Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De hoer uithangen natuurlijk.
Rotterdam op zondag is echt een hel
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Ben je wel blij met de TT suijkie, is voor jou hoor
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.quote:
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.
Renault Clitoris.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??
Ja met extra zachte stoelenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
De mijne is uit 2003, dus valt mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
En met mosterd nog lekkerder?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Clauwhee is als een Hema-worst: heel fout maar wel lekker![]()
Zeker!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Maar die clio's zijn leuke wagens ... kunnen ook redelijk hard rijden
Ik mag het voorlopig nog doen met mijn ijzere ros....quote:
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AHquote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?
Bij Bram kan je trouwens best lekker snackenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker drukquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Bram heeft goede patat jaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Bram kan je trouwens best lekker snacken![]()
Het is echt een ware helquote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker druk
Ja hij heeft ook het dag klassement gewonnen van de lokale krant hierquote:Op zondag 3 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Die 9christensen is goed. En Eilanden, geen zwartharigen?
Blauwtjequote:
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet alles draait om jouquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.
FYI: AH is ook een winkel en niet een persoonquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
Blauwtje![]()
![]()
Gisteren geboekt
of had ik dat al tegen jou verteld ??
Yupquote:
Maar de Hools gaan zo snelquote:
Nergensquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Bluezz waar ga je heen
Dat wel, daarnaast is het al een maand of 3 geleden dat het werd gepost. Dus vergeten doe je ook wel eens.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar de Hools gaan zo sneldat je hier en daar wel eens wat mist
Okee. Spannend! Vanochtend zag ik Lucky Luke op Ketnet, met Ma Dalton.quote:
En alsof ie ook maar 1 woord Nederlands zou kunnenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Die woont ook niet in Eindhoven.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Die woont ook niet in Eindhoven.
Thanx!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Suijk het volgende:
He Robbie, je kunt je volgens mij nog gewoon aansluiten bij de Hools subleague hoor.
Is goedquote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nergens
Mijn oudste gaat ook down under
Sien, ik zou je graag op komen zoeken, misschien, als ik in de buurt ben
Das goe he!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bier is nu nog kouder dan 13 minuten geleden.
Ben je aan 't werk dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:32 schreef appelsientje het volgende:
Nog 30 min en dan is deze vreselijk dag voorbij...
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werken op zondag... kan het me niet meer heugen wanneer dat voor het laatst is geweest
Laatste keer kan ik me weer herinneren,quote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...
Kan morgen ook meteen weer aan het werk gaanbah bah ....
Kijk 's nachts werken vind ik ook niet erg...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Op zondag werken is ok hoor, je pikt toch ff lekker onregelmatigheidstoeslag mee neem ik aan
Ik vond snachts werken altijd het lekkerst.
Dat doe ik nu ook 200% is toch aardig verdienenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laatste keer kan ik me weer herinneren,
Moest invallen bij een filiaal waarvan de werknemers een dagje uit hadden. De bedrijfsleider zei dat het stervensdruk zou worden, en dat werd het ook.. Ik was helemaal kapot 's avonds
Maar wel 200% vangen![]()
Tom Boonen gewint?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie zege Boonen.
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzinquote:Op zondag 3 juli 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?
Staat ook in de OP dat je je top 3 moet neerzetten
Ik kan niet kiezenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen
Teveel genres waarin ik een film favoriet vind en ik vind het niet "fair" om een Matrix met een Lock Stock of een Usual Suspects met een American Beauty te vergelijken
Oke, daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 3 juli 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzin
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?
Gister The Arrival gezien met Charlie Sheen, geen onaardige filmquote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.
Gister overigens sinds tijden weer eens een echte kutfilm gezien. The Forgotte. Sjezis
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
Het is voor mij echt onmogelijk om één favoriete film te hebben.
Hehe, ja, maar daar kan ik naar blijven kijken. Naar één film niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?
Die reclame ervan is echt hilarischquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Wel wennen geen studio sport meer om 19.00 uur.Maar om half negen.
Wordt wel ff wennenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.quote:
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.
Wat moet ik nu kijken als ik mijn friet eet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die reclame ervan is echt hilarischGeniaal verzonnen.
Cactus game show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |