abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28451083
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:40 schreef NRH het volgende:
Ploegentijdrit wordt denk ik CSC tegen Discovery, misschien een goede dag voor Phonak en Gerolsteiner, maar de rest op een straatlengte. T-Mobile zal die regel van beperkt tijdverlies goed kunnen gebruiken, vermoed ik.
T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.
pi_28451129
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:

Ben ik samen met JohnDDD nou maar de enige fan van Armstrong hier?
Zoals Remzz al zei geen fan van de persoon Armstrong. Vind wel knap hoor wat die doet maar mede doordat de persoon Lance me niet echt aanspreekt heb ik liever dat een andere wint. Wat niet betekent dat ik afbreuk ga doen aan een 7e voor Lance (of er moet al echt reden voor zijn )
pi_28451172
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:45 schreef Bartoli het volgende:

[..]

T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.
T-Mobile rijdt zeker top-vijf, ik hoop dat ze winnen, maar dat zal wel niet. Vino in het geel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28451186
Ik ben voor Jan

maar Jan gaat niet winnen dus dan niemand anders dan Lance
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28451208
vind lance de schoonste rijsteil van de favorieten. enkel tijdrijden heeft hij een mindere houding dan de echte tijdrijders ... maar door zen kracht en souplesse en doorbijtingskracht is hij altijd bij de top.

vind hem 1 van de knapste renners en ook iemand die al lang beweze heeft dat hij klassiekers aankan en dat hij elke rit die hij wilt winne kan winnen. (heeft hij bewezen voor zen ziekte).

maar waar jij een hekel hebt aan lance, heb ik een bloedhekel aan ullrich en mayo. ullrich die al 6 jaar zegt da em kan en wil en doet maar altijd door 7 lage ijs zakt. op 1 keer na waar lance door ongeval voor de tour en ziekte in het begin, en uitdroging tijdens maar nipt won, ook enigste keer dat hij een tijdrit won van lance. en mayo om de overduidelijke rede die doet elemaal niks. die werkt niet aan zen positie enzo. en dan naar voren schuiven voor een podium plek vinnek gewoon erg. kan ik niet af. Geef mij maar een lance die werkt, een vino die aan zen slechte punte werkt een basso die aan zen zwakheden werkt. dat zijn gewoon allemaal klasserenners.

en ploegentijdrit word idd CSC - discovery - phonak: CSC 7 man in top30, discovery 8 man in top 35 phonak nie zoveel maar in eindhoven reden ze een deik van een TTT. discovery met de mindere tov csc vind ik persoonlijk... Maar csc ging met de beste renners in hun team in eindhoven toch niet voor de win. discovery is voor mij iets meer favoriet als phonak gevolgd door csc.
pi_28451225
quote:

[..]

Kut jij was sneller.

Nee, ben ook pro-armstrong, extreem anti-ullrich. De rest gun ik wel iets zolang Armstrong maar met het geel Parijs bereikt.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_28451236
bartoli, kloden moet toch nog laten zien dat hij hard gaat kunnen fietsen hoor. t mobile had 3 man in top 35 dachtek ? csc 7 en discovery 8 (bij eerste tijdrit). dus ze zullen goed hun best mogen doen.
pi_28451367
Toch leuk, zo'n Voeckler.

Boonen met veel machtsvertoon trouwens, da's toch knap. Klöden zat wel erg achterin steeds.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28451379
Ik ben trouwens niet anti-Ullrich, ik heb respect voor hem als mens en hij lijkt me een aardige man.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28451753
De tijdrit van gisteren heeft maar weinig te maken met de ploegentijdrit denk ik. Ten eerste ie het een stuk langer en ten tweede is de organisatie en tactiek heel belangrijk
  zondag 3 juli 2005 @ 19:15:48 #61
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28451801
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Chepke het volgende:
De tijdrit van gisteren heeft maar weinig te maken met de ploegentijdrit denk ik. Ten eerste ie het een stuk langer en ten tweede is de organisatie en tactiek heel belangrijk
Als je met bijna heel je team in de top van het klassement van een individuele tijdrit eindigt, eindig je meestal ook wel voorin bij de ploegentijdrit, daar verandert tactiek en organisatie niet zoveel aan dat je dan ineens teams gaat zien waarvan er niemand voorin reed in de eerste etappe.
sig verwijderd door FA
pi_28452103
Inderdaad, ik zie Euskaltel niet winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28452449
Ik vond het wel boeiend dat Ducrot en Dijkstra wat betreft de bijdragen van Armstrong aan de UCI enkel spraken over Armstrongs wens zelf onschuldig te worden bevonden en dat ze het er niet over hadden dat hij mogelijkerwijs ook graag wilde dat concurrentie zou worden betrapt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28452506
Zo is Lance ook helemaal niet hoor John. Vraag maar aan Simeoni.
www.thuisuiteten.nl
pi_28452532
inderdaad organisatie is nodig... Maar een goede tijdrijderhouding en doorzettingsvermogen zijn toch belangrijker.
Deze zaken kun je wel afleiden uit rit1.
Toch logisch dat de mindere sterke tijdrijders veel minder bijbrengen in een TTT.

Hierbovenop komt dan de factor van organisatie. Maar zonder de echte tijdrijders kan je hiermee geen tijdrit winnen. vb : t-mobile in eindhoven, zeer goede organisatie maar toch zijn ze rotslecht :p

Discovery heeft zen eigen al bewezen. CSC kan dit ook wel, hoewel winnen toch moeilijk gaat zijn. Phonak was zeer goed in eindhoven dus mag je die ook bij de toppers verwachten.

[ Bericht 30% gewijzigd door flyckje op 03-07-2005 20:00:23 ]
  Trouwste user 2022 zondag 3 juli 2005 @ 19:45:52 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_28452613
Mijn god m'n dag is weer goed

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28452627
het is gewoon super van lance om zoiet te doen. en het word direct in slecht daglicht gesteld. Is dit omdat iedereen wilt dat hij gebruikt ?
of dient het gewoon als een uitvlucht voor de anderen? omdat ze zelf te zwak te zijn.

Het is toch al geweten dat lange periode van doping niet mogelijk is.
of is het doordat hij nog nooit positief bevonden is dat ze weer iets nodig hebben om te bashen.

[ Bericht 56% gewijzigd door flyckje op 03-07-2005 19:54:41 ]
pi_28452628
Dit lijkt wel een Babelfish vertaling vanuit het Russisch ofzo...
www.thuisuiteten.nl
pi_28452639
Geniaal.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zondag 3 juli 2005 @ 19:48:15 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_28452678
en hij word zoveel getest dat ze toch weer een reden moeten vinden waarom ze niks vinden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28452683
nja kzal proberen paar leestekens bij te zetten ;-)

maar het moet toch nog een beetje tof zijn om te lezen
  Trouwste user 2022 zondag 3 juli 2005 @ 19:49:48 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_28452719
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef flyckje het volgende:
nja kzal proberen paar leestekens bij te zetten ;-)
Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.

Maar post alsjeblieft nog meer

pi_28452829
quote:

[..]

Kut jij was sneller.

Ik ben ook wel fan van hem . Hij flikt het gewoon om na zo'n ziekte 6 tour zege's op rij te halen (mss wel 7).
pi_28452860
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.

Maar post alsjeblieft nog meer

gewoon iets meer tijd geven, ik lees pas achteraf na :p (preview vergeet ik altijd)
nja veel beter ga ik het toch niet krijgen .... have fun ;-)

[ Bericht 8% gewijzigd door flyckje op 03-07-2005 20:01:17 ]
  Trouwste user 2022 zondag 3 juli 2005 @ 20:01:04 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_28453011
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef flyckje het volgende:

[..]

nja veel beter ga ik het toch niet krijgen .... have fun ;-)
Wel terugkomen hoor, je maakte m'n dag helemaal goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')