Queen speelt op dit moment in Portugal.. dus dat gaat niet helemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
dat kan ook... misschien wel samen met Robbie W. ???
Denk toch dat het MJ is , want hij wilde graag optreden en dat mocht eerst niet en toen wel ,
en daarna heb je er niets meer over gehoord....
Nee joh, in de zomer niet he. Dan is het op de Noordpool 24 uur dag. Hoe Noordelijker hoe langer licht dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Bovendien: London ligt echt niet noordelijker tov welke plaats in NL....
Maar het klopt dan wel een heeeel klein beetje, hoe zuiderlijker, hoe langer de dag duurt, hoe later het donker wordt. Maar ik gok dit verschil op 2 tot 3 seconde....
Hee Billy!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
MACCA MACCA MACCA MACCA MACCA
o, pardon. Kan haast niet wachten op de tweede set van Paul
die is al geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef StephanL het volgende:
Koffie Annan MG, daar zit je echt uren op te wachten
Kofi annan is al geweest! (al die flauwe grappen over de koffie niet gelezen (topic 4/5 ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:33 schreef StephanL het volgende:
Koffie Annan MG, daar zit je echt uren op te wachten
Tijdens een lobotomie bij bewustzijn, kan ik dat ongetwijfeld.... Het mooie is dat hij het kennelijk ook nog ná de lobotomie kanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:31 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
ik hoor jou ook graag zo hard schreeuwen zonder dat je longen uit je lijf barstenals je dat kan..
Ok, heb ik Kofi gemist.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kofi annan is al geweest! (al die flauwe grappen over de koffie niet gelezen (topic 4/5 ofzo...
quote:
of toch 50 centsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Of er is gewoon helemaal geen mystery guest.
Of het is gewoon Mick Jagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |