Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De hoer uithangen natuurlijk.
Rotterdam op zondag is echt een hel
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Ben je wel blij met de TT suijkie, is voor jou hoor
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.quote:
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en de vliegjes zijn van de nummerplaat.
Renault Clitoris.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel goed bezig.. wat voor een auto heb je eigenlijk ??
Ja met extra zachte stoelenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
De mijne is uit 2003, dus valt mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat een nieuw model?
En met mosterd nog lekkerder?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Clauwhee is als een Hema-worst: heel fout maar wel lekker![]()
Zeker!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Maar die clio's zijn leuke wagens ... kunnen ook redelijk hard rijden
Ik mag het voorlopig nog doen met mijn ijzere ros....quote:
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AHquote:Op zondag 3 juli 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ik je zo kunnen vertellen.... Waar was je precies?
Bij Bram kan je trouwens best lekker snackenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker drukquote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Centrum gewoon. Het is 5min fietsen naar dat Mediamarkt plein zeg maar. Daar is het altijd zo druk met mensen die of naar MM gaan of naar Bram Ladage. Ik hoefde alleen maar even snel naar AH.
Bram heeft goede patat jaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Bram kan je trouwens best lekker snacken![]()
Het is echt een ware helquote:Op zondag 3 juli 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, leuk he daar. Bij donner is het ook altijd zo lekker druk
Ja hij heeft ook het dag klassement gewonnen van de lokale krant hierquote:Op zondag 3 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Die 9christensen is goed. En Eilanden, geen zwartharigen?
Blauwtjequote:
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet alles draait om jouquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, Mediamarkt... Ik dacht naar mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |