Het is kutklotekutklotekutklotekutklotekutklotekutklotequote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Je was toch al begonnen?
Het mag wel hoor
scheelt dat we altijd s'middags etenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is toch het einde van een instituut. De boerekool zal nooit meer hetzelfde worden gegeten.
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Het leven is kut
Het leven is kut
Het leven is algeheel totaal volkomen kut
Absoluut totaal volslagen en volledig kut
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
En hij kent hem letterlijk uit z'n hoofdquote:
precies. een traditie die vervaltquote:
Van 6 uur s'middags tot 6 uur s'avondsquote:
Dat is ja niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van 6 uur s'middags tot 6 uur s'avonds.
Amsterdam, hilversum en hier geweest.
Die gast is 22 staat in z'n profiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te schuddebuiken
[Wielrennen] Tour de France 2005 #6: Boonen pakt em meteen
Geweldig toch ?quote:
Waarom ook al in verwachting ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste wegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Dat meen je niet..jezus wat verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Gadver...wat een klotenieuwsquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Shit zegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Midweek niet, weekendje misschien wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste weg
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Reageren op dergelijk nieuws is altijd moeilijkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Weet niet wat ik hem moet terugsturen, heb ze iig veel sterkte gewenst!!!
Maakt niet uit!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt in dat soort situaties nou eenmaal niets anders doen dan je medeleven tonen en de ouders inderdaad sterkte toewensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
speelt erg sterk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet em nog gaan bekijken, maar heb gehoord dat Jamie Foxx er erg goed in speelt
Heel goed tongquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Het jongetje had ook al een naam. Daar mag je best naar vragen.
Haarlem is inderdaad een leuk historisch stadjequote:Op zondag 3 juli 2005 21:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd een van de leukere steden in het westen
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Haarlem is inderdaad een leuk historisch stadje
en Bloemendaal binnengekomen op 3quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Utreg staat op 1 bij mij, maar Haarlem met stip op 2 hoor.
is heel erg leuk.quote:
Inderdaad omdat het zo godvergeten Noordelijk ligtquote:
Dan heb jij het "centrum" hier nog nooit gezien zekerquote:
Maar ooo zo mooiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad omdat het zo godvergeten Noordelijk ligtNiemand wil dan ook boven Groningen wonen
![]()
Zo'n beetje het uiteinde van de wereld
![]()
Nee, ik heb meerdere locaties van een huisje wat ik kan kopen (tenminste mn pappiequote:
Zeg maar tegen je pa dat ik wel een oogje in het zeiltje houdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik heb meerdere locaties van een huisje wat ik kan kopen (tenminste mn pappie). Maar dat moet nog helemaal uitgezocht worden enzovoort. Het plan is iig om er ook andere studenten bij te krijgen om de maandelijkse hypotheeks kosten te drukken
Kanaleneiland-Zuidquote:Op zondag 3 juli 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Studenten horen op Kanaleneiland tussen het andere tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |