Zou ook wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:17 schreef Matness het volgende:
Mick Jagger hoort standaard te zingen op Live8
Misschien doet ie met MJ wel Dancing in the street
hm..quote:
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.quote:
hij komt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
zou ik wel doen iigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
veel te risky...wordt-ie uitgejouwd dadelijk.
Of iets met een kinderkoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef knox_ het volgende:
Het zou wel erg cool zijn als MJ zo op Live8 staat en de moonwalk doet
ja maa rook bij het publiek? dat risico nemen ze echt niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef erikh het volgende:
[..]
Denk het toch niet. Hij was welkom op Live8 volgens de laatste nieuwsberichten die ik heb gelezen.
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Radio 1 worden de Spice Girls als de MG genoemd.
Idd en is er iemand die na al deze sterren nog groter is? Nee, ja Michael... als Mystery Guest ga je toch geen kleinere jongen laten optrede denk ik.Eminem, Puff daddy, weet ik veel.. t'is allemaal niet iets voor een MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik denk dat MJ nog steeds een weergaloze show kan weggeven, En zeker nadat het management van michael alles i het werk had gesteld om MJ op Live8 te krijgen denk ik toch echt dat hij de MG is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit te wachten op pink floyd
Er werd steeds gezegd 10 uur, er van uitgaande dat dat engelse tijd is zal het dus wel om een uurtje of 11 zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat komt die MG nou?
Gewoon overal 10 minuten bij optellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Jonathon het volgende:
Die planning moet er ook maar uit bij de volgende OP![]()
[..]
geldof wilde alleen als ze alle 5 kwamen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Geldof hoopte wel dat ze zouden komen....
Die zeggen ook maar wat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:21 schreef the_disheaver het volgende:
3miljard wordt weergezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |