Volgens de officiele website van de tour de france , 1:01 hoor achterstandquote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Die hele massasprint boeide me echt niet, ik zat de hele tijd maar te stressen dat Ullrich in het eerste deel van het peloton zat en Armstrong niet. Ullrich heeft overigens 9 seconden gepakt en staat nu nog maar 57 seconden achter Armstrong.
Gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
Weet je nietquote:
0:59quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens de officiele website van de tour de france , 1:01 hoor achterstand
Wel vet om te zien hoe die zn fiets over de weg zwabbert.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef mitt het volgende:
mooie sprint met Boonen, gecontroleerd ook vergeleken met de Tour van vorig jaar.
Ullrich is ook nog niet helemaal hersteld van die val, dus denk het eigenlijk ook niet. En in de ploegentijdrit wint Amstrong ook weer tijd.quote:
Des te beter voor de spanning. Is alleen niet te hopen dan dat ze de tijdsverschillen ongedaan maken door die val.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Die hele massasprint boeide me echt niet, ik zat de hele tijd maar te stressen dat Ullrich in het eerste deel van het peloton zat en Armstrong niet. Ullrich heeft overigens 9 seconden gepakt en staat nu nog maar 57 seconden achter Armstrong.
Ik ben wel pissed nu.
(what can I say; hardcore fan)
Naja ik heb serieus gekeken voor ik die post plaatsquote:Op zondag 3 juli 2005 17:29 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
0:59
1 029 ZABRISKIE David CSC USA
2 001 ARMSTRONG Lance DSC USA 00' 02"
3 102 BODROGI Laszlo C.A HUN 00' 47"
4 019 VINOKOUROV Alexandre TMO KAZ 00' 53"
5 004 HINCAPIE George DSC USA 00' 57"
6 011 ULLRICH Jan TMO GER 00' 59"
7 066 LANDIS Floyd PHO USA 01' 02"
8 071 CANCELLARA Fabian FAS SUI 01' 02"
9 028 VOIGT Jens CSC GER 01' 04"
10 037 KARPETS Vladimir IBA RUS 01' 05"
Hij voelt zichzelf een klassiekerrenner volgens de Centripress Sportmagazine. Overigens hulde voor Tom Boonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wel vet om te zien hoe die zn fiets over de weg zwabbert.
Eigenlijk is Boonen niet eens echt een pure sprinter, hij kan gewoon ontiegelijk hard fietsen![]()
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik heb naar de Wimbledon-finale gekeken dus haast niets gezien van de etappe, alleen de finish. Zijn er verder nog opzienbare dingen ofzo gebeurt in de etappe? bvd
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef mitt het volgende:
[..]
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.
Meer niet eigenlijk.
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:44 schreef Suijk het volgende:
Dekker met een hele kansloze ontsnapping.
Posthuma gaf volgens mij veel te snel op, toen kwam Dekker alleen te zitten met zo;n blok aan zijn beenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.
Dat klopt ook wel, er hadden er nog 3 of 4 van andere ploegen mee moeten gaan. Al was dat wel het moment waarop het peloton echt hard ging rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.
Hij heeft zijn borsthaar geschoren trwnsquote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef mitt het volgende:
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.
Vino reed onbeschermd, Ullrich de hele dag beschermd. Blijkbaar is intern Ullrich nog steeds de absolute kopman.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel interesant voor de strijd binnen T-Mobile dat ook Vinokourov tijd verloren heeft op Ullrich.
Of in de ploegentijdrit 20 seconde. Al denk ik eerlijk gezegd dat CSC, Phonak en Discovery daar beter in zullen zijn dat T-Mobile, dus dat daar nog tijdverlies uit komt.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Bartoli het volgende:
als Ullrich morgen nog eens 10 sec. kan pakken staat die op goeie 45 sec. van Lance. Dat ziet er voor het vervolg van de Tour dan al beter uit
ja precies wat Ullrich nu terugpakt zullen ze in de TTT weer verliezen. Al is het met het nieuwe regelement in deze discipline nu ook weer niet zo dramatisch. Je kan bij wijze van spreke 4e worden op 1.20 maar verliest maar 40 sec. dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef mbn het volgende:
[..]
Of in de ploegentijdrit 20 seconde. Al denk ik eerlijk gezegd dat CSC, Phonak en Discovery daar beter in zullen zijn dat T-Mobile, dus dat daar nog tijdverlies uit komt.
Lance freakquote:Op zondag 3 juli 2005 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ze hebben het hele peloton (op drie sprintersknechten na) geneutraliseerd qua tijd! Ullrich staat weer op 1.08, 1.06 tov Armstrong!
Hahah mijn humeur is weer goed!
belachelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ze hebben het hele peloton (op drie sprintersknechten na) geneutraliseerd qua tijd! Ullrich staat weer op 1.08, 1.06 tov Armstrong!
Hahah mijn humeur is weer goed!
Hoez ou 'ie dat moeten doen dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
ok , hier verder !!! Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
Net als vandaag , met de sprint mee finishenquote:
Vandaag heeft hij ook geen seconden gepakt hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als vandaag , met de sprint mee finishen
Waarom, zoals ik er nu naar kijk is Armstrong echt vele malen beter dan Ullrich en zullen die paar seconden echt niets uitmaken.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
ok , hier verder !!! Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
toch 6quote:Op zondag 3 juli 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij ook geen seconden gepakt hoor.
Ik vrees ook dat het niets uitmaakt, maar ik heb een pleuris hekel aan die amerikaan. ook al is hij veruit de beste.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarom, zoals ik er nu naar kijk is Armstrong echt vele malen beter dan Ullrich en zullen die paar seconden echt niets uitmaken.
Toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
toch 6als je kijkt naar klassement ten opzichte van gister . ook al was het wrs door valpartij maargoed.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00000006010F.htmlquote:03 Juli 2005 18:33
Tourorganisatie past uitslag aan
De organisatie van de Tour de France heeft na afloop van de tweede etappe de renners die op geringe achterstand van de eerste groep van 23 de finishlijn passeerden, dezelfde tijd toegekend als winnaar Tom Boonen.
In eerste instantie werd bij die tweede groep, onder wie ook Lance Armstrong, een achterstand van 5 seconden gemeten. Jan Ullrich bevond zich in de eerste groep.
Een valpartij van Samuel Dumoulin in de finale veroorzaakte een kleine breuk in de meute. Veel renners kwamen daardoor 5 seconden later over de streep. Maar na bestudering van videobeelden besloten de Tour-commissarrissen hun achterstand niet mee te nemen in de klasseringen.
Het lijkt me inderdaad dat Ullrich daar tijd in gaat verspelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij zou het eerder terug kunnen pakken bij de ploegentijdrit, maar dat zou wel een verrassinkje zijn.
Haha dat kan. Ik zou hem personelijk denk ik ook echt niet mogen. Maar ik vind het echt bijzonder hoe hij het elke tour weer voor elkaar krijgt en dan vooral met het team dat hij om zich heenbouwt... Alles klopt.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat het niets uitmaakt, maar ik heb een pleuris hekel aan die amerikaan. ook al is hij veruit de beste.
Kut jij was sneller.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch niet.![]()
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00000006010F.html
Ik ben ook fan van zijn manier van rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
Ben ik samen met JohnDDD nou maar de enige fan van Armstrong hier?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |