/fok-bijbel/2
idd, en het geeft een hoop voldoening, een schone auto..quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:
Buitenkant auto is weer mooi schoon. Nu binnenkant nog even. Wat neem je eigenlijk ongemerkt een zooi mee zeg.
Precies,ik rij hem dadelijk wel naar de wasstraatquote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Auto wassen op zondag, hoe haal je het in je hoofd Suijk
Is juist een perfecte dag ervoor! En in de wasstraat wordt ie nooit schoon en kost me geld.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Auto wassen op zondag, hoe haal je het in je hoofd Suijk
Fristi neerzetquote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
LIVE8 was leuk.
Koffie graag, zwart.
Als je doelt op WK-20: Ja, absoluut! Leuke wedstrijden gezien, met een goede Messi en een fantastische Mikel. De sfeer was ook absoluut top! Lekker internationaal met mensen van diverse nationaliteiten. Zat dicht bij een 'Nigeriaanse drumband' die voor een uitstekende sfeer zorgden. Jammer alleen dat de wedstrijd een verkeerde winnaar kreeg.quote:
Weet je dat ik helemaal niks er van gezien heb ??? te druk...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
LIVE8 was leuk.
Koffie graag, zwart.
De Marocs waren stil?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je doelt op WK-20: Ja, absoluut! Leuke wedstrijden gezien, met een goede Messi en een fantastische Mikel. De sfeer was ook absoluut top! Lekker internationaal met mensen van diverse nationaliteiten. Zat dicht bij een 'Nigeriaanse drumband' die voor een uitstekende sfeer zorgden. Jammer alleen dat de wedstrijd een verkeerde winnaar kreeg.
De Marocs zorgden voor een goede sfeer tot de 85e minuut...... Toen gingen sommigen door het lint door de rode kaart en de tegengoal. Een groep die niet ver van me vandaan zat begon mensen om hun heen uit te dagen en zaken te roepen als 'zijn jullie [vul hier de ziekte maar in]-Nederlanders nu blij? Vuile [vul hier ook maar wat ziektes in]'quote:
iedereen is altijd zogenaamd "druk"quote:Op zondag 3 juli 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weet je dat ik helemaal niks er van gezien heb ??? te druk...
Ssssssssssh je verklapt de surprise-act van vandaag!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Cristina Aquilera staat op...
Is ze er ook?
Niet iedereen heeft jouw luizenleventjequote:Op zondag 3 juli 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iedereen is altijd zogenaamd "druk"
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is die surprise-act speciaal alvast voor mijn verjaardag
You wish you had Cristina Aquilera for your birthdayquote:Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
hey ben jij er ookquote:Op zondag 3 juli 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iedereen is altijd zogenaamd "druk"
gecondoleerd danquote:Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
had ik dat maarquote:Op zondag 3 juli 2005 13:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jouw luizenleventje![]()
doe Monica Bellucci of Scarlett Johansson maarquote:Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef Eilanden het volgende:
Wie mogen we dan naar jou sturen op jouw verjaardag Pascal?
ik vind het niksquote:Op zondag 3 juli 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Gecondoleerd als Cristina komt? Ben je gek
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe Monica Bellucci of Scarlett Johansson maar![]()
Dear Monica and Scarlet,quote:Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe Monica Bellucci of Scarlett Johansson maar![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Cristina staat hoog, Jessica wat lager, maar die clip is
je hebt nog 19 dagen de tijd, dus regel maar watquote:Op zondag 3 juli 2005 13:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dear Monica and Scarlet,
Our friend Mr pascalheister wants to have you for his birthday. Can you please wrap yourself and come to his village?
Thank you very much!
The Hools from [Hools] The VBL-Café
9christensen weerquote:Op zondag 3 juli 2005 13:53 schreef methodmich het volgende:
Bij Jessica Simpson denk ik altijd aan het liedje van Adam Green.
Rondje op kosten van Lance Armstrong.
Wie staat er 1 in onze subleague?
Alweer een liefdesverklaring, wat een mooie dagquote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is more into de schoonheden die brunette zijn
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Alweer een liefdesverklaring, wat een mooie dag![]()
Ookquote:Op zondag 3 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Die 9christensen is goed. En Eilanden, geen zwartharigen?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
Bij mij gaat het om wat er binnen in zitquote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Eilanden het volgende:
Jouw favo staat bij mij dus absoluut niet hoog
Jij houdt van niertjes?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om wat er binnen in zit![]()
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om wat er binnen in zit![]()
neukenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Wat deden die hoeren daar dan?
De hoer uithangen natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Wat deden die hoeren daar dan?
quote:
Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De hoer uithangen natuurlijk.
Rotterdam op zondag is echt een hel
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Ben je wel blij met de TT suijkie, is voor jou hoor
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.quote:
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.
Renault Clitoris.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??
Ja met extra zachte stoelenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
De mijne is uit 2003, dus valt mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
En met mosterd nog lekkerder?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Clauwhee is als een Hema-worst: heel fout maar wel lekker![]()
Zeker!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Maar die clio's zijn leuke wagens ... kunnen ook redelijk hard rijden
Ik mag het voorlopig nog doen met mijn ijzere ros....quote:
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AHquote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?
Bij Bram kan je trouwens best lekker snackenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker drukquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Bram heeft goede patat jaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Bram kan je trouwens best lekker snacken![]()
Het is echt een ware helquote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker druk
Ja hij heeft ook het dag klassement gewonnen van de lokale krant hierquote:Op zondag 3 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Die 9christensen is goed. En Eilanden, geen zwartharigen?
Blauwtjequote:
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet alles draait om jouquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.
FYI: AH is ook een winkel en niet een persoonquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
Blauwtje![]()
![]()
Gisteren geboekt
of had ik dat al tegen jou verteld ??
Yupquote:
Maar de Hools gaan zo snelquote:
Nergensquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Bluezz waar ga je heen
Dat wel, daarnaast is het al een maand of 3 geleden dat het werd gepost. Dus vergeten doe je ook wel eens.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar de Hools gaan zo sneldat je hier en daar wel eens wat mist
Okee. Spannend! Vanochtend zag ik Lucky Luke op Ketnet, met Ma Dalton.quote:
En alsof ie ook maar 1 woord Nederlands zou kunnenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Die woont ook niet in Eindhoven.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Die woont ook niet in Eindhoven.
Thanx!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Suijk het volgende:
He Robbie, je kunt je volgens mij nog gewoon aansluiten bij de Hools subleague hoor.
Is goedquote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nergens
Mijn oudste gaat ook down under
Sien, ik zou je graag op komen zoeken, misschien, als ik in de buurt ben
Das goe he!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bier is nu nog kouder dan 13 minuten geleden.
Ben je aan 't werk dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:32 schreef appelsientje het volgende:
Nog 30 min en dan is deze vreselijk dag voorbij...
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werken op zondag... kan het me niet meer heugen wanneer dat voor het laatst is geweest
Laatste keer kan ik me weer herinneren,quote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...
Kan morgen ook meteen weer aan het werk gaanbah bah ....
Kijk 's nachts werken vind ik ook niet erg...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Op zondag werken is ok hoor, je pikt toch ff lekker onregelmatigheidstoeslag mee neem ik aan
Ik vond snachts werken altijd het lekkerst.
Dat doe ik nu ook 200% is toch aardig verdienenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laatste keer kan ik me weer herinneren,
Moest invallen bij een filiaal waarvan de werknemers een dagje uit hadden. De bedrijfsleider zei dat het stervensdruk zou worden, en dat werd het ook.. Ik was helemaal kapot 's avonds
Maar wel 200% vangen![]()
Tom Boonen gewint?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie zege Boonen.
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzinquote:Op zondag 3 juli 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?
Staat ook in de OP dat je je top 3 moet neerzetten
Ik kan niet kiezenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen
Teveel genres waarin ik een film favoriet vind en ik vind het niet "fair" om een Matrix met een Lock Stock of een Usual Suspects met een American Beauty te vergelijken
Oke, daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 3 juli 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzin
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?
Gister The Arrival gezien met Charlie Sheen, geen onaardige filmquote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.
Gister overigens sinds tijden weer eens een echte kutfilm gezien. The Forgotte. Sjezis
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
Het is voor mij echt onmogelijk om één favoriete film te hebben.
Hehe, ja, maar daar kan ik naar blijven kijken. Naar één film niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?
Die reclame ervan is echt hilarischquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Wel wennen geen studio sport meer om 19.00 uur.Maar om half negen.
Wordt wel ff wennenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.quote:
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.
Wat moet ik nu kijken als ik mijn friet eet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die reclame ervan is echt hilarischGeniaal verzonnen.
Cactus game show
Het is kutklotekutklotekutklotekutklotekutklotekutklotequote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Je was toch al begonnen?
Het mag wel hoor
scheelt dat we altijd s'middags etenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Het leven is kut
Het leven is kut
Het leven is algeheel totaal volkomen kut
Absoluut totaal volslagen en volledig kut
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
En hij kent hem letterlijk uit z'n hoofdquote:
precies. een traditie die vervaltquote:
Van 6 uur s'middags tot 6 uur s'avondsquote:
Dat is ja niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van 6 uur s'middags tot 6 uur s'avonds.
Amsterdam, hilversum en hier geweest.
Die gast is 22 staat in z'n profiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te schuddebuiken
[Wielrennen] Tour de France 2005 #6: Boonen pakt em meteen
Geweldig toch ?quote:
Waarom ook al in verwachting ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste wegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Dat meen je niet..jezus wat verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Gadver...wat een klotenieuwsquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Shit zegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Midweek niet, weekendje misschien wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste weg
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Reageren op dergelijk nieuws is altijd moeilijkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Weet niet wat ik hem moet terugsturen, heb ze iig veel sterkte gewenst!!!
Maakt niet uit!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt in dat soort situaties nou eenmaal niets anders doen dan je medeleven tonen en de ouders inderdaad sterkte toewensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
speelt erg sterk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet em nog gaan bekijken, maar heb gehoord dat Jamie Foxx er erg goed in speelt
Heel goed tongquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Het jongetje had ook al een naam. Daar mag je best naar vragen.
Haarlem is inderdaad een leuk historisch stadjequote:Op zondag 3 juli 2005 21:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd een van de leukere steden in het westen
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Haarlem is inderdaad een leuk historisch stadje
en Bloemendaal binnengekomen op 3quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.
is heel erg leuk.quote:
Inderdaad omdat het zo godvergeten Noordelijk ligtquote:
Dan heb jij het "centrum" hier nog nooit gezien zekerquote:
Maar ooo zo mooiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad omdat het zo godvergeten Noordelijk ligtNiemand wil dan ook boven Groningen wonen
![]()
Zo'n beetje het uiteinde van de wereld
![]()
Nee, ik heb meerdere locaties van een huisje wat ik kan kopen (tenminste mn pappiequote:
Zeg maar tegen je pa dat ik wel een oogje in het zeiltje houdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik heb meerdere locaties van een huisje wat ik kan kopen (tenminste mn pappie). Maar dat moet nog helemaal uitgezocht worden enzovoort. Het plan is iig om er ook andere studenten bij te krijgen om de maandelijkse hypotheeks kosten te drukken
Kanaleneiland-Zuidquote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Studenten horen op Kanaleneiland tussen het andere tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |