Queen had ook Is This The World We Created.. ik geloof dat iedere band wel zo'n nummer heeft..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zou het wel cool vinden als het MJ, past wel goed in het thema met nummers als 'heal the world'. Denk alleen dat de man te bang is om voor zo'n publiek te gaan staan nu, om over zijn gezondheid nog maar te zwijgen...
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
De MG is gewoon de pianoman, die is nog steeds Mystery als ie op het podium staat
londen ja, in hij komt zeer snel geloof ik!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef stephanie_xx het volgende:
in welke stad komt de mystery guest? london? wqeet iemand ongeveer hoe laat?
Pixquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
2 wijven nu op nl3 een lelijke en een knappe
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef erikh het volgende:
Hoor ik nou linkin park op de achtergrodn op de beeb?
wat een ongelooflijke sloper he?quote:
Die andere MJ bedoelen wequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
Maar ik dacht dat Mick Jagger al meerdere malen was getipt als de mystery guest?
Die staat ook al in enkele planningen ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
Maar ik dacht dat Mick Jagger al meerdere malen was getipt als de mystery guest?
ja maar dat is wel een heeeeeeeeel goed nummer!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen had ook Is This The World We Created.. ik geloof dat iedere band wel zo'n nummer heeft..
ja erg hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:15 schreef erikh het volgende:
Hoor ik nou linkin park op de achtergrodn op de beeb?
nou dat zou wel een domper zijn, ik had wel wat spectaculairders verwacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef Grobbel het volgende:
uhuhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ja maar dat is wel een heeeeeeeeel goed nummer!
Zou ook wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef Matness het volgende:
Mick Jagger hoort standaard te zingen op Live8
Misschien doet ie met MJ wel Dancing in the street
hm..quote:
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.quote:
hij komt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
zou ik wel doen iigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Of iets met een kinderkoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
ja maa rook bij het publiek? dat risico nemen ze echt niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef erikh het volgende:
[..]
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |