Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Radio 1 worden de Spice Girls als de MG genoemd.
Idd en is er iemand die na al deze sterren nog groter is? Nee, ja Michael... als Mystery Guest ga je toch geen kleinere jongen laten optrede denk ik.Eminem, Puff daddy, weet ik veel.. t'is allemaal niet iets voor een MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik denk dat MJ nog steeds een weergaloze show kan weggeven, En zeker nadat het management van michael alles i het werk had gesteld om MJ op Live8 te krijgen denk ik toch echt dat hij de MG is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit te wachten op pink floyd
Er werd steeds gezegd 10 uur, er van uitgaande dat dat engelse tijd is zal het dus wel om een uurtje of 11 zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat komt die MG nou?
Gewoon overal 10 minuten bij optellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Jonathon het volgende:
Die planning moet er ook maar uit bij de volgende OP![]()
[..]
geldof wilde alleen als ze alle 5 kwamen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....
Die zeggen ook maar wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
3miljard wordt weergezegd.
Nee denk het niet.. Bob Geldof was er niet over te spreken hahhaaquote:
idd, gaat goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
3miljard wordt weergezegd.
Overigens 21 miljoen handtekeningen.
nu dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Sting
Nee hij hoopte dat hij op ze zou komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....
En Mel B wil niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef Nokia3310 het volgende:
- Mandela zal het niet zijn, die was net al te zien
- Spice Girls zouden optreden maar dat wilde Geldoff uiteindelijk niet omdat ze niet populair genoeg meer waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |