Hij zingt alsof zijn neus dicht zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
pet shop boy? ik zie er maar 1
Wat is daar mis mee?quote:
Ja idd, beetje cramped. En ik hoor liever nummers van vóór Go West.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
Hij zingt alsof zijn neus dicht zit.
Ik denk dat MJ nog steeds een weergaloze show kan weggeven, En zeker nadat het management van michael alles i het werk had gesteld om MJ op Live8 te krijgen denk ik toch echt dat hij de MG is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef knox_ het volgende:
MJ? kan die nog zingen zonder neus dan?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef Lkw het volgende:
Als het goed is, komt Roxy Music zo in Berlijn
GMT maar daar moet je nu minstens 2 uur bij optellen omdat het uitloopt..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef its_me_ het volgende:
Welke tijd is die planning? GMT of CET?
Rond 11 uur...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Shirley het volgende:
Wanneer komt Robbie Williams???
Het zou wel een mooie stunt zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zou het wel cool vinden als het MJ, past wel goed in het thema met nummers als 'heal the world'. Denk alleen dat de man te bang is om voor zo'n publiek te gaan staan nu, om over zijn gezondheid nog maar te zwijgen...
jup! (plus nog 3 kwartier telaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef knox_ het volgende:
2149 Pink Floyd: TBC (Expected to play four songs including Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here)
is dat + 1 uur onze tijd?
Queen had ook Is This The World We Created.. ik geloof dat iedere band wel zo'n nummer heeft..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zou het wel cool vinden als het MJ, past wel goed in het thema met nummers als 'heal the world'. Denk alleen dat de man te bang is om voor zo'n publiek te gaan staan nu, om over zijn gezondheid nog maar te zwijgen...
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
De MG is gewoon de pianoman, die is nog steeds Mystery als ie op het podium staat
londen ja, in hij komt zeer snel geloof ik!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef stephanie_xx het volgende:
in welke stad komt de mystery guest? london? wqeet iemand ongeveer hoe laat?
Pixquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
2 wijven nu op nl3 een lelijke en een knappe
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef erikh het volgende:
Hoor ik nou linkin park op de achtergrodn op de beeb?
wat een ongelooflijke sloper he?quote:
Die andere MJ bedoelen wequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
Maar ik dacht dat Mick Jagger al meerdere malen was getipt als de mystery guest?
Die staat ook al in enkele planningen ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
Maar ik dacht dat Mick Jagger al meerdere malen was getipt als de mystery guest?
ja maar dat is wel een heeeeeeeeel goed nummer!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen had ook Is This The World We Created.. ik geloof dat iedere band wel zo'n nummer heeft..
ja erg hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef erikh het volgende:
Hoor ik nou linkin park op de achtergrodn op de beeb?
nou dat zou wel een domper zijn, ik had wel wat spectaculairders verwacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
uhuhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ja maar dat is wel een heeeeeeeeel goed nummer!
Zou ook wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef Matness het volgende:
Mick Jagger hoort standaard te zingen op Live8
Misschien doet ie met MJ wel Dancing in the street
hm..quote:
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.quote:
hij komt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
zou ik wel doen iigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Of iets met een kinderkoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
ja maa rook bij het publiek? dat risico nemen ze echt niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef erikh het volgende:
[..]
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Radio 1 worden de Spice Girls als de MG genoemd.
Idd en is er iemand die na al deze sterren nog groter is? Nee, ja Michael... als Mystery Guest ga je toch geen kleinere jongen laten optrede denk ik.Eminem, Puff daddy, weet ik veel.. t'is allemaal niet iets voor een MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik denk dat MJ nog steeds een weergaloze show kan weggeven, En zeker nadat het management van michael alles i het werk had gesteld om MJ op Live8 te krijgen denk ik toch echt dat hij de MG is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit te wachten op pink floyd
Er werd steeds gezegd 10 uur, er van uitgaande dat dat engelse tijd is zal het dus wel om een uurtje of 11 zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat komt die MG nou?
Gewoon overal 10 minuten bij optellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Jonathon het volgende:
Die planning moet er ook maar uit bij de volgende OP![]()
[..]
geldof wilde alleen als ze alle 5 kwamen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....
Die zeggen ook maar wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
3miljard wordt weergezegd.
Nee denk het niet.. Bob Geldof was er niet over te spreken hahhaaquote:
idd, gaat goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
3miljard wordt weergezegd.
Overigens 21 miljoen handtekeningen.
nu dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Sting
Nee hij hoopte dat hij op ze zou komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....
En Mel B wil niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef Nokia3310 het volgende:
- Mandela zal het niet zijn, die was net al te zien
- Spice Girls zouden optreden maar dat wilde Geldoff uiteindelijk niet omdat ze niet populair genoeg meer waren
Desert Rose komtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig geen zeik nummer van hemzelf.
Hij gaat hetzelfde spelen als op de vorige Live Aid zei 'ie..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
I send a SOS
Volgens mij hoorde ik iemand net op de BBC zeggen dat Sting exact dezelfde nummers zal spelen als 20 jaar terug. Dus daar zal Desert Rose niet bijzitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef Matness het volgende:
Zou Cheb ook komen om Desert Rose mee te blehren?
Hij doet hetzelfde als twintig jaar geleden, zei-ie eerder al bij JR.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Treed niet meer op, hij wordt doof..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zou eigenlijk Phil Collins ook wel terug willen zien. Ik vond zijn optreden op Live Aid best goed. Maar ja...
Dus,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Hij gaat hetzelfde spelen als op de vorige Live Aid zei 'ie..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Ik denk dat de MG Ali B. is die What Should You Do gaat zingen met Phill Collins.
zo heet het nummer toch ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
message in a bottle had misschien een betere naam van dit liedje kunnen zijn
hm, drummerskwaaltje?quote:
zou mooi zijn! Cheb mami is immers ook uit Afrika, dus zou mooi gepast zijn.quote:
Omdat 't daar vroeger isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Waarom is t lichter in Londen dan in Nederland?
en als Pink Floyd t zelfde doet is er zeker geen vuiltje a/d lucht?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef VeX- het volgende:
Bah, de spice girls zullen dit evenement natuurlijk misbruiken om een comeback te maken. Hoeft van mij niet zo. Geef mij maar MJ.
![]()
When there never mhere a morning would bequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Ik denk dat de MG Ali B. is die What Should You Do gaat zingen met Phill Collins.
omdat het ietsje noordelijker ligtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
En MJ zou het natuúúlijk niet gebruiken om zijn comeback proberen te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef VeX- het volgende:
Bah, de spice girls zullen dit evenement natuurlijk misbruiken om een comeback te maken. Hoeft van mij niet zo. Geef mij maar MJ.
![]()
uur vroegerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Scheelt 6 graden in de breedte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
o ja ... Waarom zegt iedereen dan SOS ?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
verder naar het westen.. zon dus later daar... en dus ook later onderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
die spelen nu in Portugal.. misschien met een sateliet verbinding..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:26 schreef the_disheaver het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury als MG?
Ik zit me kapot te lachen hoe die gozer in de buurt van Steward Copeland probeert te komen, hij doet z'n best en het lukt hem errug goedquote:
dat komt op nl nogquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan is de BBC inderdaad een betere keus nu.
NEE ! Westelijker!!quote:
Natuurlijk maakt dat verschil. Het is niet voor niks een uur vroeger natuurlijk. Of denk je dat het aan de andere kant van de wereld 's nachts licht is?quote:
Idd, jengelen voor het goede doel...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een crap op nederland 3
Niet zeker, maar staat op de live8live site enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat er een special guest is?
Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een crap op nederland 3
dat gepitched en geplaybackedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Idd, jengelen voor het goede doel...
Yo yo yo put your hands up in the airrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Samen met Marco B.
*Steek 2 vingers in de lucht....*
![]()
Stef Meederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik hoop dat ze als MG gewoon iets totaal onverwachts hebben.. iets als uh... Otto Orgel of zo.
wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik hoop dat ze als MG gewoon iets totaal onverwachts hebben.. iets als uh... Otto Orgel of zo.
Joh..maar dát is niet de reden waarom het daar lichter is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat verschil. Het is niet voor niks een uur vroeger natuurlijk. Of denk je dat het aan de andere kant van de wereld 's nachts licht is?
Dan móet Queen er ook bij!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Matness het volgende:
Leuk dat de oudjes van vroeger: Sting, Macca, Bono en Madonna 20 jaar later weer de hoogtepunten zijn van Live 8. Fuck die andere kutbandjes, dit is t Live 8 gevoel
I suuuuuuck so hard, but in the end it doesn't even mattttttttterrrrrrrrr.....quote:
Pleeeeze, Brian Ferry heeft het concept al genoeg uitgebuit zonder Freddy Mercuryquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
I suuuuuuck so hard, but in the end it doesn't even mattttttttterrrrrrrrr.....
Bovendien: London ligt echt niet noordelijker tov welke plaats in NL....quote:
ik hoor jou ook graag zo hard schreeuwen zonder dat je longen uit je lijf barstenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat er een special guest is?
quote:Mysteryguest op Live 8
De laatste dagen doet het gerucht de ronde dat er tijdens Live 8 om 22.00 uur Nederlandse tijd een Mysteryguest ten tonele zal verschijnen. Er zijn al verschillende namen genoemd.
Het zou gaan om Michael Jackson, maar omdat hij voor het laatst is gesignaleerd in Bahrein lijkt MJ redelijk buiten beeld te blijven. Ook de Rolling Stones werden getipt om de lege plek op te vullen. De andere naam die veelvuldig wordt genoemd is Bill Gates.
Voor meer informatie zullen we moeten wachten tot 22.00 uur...
quote:Wie is toch die Mystery Guest?
De speculaties omtrent de identiteit van de mystery guest blijven maar de rond gaan.
Naast de namen van Michael Jackson en Bill Gates is nu ook de naam van VN-topman Kofi Annan opgedoken. Wie uiteindelijk de mystery guest is zullen we waarschijnlijk pas om 22:00 uur weten.
Update 16:20: Bill Gates is het niet, hij werd net aangekondigd door Bob Geldof als groot weldoener, deed een praatje en kondigde zelf vervolgens Dido aan.
Dudequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te lachen hoe die gozer in de buurt van Steward Copeland probeert te komen, hij doet z'n best en het lukt hem errug goed![]()
dat kan ook... misschien wel samen met Robbie W. ???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:26 schreef the_disheaver het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury als MG?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer ken ik alleen in de p-diddy versie
Precies! Als dat geen mystery guest isquote:
Queen speelt op dit moment in Portugal.. dus dat gaat niet helemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
dat kan ook... misschien wel samen met Robbie W. ???
Denk toch dat het MJ is , want hij wilde graag optreden en dat mocht eerst niet en toen wel ,
en daarna heb je er niets meer over gehoord....
Nee joh, in de zomer niet he. Dan is het op de Noordpool 24 uur dag. Hoe Noordelijker hoe langer licht dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Bovendien: London ligt echt niet noordelijker tov welke plaats in NL....
Maar het klopt dan wel een heeeel klein beetje, hoe zuiderlijker, hoe langer de dag duurt, hoe later het donker wordt. Maar ik gok dit verschil op 2 tot 3 seconde....
Hee Billy!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
MACCA MACCA MACCA MACCA MACCA
o, pardon. Kan haast niet wachten op de tweede set van Paul
die is al geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef StephanL het volgende:
Koffie Annan MG, daar zit je echt uren op te wachten
Kofi annan is al geweest! (al die flauwe grappen over de koffie niet gelezen (topic 4/5 ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef StephanL het volgende:
Koffie Annan MG, daar zit je echt uren op te wachten
Tijdens een lobotomie bij bewustzijn, kan ik dat ongetwijfeld.... Het mooie is dat hij het kennelijk ook nog ná de lobotomie kanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
ik hoor jou ook graag zo hard schreeuwen zonder dat je longen uit je lijf barstenals je dat kan..
Ok, heb ik Kofi gemist.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kofi annan is al geweest! (al die flauwe grappen over de koffie niet gelezen (topic 4/5 ofzo...
quote:
of toch 50 centsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Of er is gewoon helemaal geen mystery guest.
Of het is gewoon Mick Jagger.
Ik vind hem wel een goede zangerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tijdens een lobotomie bij bewustzijn, kan ik dat ongetwijfeld.... Het mooie is dat hij het kennelijk ook nog ná de lobotomie kan![]()
(j/k, to each his own - Vind Linklin Park gewoon niet zo'n sterke band...)
Nou, en HOE!!! Phew!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jane!!!
Was mooi he, vanmiddag! Brok in mijn keel ja!
Nope.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef stevengerrard het volgende:
is Robbie williams al geweest?
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef stevengerrard het volgende:
is Robbie williams al geweest?
Samen met Nico Swinkelsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Het zou verrassend zijn als Lubbers een praatje kwam doen
In duet met George Michael.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Misschien komt Roxanne straks nog
ehh...*ff denken*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee joh, in de zomer niet he. Dan is het op de Noordpool 24 uur dag. Hoe Noordelijker hoe langer licht dus
quote:
Ik noem Ad Melkert.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Het zou verrassend zijn als Lubbers een praatje kwam doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |