heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen
Teveel genres waarin ik een film favoriet vind en ik vind het niet "fair" om een Matrix met een Lock Stock of een Usual Suspects met een American Beauty te vergelijken
Oke, daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 3 juli 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
favoriete film is favoriete film dus top 3 is onzin
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je niet een genre wat je net iets leuker vind dan een ander?
Gister The Arrival gezien met Charlie Sheen, geen onaardige filmquote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan ik nog niet kiezen.
Gister overigens sinds tijden weer eens een echte kutfilm gezien. The Forgotte. Sjezis
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
Het is voor mij echt onmogelijk om één favoriete film te hebben.
Hehe, ja, maar daar kan ik naar blijven kijken. Naar één film niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar je hebt wel één favoriete voetbalclub?
Die reclame ervan is echt hilarischquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Wel wennen geen studio sport meer om 19.00 uur.Maar om half negen.
Wordt wel ff wennenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.quote:
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, dacht ook pas volgend seizoen.
Wat moet ik nu kijken als ik mijn friet eet.
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die reclame ervan is echt hilarischGeniaal verzonnen.
Cactus game show
Het is kutklotekutklotekutklotekutklotekutklotekutklotequote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Je was toch al begonnen?
Het mag wel hoor
scheelt dat we altijd s'middags etenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Het leven is kut
Het leven is kut
Het leven is algeheel totaal volkomen kut
Absoluut totaal volslagen en volledig kut
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |