Die gast is 22 staat in z'n profiel.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te schuddebuiken
[Wielrennen] Tour de France 2005 #6: Boonen pakt em meteen
Geweldig toch ?quote:
Waarom ook al in verwachting ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste wegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Huize Noca/Clauwheee baalt. Onze langverwachte vakantie moet weer worden uitgesteld/worden verschoven naar volgend jaar. Zo op zondagavond best balen...maar goed, we raken er aan gewend.
Dat meen je niet..jezus wat verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Gadver...wat een klotenieuwsquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net een sms van een vriend dat zijn zoontje tijdens de geboorte overleden is...
Shit zegquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Midweek niet, weekendje misschien wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's balen Noca & Clau! Een midweek of weekendje weg lukt ook niet? Is niet hetzelfde als een vakantie, maar je bent tenminste weg
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef DarkShine het volgende:
Reageren op dergelijk nieuws is altijd moeilijkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Weet niet wat ik hem moet terugsturen, heb ze iig veel sterkte gewenst!!!
Maakt niet uit!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt in dat soort situaties nou eenmaal niets anders doen dan je medeleven tonen en de ouders inderdaad sterkte toewensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef DarkShine het volgende:
speelt erg sterk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet em nog gaan bekijken, maar heb gehoord dat Jamie Foxx er erg goed in speelt
Heel goed tongquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Het jongetje had ook al een naam. Daar mag je best naar vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |