Das goe he!quote:Op zondag 3 juli 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bier is nu nog kouder dan 13 minuten geleden.
Ben je aan 't werk dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:32 schreef appelsientje het volgende:
Nog 30 min en dan is deze vreselijk dag voorbij...
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werken op zondag... kan het me niet meer heugen wanneer dat voor het laatst is geweest
Laatste keer kan ik me weer herinneren,quote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dit is voor mij ook de laatste keer dat ik het ooit ga doen... echt niks aan gewoon...
Kan morgen ook meteen weer aan het werk gaanbah bah ....
Kijk 's nachts werken vind ik ook niet erg...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Op zondag werken is ok hoor, je pikt toch ff lekker onregelmatigheidstoeslag mee neem ik aan
Ik vond snachts werken altijd het lekkerst.
Dat doe ik nu ook 200% is toch aardig verdienenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laatste keer kan ik me weer herinneren,
Moest invallen bij een filiaal waarvan de werknemers een dagje uit hadden. De bedrijfsleider zei dat het stervensdruk zou worden, en dat werd het ook.. Ik was helemaal kapot 's avonds
Maar wel 200% vangen![]()
Tom Boonen gewint?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie zege Boonen.
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzinquote:Op zondag 3 juli 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en nu zijn we/ben ik ook wel benieuwd naar je nummer 2 en 3 ?
Staat ook in de OP dat je je top 3 moet neerzetten
Ik kan niet kiezenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Wat is jouw favoriete Film, en belangrijk, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |