Yo yo yo put your hands up in the airrrrrrrrquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Samen met Marco B.
*Steek 2 vingers in de lucht....*
![]()
Stef Meederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik hoop dat ze als MG gewoon iets totaal onverwachts hebben.. iets als uh... Otto Orgel of zo.
wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik hoop dat ze als MG gewoon iets totaal onverwachts hebben.. iets als uh... Otto Orgel of zo.
Joh..maar dát is niet de reden waarom het daar lichter is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat verschil. Het is niet voor niks een uur vroeger natuurlijk. Of denk je dat het aan de andere kant van de wereld 's nachts licht is?
Dan móet Queen er ook bij!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:29 schreef Matness het volgende:
Leuk dat de oudjes van vroeger: Sting, Macca, Bono en Madonna 20 jaar later weer de hoogtepunten zijn van Live 8. Fuck die andere kutbandjes, dit is t Live 8 gevoel
I suuuuuuck so hard, but in the end it doesn't even mattttttttterrrrrrrrr.....quote:
Pleeeeze, Brian Ferry heeft het concept al genoeg uitgebuit zonder Freddy Mercuryquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
I suuuuuuck so hard, but in the end it doesn't even mattttttttterrrrrrrrr.....
Bovendien: London ligt echt niet noordelijker tov welke plaats in NL....quote:
ik hoor jou ook graag zo hard schreeuwen zonder dat je longen uit je lijf barstenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
I suuuuuuck so hard, but in the end it doesn't even mattttttttterrrrrrrrr.....
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat er een special guest is?
quote:Mysteryguest op Live 8
De laatste dagen doet het gerucht de ronde dat er tijdens Live 8 om 22.00 uur Nederlandse tijd een Mysteryguest ten tonele zal verschijnen. Er zijn al verschillende namen genoemd.
Het zou gaan om Michael Jackson, maar omdat hij voor het laatst is gesignaleerd in Bahrein lijkt MJ redelijk buiten beeld te blijven. Ook de Rolling Stones werden getipt om de lege plek op te vullen. De andere naam die veelvuldig wordt genoemd is Bill Gates.
Voor meer informatie zullen we moeten wachten tot 22.00 uur...
quote:Wie is toch die Mystery Guest?
De speculaties omtrent de identiteit van de mystery guest blijven maar de rond gaan.
Naast de namen van Michael Jackson en Bill Gates is nu ook de naam van VN-topman Kofi Annan opgedoken. Wie uiteindelijk de mystery guest is zullen we waarschijnlijk pas om 22:00 uur weten.
Update 16:20: Bill Gates is het niet, hij werd net aangekondigd door Bob Geldof als groot weldoener, deed een praatje en kondigde zelf vervolgens Dido aan.
Dudequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te lachen hoe die gozer in de buurt van Steward Copeland probeert te komen, hij doet z'n best en het lukt hem errug goed![]()
dat kan ook... misschien wel samen met Robbie W. ???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:26 schreef the_disheaver het volgende:
Queen zonder Freddie Mercury als MG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |