Hij zingt alsof zijn neus dicht zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
pet shop boy? ik zie er maar 1
Wat is daar mis mee?quote:
Ja idd, beetje cramped. En ik hoor liever nummers van vóór Go West.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef schatje het volgende:
Hij zingt alsof zijn neus dicht zit.
Ik denk dat MJ nog steeds een weergaloze show kan weggeven, En zeker nadat het management van michael alles i het werk had gesteld om MJ op Live8 te krijgen denk ik toch echt dat hij de MG is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef knox_ het volgende:
MJ? kan die nog zingen zonder neus dan?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef Lkw het volgende:
Als het goed is, komt Roxy Music zo in Berlijn
GMT maar daar moet je nu minstens 2 uur bij optellen omdat het uitloopt..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef its_me_ het volgende:
Welke tijd is die planning? GMT of CET?
Rond 11 uur...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Shirley het volgende:
Wanneer komt Robbie Williams???
Het zou wel een mooie stunt zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik zou het wel cool vinden als het MJ, past wel goed in het thema met nummers als 'heal the world'. Denk alleen dat de man te bang is om voor zo'n publiek te gaan staan nu, om over zijn gezondheid nog maar te zwijgen...
jup! (plus nog 3 kwartier telaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef knox_ het volgende:
2149 Pink Floyd: TBC (Expected to play four songs including Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here)
is dat + 1 uur onze tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |