T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:40 schreef NRH het volgende:
Ploegentijdrit wordt denk ik CSC tegen Discovery, misschien een goede dag voor Phonak en Gerolsteiner, maar de rest op een straatlengte. T-Mobile zal die regel van beperkt tijdverlies goed kunnen gebruiken, vermoed ik.
Zoals Remzz al zei geen fan van de persoon Armstrong. Vind wel knap hoor wat die doet maar mede doordat de persoon Lance me niet echt aanspreekt heb ik liever dat een andere wint. Wat niet betekent dat ik afbreuk ga doen aan een 7e voor Lance (of er moet al echt reden voor zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ben ik samen met JohnDDD nou maar de enige fan van Armstrong hier?![]()
T-Mobile rijdt zeker top-vijf, ik hoop dat ze winnen, maar dat zal wel niet. Vino in het geel.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.
Nee, ben ook pro-armstrong, extreem anti-ullrich. De rest gun ik wel iets zolang Armstrong maar met het geel Parijs bereikt.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
Als je met bijna heel je team in de top van het klassement van een individuele tijdrit eindigt, eindig je meestal ook wel voorin bij de ploegentijdrit, daar verandert tactiek en organisatie niet zoveel aan dat je dan ineens teams gaat zien waarvan er niemand voorin reed in de eerste etappe.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Chepke het volgende:
De tijdrit van gisteren heeft maar weinig te maken met de ploegentijdrit denk ik. Ten eerste ie het een stuk langer en ten tweede is de organisatie en tactiek heel belangrijk
Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef flyckje het volgende:
nja kzal proberen paar leestekens bij te zetten ;-)
Ik ben ook wel fan van hemquote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
gewoon iets meer tijd geven, ik lees pas achteraf na :p (preview vergeet ik altijd)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.
Maar post alsjeblieft nog meer
Wel terugkomen hoor, je maakte m'n dag helemaal goedquote:Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef flyckje het volgende:
[..]
nja veel beter ga ik het toch niet krijgen .... have fun ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |