Desert Rose komtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig geen zeik nummer van hemzelf.
Hij gaat hetzelfde spelen als op de vorige Live Aid zei 'ie..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
I send a SOS
Volgens mij hoorde ik iemand net op de BBC zeggen dat Sting exact dezelfde nummers zal spelen als 20 jaar terug. Dus daar zal Desert Rose niet bijzitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef Matness het volgende:
Zou Cheb ook komen om Desert Rose mee te blehren?
Hij doet hetzelfde als twintig jaar geleden, zei-ie eerder al bij JR.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Treed niet meer op, hij wordt doof..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zou eigenlijk Phil Collins ook wel terug willen zien. Ik vond zijn optreden op Live Aid best goed. Maar ja...
Dus,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Hij gaat hetzelfde spelen als op de vorige Live Aid zei 'ie..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Ik denk dat de MG Ali B. is die What Should You Do gaat zingen met Phill Collins.
zo heet het nummer toch ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
message in a bottle had misschien een betere naam van dit liedje kunnen zijn
hm, drummerskwaaltje?quote:
zou mooi zijn! Cheb mami is immers ook uit Afrika, dus zou mooi gepast zijn.quote:
Omdat 't daar vroeger isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Waarom is t lichter in Londen dan in Nederland?
en als Pink Floyd t zelfde doet is er zeker geen vuiltje a/d lucht?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef VeX- het volgende:
Bah, de spice girls zullen dit evenement natuurlijk misbruiken om een comeback te maken. Hoeft van mij niet zo. Geef mij maar MJ.
![]()
When there never mhere a morning would bequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Ik denk dat de MG Ali B. is die What Should You Do gaat zingen met Phill Collins.
omdat het ietsje noordelijker ligtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
En MJ zou het natuúúlijk niet gebruiken om zijn comeback proberen te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef VeX- het volgende:
Bah, de spice girls zullen dit evenement natuurlijk misbruiken om een comeback te maken. Hoeft van mij niet zo. Geef mij maar MJ.
![]()
uur vroegerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef Matness het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |