Het is niet meer dan een verstandshuwelijk. We weten allemaal waar Chris' werkelijke interesse ligt, maar daar zou pa Vroman niet zo blij mee zijn.quote:WUP: "wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechanteerd met Marlon Isarin"
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekkenquote:Bettina verdient nog wel een leuk lijntje voordat ze haar oprotpremie gaat ontvangen.
ik dacht eigenlijk meer een driehoeksverhaaltje Arjo-Joyce-Marnix aan te zien komen... neen dank u.
al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????quote:waarom wordt die van Walsum B-garde steeds uit de kast gerukt voor de zomercliff?
pff. die Robin Rienstra... nou ja laat ook maar...
nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:quote:wat ik niet helemaal begreep waarom Chris met Julia is getrouwd... heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....quote:heeft ze hem toch gechateerd met Marlon Isarin?
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
goed dat je 't zegt trouwens..... benieuwd of ze daar nog 's wat mee doen.....
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
Bettina hoeft er toch [nog?] niet uit..... ik heb besloten dat Joyce wel mag vertrekken
ben tevens zo brutaal geweest Sophie Klein tot geslepen advocate te bombarderen, zij mag Joyce vervangen
* Wup weigert Babetje dood te slaanquote:al sla je me dood.... zeker de paradepaardjes van ONM????
die kop van Robin kan ik niet meer zien, wat heeft ie zichzelf aangedaan???
ow oke, dank je welquote:nee ze chanteert hem niet, ze hebben gewoon 'n zakelijke deal:
zij een verblijfsvergunning, hij een artsenvrouwtje om mee te pronken
beetje jammer dat ze elkaar nu toch lief gaan vinden....
da's hoe dan ook een rip-off van de V-Files.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
De C-Files zullen ze wel achter de hand houden voor z'n exit.
ik denk dat Tamara zichzelf de laatste jaren wel genoeg naar beneden heeft gehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
dat je Babette niet terugvraagt zegt al genoeg....
Joyce is één van de volgende, gevolgd door Marnix....quote:ik snap ook niet zo goed waarom BNN Joyce minder overbodig acht dan Renee maar dat had ik vorige week ook al ergens geroepen [ ik val namelijk nooit in herhaling;)]
pfff daar kom ik ff goed vanafquote:* Wup weigert Babetje dood te slaan
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
btw: ik vind het wel een lieve TT,
dan denken argeloze voorbijgangetjes dat we hier beschaafd zijn enzo...
we moeten volgens Iwan wat aan onze reputatie dan dus goede zet hoor wiv
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
mja ze noemen ons tuig he......... terwijl we altijd zo lief zijn![]()
* fluistert iets naar Wup over meisje Klomp en privécovers enzo.....
Volgens mij is ze daar ook geschrapt. Ik heb haar nog niet voorbij zien komen op de aftiteling en voor de komende weken staat ze niet aangekondigd. Of zou het een figurantenrolletje zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Wup het volgende:
LOL, nu je over meiske Klomp begint ... hoe moet het nou met haar Costa-carriere ?
Misschien heeft Talpa haar al weggekaapt. John heeft blijkbaar iets met soapsterretjes, want Froukje de Both en Victoria Koblenko staan al onder contract.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
want ik begrijp dat Costa stopt?!!? mja dan hebben we 'n probleem...
zegt BNN straks: we hebben 'n actrice [lees: meisje Klomp] over, we zetten haar wel in ONM...........
Beev, ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij blijft he??!?!
Was een mooi moment.. Met Shirina.
.
Volgende topic moet over Daan gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beev, ik ben het met je eens
Daan blijft in ONM!
quote:wat te fuck dachte ze toen ze bettina ontsloegen hoowr.. ik bedoel ze is hartstikke g0ewd
Ik kan 'm niet zien, maar Paul Groot:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
PROOST
de kick off
meneer Rienstra in zn jonge jaren
deze had ik geloof ik nog niet geplaatst...[twijfelt...]
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/Combat/1998_Combat_intro_001.jpg]afbeelding]
Combat, 26 maart 1998, aflevering Het Feest,
Robin Rienstra, Paul Groot & Mike Libanon [/url]
~ [3.19 min; 5.9 Mb] ~
cheers mate.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
PROOST
de kick off
meneer Rienstra in zn jonge jaren
nope, dit is zn arrestatie na die actie met dat schuurtjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
cheers mate.....
is dit diegene waar hij dat schuurtje in puin rijdt... want dan heb je 'm wel al geplaatst
voor ik heel moeilijk ga kijken met alle risico's van dien...
ik vond Paul Groot in GTST nog wel te doen maar dit vond ik een flinke miscastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kan 'm niet zien, maar Paul Groot:!
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien, maar in Kopspijkers (zeg maar toen het nog leuk was) was ie retegoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, dit is zn arrestatie na die actie met dat schuurtje
[..]
ik vond Paul Groot in GTST nog wel te doen maar dit vond ik een flinke miscast
Costa? daar heeft ie zich toch nooit tot verlaagd?!?!!??!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien, maar in Kopspijkers (zeg maar toen het nog leuk was) was ie retegoed.!
OMG......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 'm in GTST én Costa niet gezien
hij had wel die enge varkensoogjes al....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:18 schreef babette21 het volgende:
filmpje gezien
best bizar dat 'n hoofd zoveel dikker kan worden...........
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
we zijn trouwens nog wat vergeten....
het sluiten van dit soapseizoen betekent uiteraard het openen van 'n ander festijn:DE NACHTELIJKE SESSIES
.......
[afbeelding]
* Babette schenkt de glazen vol en strooit met pinda's.....
hihi.... vals wijfquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Wup het volgende:
hij had wel die enge varkensoogjes al....
* Bet mompelt iets over (gebrek aan) goede tegenspelersquote:maar het is meer dat hij toen nog zin had in acteren.....
wat is dat toch... ik heb me ernstig verbaasd over de combinatie Hugo Lizzyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef babette21 het volgende:
* Bet mompelt iets over (gebrek aan) goede tegenspelers
weet je wat ik denk? ik denk dat we Nikkie hebben overschat...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
wat is dat toch... ik heb me ernstig verbaasd over de combinatie Hugo Lizzy
want ik vond Nikkie Plessen ook slechter acteren dan voorheen.
is het besmettelijk ofzo....
Bedoelde Combat.quote:
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weer mis met NPJullie hebben gewoon de pest in vanwege lijntje met Hugo en rest.
Zeg, ik snap het nu pas! Wat heb jij de neuk tegen Nikkie P.?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.![]()
Don't shoot the piano player.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, ik snap het nu pas! Wat heb jij de neuk tegen Nikkie P.?
Of zit je me weer uit de tent te lokken, stouterdje?
quote:BREAKTHROUGH RESEARCH:
REGAINING MEMORY BY ELECTROSTIMULATION
ECT (ELECTROSTIMULATION)
BY CHRIS VROMAN
Chris Vroman, who is currently working in the Academic Hospital Beatrix in Amsterdam recently had a breakthough research. The young doctor regained memory by electrostimulation by one of his patients.
The patient got into a car accident which led into a coma. When she woke up, it became clear that she had longtime and shorttime memory loss. The process of getting better started from that point.
Chris Vroman decided to work with a new method in electrostimulation. This method was set up by doctor Victor Couwenberg a couple of years ago, but it never showed any results.
BRON: THE IMM
quote:Pax.
Latijn voor 'Vrede'. Romeinse godin, personificatie van de vrede. Ze komt overeen met de Griekse Irene. Net als Irene wordt ze afgebeeld met de hoorn des overvloeds, een scepter en een olijftak.
Pax bezat in Rome een heiligdom op het Marsveld, de Ara Pacis of Ara Pacis Augustae, het altaar van Pax Augusta, of altaar van de vrede van Augustus, dat 13 v.o.j. door keizer Augustus werd opgericht. De tempel werd opgericht ter ere van Augustus' zegetocht door Gallië en Spanje. De lokatie, op het hoogste punt van het Marsveld, symboliseerde Augustus' nieuwe ideologie, waarin vrede en culturele bloei een rol speelden. De deuren van deze tempel waren geopend in tijden van vrede, en werden tijdens oorlog gesloten. Na een periode van 200 jaar stabiliteit en bloei, de zogeheten Pax Romana, werd de tempel door de Christenen gesloten en beschadigd. In de jaren dertig is het gebouw gerestaureerd.
Ook stond een tempel voor haar op het Forum Pacis.
In Rome werd op 3 januari een feestdag voor Pax gehouden.
Pax' attributen verwijzen, net als die van Irene, naar een band met het verleden als oogstgodin. De hoorn des overvloeds is een symbool van de rijke opbrengst van het land. Het Marsveld was gewijd aan de god Mars, die van oudsher een landbouwgod was, maar later vooral werd geassocieerd met de oorlog. Op het veld vonden uitbundige militaire exercities plaast. Maar ook vonden hier voor Mars vruchtbaarheidsoffers plaats. Een relatie van Pax met de dood blijkt uit een grafopschrift als Requiescat in pacem (Rust in vrede), waarin de dood wordt geassocieerd met vrede.
BRON
Heb jij dan geen lekker wijf naast wie je 's nachts in het nest mag liggen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Die nachtelijke sessies zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.![]()
Moet jij niet heel snel 6 jaar tapes kijken?! Anderhalve maand is korter dan je denkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb jij dan geen lekker wijf naast wie je 's nachts in het nest mag liggen?
quote:
Arthurs wil is wet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:33 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, Joost zal ook wel balen. Die moet nu alsnog z'n studie afmaken..
Ja, op Daan hoeft ie niet meer te rekenen.quote:
BNN wil Daan terug in Dok... en JP mag straks achter de geraniums orchydeeën gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Ja, op Daan hoeft ie niet meer te rekenen..
Zo te horen heb je hem met een tv-kaart gecaptured. Je noemt nu precies de reden waarom ik blij ben dat ze de dvd-recorder hebben uitgevonden. 'Vroeger' heb ik heel wat afleveringen van ONM/GTST/Goudkust/Westenwind op die manier opgenomen en toen kwam het wel eens voor dat beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon liepen. Volgens mij is het lastig (zo niet onmogelijk) om dat weer goed te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:34 schreef Rodney1988 het volgende:
Mensen, ik ben de aflevering van gisteren van band op de computer te zetten , alleen als ik dat doe dan loopt het beeld en geluid niet met elkaar.. hebben jullie tips voor mij? Ik ga de cliffhanger namelijk op internet zetten...
quote:MARNIX KLEIN:
"Lisette, wil jij zo snel mogelijk de gegevens van Pimmetje Vos van de kinderafdeling ophalen?" (tegen Lisette Krol)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:53 schreef Iwan1976 het volgende:
De cliffhanger van ONM trok gisteren een fenomenaal aantal kijkers: 467.000.![]()
Is dat duur zo'n dvd recorder? En kan je me een goede aanraden??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je hem met een tv-kaart gecaptured. Je noemt nu precies de reden waarom ik blij ben dat ze de dvd-recorder hebben uitgevonden. 'Vroeger' heb ik heel wat afleveringen van ONM/GTST/Goudkust/Westenwind op die manier opgenomen en toen kwam het wel eens voor dat beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon liepen. Volgens mij is het lastig (zo niet onmogelijk) om dat weer goed te krijgen.
TIP: Koop een dvd-recorder. Het omzetten van dvd naar DivX/Xvid is een fluitje van een cent.
Voor een dvd-recorder met harde schijf betaal je tussen 400 en 600 euro. Ik kan je geen advies geven over een goede recorder (ik krijg de indruk dat ze nog niet bestaan), maar voor gebruikerservaringen kun je o.a. terecht op www.kieskeurig.nl.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat duur zo'n dvd recorder? En kan je me een goede aanraden??
het ziet er wel flitsend uit, kijken hoe lang ONM het daar volhoudtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Goudkust blauw in combinatie met BNN rood ziet er trouwens niet verkeerd uit.
[afbeelding]
* Wup stemt stiekem toch voor het gifgroen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Goudkust blauw in combinatie met BNN rood ziet er trouwens niet verkeerd uit.
[afbeelding]
1 jaar... of ben ik nu te optimistisch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
het ziet er wel flitsend uit, kijken hoe lang ONM het daar volhoudt
wat zei Joyce nou een paar dagen geleden???quote:
Dus de serie gaat weer Onderweg naar Morgen heten??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De schrijvers hebben hun frustraties niet onder stoelen of banken gestoken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef babette21 het volgende:
wat zei Joyce nou een paar dagen geleden???
"over een maand gaat alsnog de stekker eruit" ofzo?!?
ow LOL, wat was ze tof & yep je hebt gelijk de fusie met Sesamstraat kan ook niet uitgesloten worden:)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen het AZB wordt met opheffing bedreigd... (ONM #2315, VR. 01-07-2005)
geloof jij dat verhaal uit de krant dan???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
Victor-verhaal....
Ik mis hier iets geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nu ik er over nadenk begrijp ik eigenlijk niet waarom BNN Victor uit het script zou willen knippen...
je hebt dat bericht van Iwan uit 't Haarlems Dagblad niet meegekregen???quote:
knip knip bij Joyce.....quote:Vrijdag 1 juli 2005
Wie is degene die in een Parijse bibliotheek het baanbrekende artikel van Chris ontdekt? Joyce denkt dat ze droomt als er plotseling een schim uit haar verleden opduikt.
amenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
Amen.
Ik geloof er dus niks van.quote:
Ja, ik wil die hereniging wel zien hoor!!! Anders stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef Wup het volgende:
ow... ik dacht het komt niet van een weblog dus het zal wel waar zijn:)
haha, ik weet het eigenlijk niet maar het zal me niks verbazen
verhaaltje Yorin site
[..]
knip knip bij Joyce.....
misschien gebruiken ze zomerstop om er een beslissing over te nemen....
Dat zegt toch niksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef babette21 het volgende:
maar de opnames voor ná de zomer zijn toch allang gemaakt?!?
ik heb zo het vermoeden dat BNN hier & daar nog wat huiswerk moet doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Dus de serie gaat weer Onderweg naar Morgen heten??
Ik denk dat de terugkeer van Victor oorspronkelijk bedoeld was om ONM voorgoed af te sluiten met een happy end, maar toen werd de serie op het nippertje 'gered' (quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nu ik er over nadenk begrijp ik eigenlijk niet waarom BNN Victor uit het script zou willen knippen...
[ hij zou bijvoorbeeld toch Renee dr hersens kunnen komen opblazen .... zij opgeruimd ... Chris zn onderzoekje bij het vuil, iedereen blij]
Victor versus pa Vroman belooft iig. meer vuurwerk dan Marnix versus pa Vroman
[ van Chrisje maakt hij binnen 3 minuten gehakt dus dat telt niet]
de nieuwe schrijvertjes willen geen Couwenberg verhaaltje?
[Niels & Victor was ook niet fout geweest]
da's natuurlijk op zich wel pijnlijk, hoe meer nieuwe schrijvers, hoe minder geschiedenis er bewaard blijft, aan de andere kant, gezien de huidige cast is er ook niet zoveel geschiedenis meer nodig:(
Maar een serie toffe flashbacks lijkt me toch geen overbodige luxe....
misschien heeft Jop de Vries zich gewoon bedacht toen hij een aangepast script van BNN kreeg omdat hij het niet Victorwaardig genoeg vond?
goeie theorie!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
reactie victor-verhaal...
dat was een weblog gerucht [toch??].....quote:BTW: Niet dat ik het erg vind, maar van de terugkeer van Marjolein is ook niks terechtgekomen.
klinkt erg plausibel... dan zou Victor dus alleen voor de eindaflevering bedoeld zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat de terugkeer van Victor oorspronkelijk bedoeld was om ONM voorgoed af te sluiten met een happy end, maar toen werd de serie op het nippertje 'gered' () door BNN. Jop de Vries heeft waarschijnlijk geen zin om weer fulltime te gaan acteren, dus een compromis: Victor stuurt een handlanger die de zaakjes voor hem regelt.
Daarnaast heeft BNN geen trek in oude Couwenberg verhaaltjes met evenzo oude karakters. Exit Renée. Aan het einde van seizoen 13 is de etnische zuivering compleet.... 'mark my words' zou Arthur gezegd hebben.![]()
BTW: Niet dat ik het erg vind, maar van de terugkeer van Marjolein is ook niks terechtgekomen.
Jij was nummer 10.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is er al iemand op het ONMforum van BNN geweest? Volgens mij zijn de debielen van het Yorinforum daarheen overgestapt.
Ik moet toch ergens het vuurtje opstoken!? Es kijken hoe die maffen reageren.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Wup het volgende:
wel aardig van BNN dat ze snel te werk zijn gegaan, dat is iig duidelijk te zien aan de opmaak:)
maar phpbb is wel een goede keuze, heel wat overzichtelijker dan die bagger waar die yorinsite mee kwam aanzetten....[ LOL ze hebben er wel de credits afgekipt, dat belooft nog wat:)]
De witte tekst valt weg tegen de witte achtergrond.quote:Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Je moet onze reputatie van 'tuig' wel ophouden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet toch ergens het vuurtje opstoken!? Es kijken hoe die maffen reageren.
Mijn imago van klootzak brokkelt al door mijn eigen topictitel af .......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Je moet onze reputatie van 'tuig' wel ophouden.![]()
haha, je hebt gelijk, subtiel hoor, maar het zal wel geen opzet zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De witte tekst valt weg tegen de witte achtergrond.
Je bedoelt dat er soortgelijke of nog ergere puistenkoppen zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
Een Joost-fan op het ONM-forum:
[afbeelding].
Idd dan kap ik ook met kijken als ze dit echt gaan flikken, stelletje homo's daar bij BNNquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik wil die hereniging wel zien hoor!!! Anders stop ik met kijken.!
Zit Isa Hoes ook bij z'n harem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Antonie's zoontje : Merlijn , samen met zijn papie op TV .
[afbeelding]
Ben nog steeds ontdaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
En iedereen al bijgekomen van die spannende cliffhanger?
Nou ik niet hoor
En ze droeg vaak zwart zei ze in die reclamequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Isa , Antonie's witte blouse heeft gewassen met dat wasmiddel van der![]()
Owquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
En ze droeg vaak zwart zei ze in die reclame.
Ik zit nog na te trillenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
En iedereen al bijgekomen van die spannende cliffhanger?
Nou ik niet hoor
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.quote:
Nou! Door die plofkop van 'm krijgen ze een te hoog cholesterolgehalte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.![]()
Misschien heeft Ron er een vloeibare drieling ingepompt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef --Globe-- het volgende:
wat me trouwens opviel.. is dat Xena al best een dikke buik had, na ongeveer 1 maand zwangerschap..![]()
tis allemaal gasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef --Globe-- het volgende:
wat me trouwens opviel.. is dat Xena al best een dikke buik had, na ongeveer 1 maand zwangerschap..![]()
Ik blijf erbij dat Ron opgegeten gaat worden. Want dat zei Albertquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.![]()
dat zou op zich wel 'n goeie grap zijn, dat ie zich omdraait en z'n eigen meester aanvaltquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
Ik blijf erbij dat Ron opgegeten gaat worden. Want dat zei Albert [afbeelding]
En altijd maar miepen over dat hij zo graag een Nederlandse versie van Eastenders wil. Het Nederlandse volk wil geen Eastenders Albert! Dat was na 'Het Oude Noorden' (VARA) wel duidelijk toch.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Albert wilde ook onm dood hebben!![]()
![]()
Miepen is ook het enige dat tie kanquote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En altijd maar miepen over dat hij zo graag een Nederlandse versie van Eastenders wil. Het Nederlandse volk wil geen Eastenders Albert! Dat was na 'Het Oude Noorden' (VARA) wel duidelijk toch.
Ehm, ik denk niet dat tie dat heeft, of wel, nouja, ik weet het niet...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Tatoeage als middel tegen kanker
Daan zal daar toch geen tatoeage hebben.![]()
Jawel die spin die Aisha had laten zettenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ehm, ik denk niet dat tie dat heeft, of wel, nouja, ik weet het niet...![]()
Update Vrijdag 1 Juli 2005quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Viking84 het volgende:
godver, ik heb ONM gemist gisteren en er komt ook geen herhalingis er iemand die zo lief is om even te vertellen wat er gebeurd is?
Voornamelijk: hoe is het met Tonnie afgelopen?
Zie Soapie's bericht.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Viking84 het volgende:
godver, ik heb ONM gemist gisteren en er komt ook geen herhalingis er iemand die zo lief is om even te vertellen wat er gebeurd is?
Voornamelijk: hoe is het met Tonnie afgelopen?
Het is te hopen dat hij Ulfsterdam kan vinden!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
En Victor is de TGV ingestapt.
Leuk voor het archief.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Wist niet zeker of dit al geplaatst was, vind het zelf niet echt boeiend, maar anderen misschien wel.....
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tnxen wat was nu de cliff? Huug onder een tijger oid?
Showtime! (Xvid / 29,1MB)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Viking84 het volgende:
tnxen wat was nu de cliff? Huug onder een tijger oid?
Probeer het anders morgen nog eens. Volgens mij zijn de servers van megaupload overbelast.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je ook iets wat werkt?
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Showtime! (Xvid / 29,1MB)![]()
EDIT: Het is de cliffhanger van afgelopen vrijdag.
Iwan1976 doet moeite om het te capturen en het online te zettenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?
Ik heb het niet over Iwan, maar over die server.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Iwan1976 doet moeite om het te capturen en het online te zetten
Ergo niet zeuren
Het is een gratis dienst heh. Het uploaden/downloaden begon bij mij ook traag, maar na een tijdje schoot hij omhoog naar 63KB/s.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?
Hoe werkt het in godsnaam????quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een gratis dienst heh. Het uploaden/downloaden begon bij mij ook traag, maar na een tijdje schoot hij omhoog naar 63KB/s.
Hij (waarschijnlijk Pax) wou Hugo alleen maar redden van het monstertje van Ulft (Joost).quote:
quote:Niels oefent met schieten!
Bron: http://robertmyhunk.web-log.nl
Neer gezet door: hugo :: 18:46 :: Wat Veel Reacties.. Wel 2
quote:stephanie :: 03 juli 2005 19:19 :: e-mail :: website
ej hugo..
kd8 dat je mu naam en website eronder zou zetten... zomaar van andere site afhalen.. das wel lullig oorz..
quote:Verhaallijn
EeJz pEePs...
In de vakantie ga ik een verhaal maken over Niels vanaf dat hij erin kwam. Ik heb daar natuurlijk ook screenshots voor nodig. Als je screenshots hebt, stuur ze gerust naar mij bbal_8@hotmail.com je krijgt zoiezo ALTIJD antwoord. In de vakantie begin ik daar dan mee, als ik genoeg pics heb, en na de vakantie als het nieuwe seizoen begint, komen er natuurlijk elke week pics en story's bij.
Khoop dat jullie me helpen, en stem ff op de nieuwe poll !
XX Stephanie (RoBeRt_mY_hUnK)
quote:@Stephanie:
Zo maar van een andere site afhalen zonder bronvermelding is inderdaad lullig, maar je doet het zelf ook. Dit plaatje is namelijk door mij gemaakt en op FOK! geplaatst.
Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef Wup het volgende:
hey.... Riann verklaart de oorlog aan de jongens?
hihi hoe vaak heb je dat al moeten zeggen/uitleggen vandaag?!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens..
Al een aantal keer jaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi hoe vaak heb je dat al moeten zeggen/uitleggen vandaag?!
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ster slaat zijn slag:Aram dumpt vriendin na acht jaar voor sbs-babe!
oeps sorry Sven, ik ben nogal beperkt in mn topics.....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens..
Ja ik zag het ook al op die web-logjes , als je iets van een site haalt. Dan neem ik ook aan dat je er een bron onderzet..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Fraai staaltje jatwerk: de bedrieger bedrogenHugo (onmdebeste.web-log.nl) plaatst het volgende op zijn weblog:
[..]Reactie van Stephanie (www.robertmyhunk.web-log.nl) op de Niels animatie:
[..]Kijken we vervolgens op de site van Stephanie:
[..]Mijn reactie:
[..]
LOL @ Rodneyquote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja ik zag het ook al op die web-logjes , als je iets van een site haalt. Dan neem ik ook aan dat je er een bron onderzet..
Zo, die is groot.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:48 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat heb ik me kapot verveelt vandaag zeg. Ik heb maar een poster gemaakt. [afbeelding]
![]()
bij deze is mijn laatste reden om clubs te bezoeken dan ook op...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Wup het volgende:
laatste stuipjes van jongens.. ze worden alleen nog maar gebruikt als opslagdepot [ hehe]
dankquote:Op maandag 4 juli 2005 15:56 schreef Rodney1988 het volgende:
ik heb de afbeelding er helemaal af gehaald;) en een linkje gezet
Que?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Wup het volgende:
je moet hem nog fokken
Ja, maar dat heeft ie toch al gedaanquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ie toch al gedaan
ow daar heb ik ff overheen gekekenquote:
ik heb laatst 'n keer gekeken, maar m'n pc liep direct grandioos vast...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef Rodney1988 het volgende:
Nee dat is geen web-logdat is een echte site!
Dat ligt dan zeker aan jou pcquote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb laatst 'n keer gekeken, maar m'n pc liep direct grandioos vast...
dat was dus direct de laatste keer [Babette wordt altijd wat chagrijnig van vastlopende pc's....]
kan heel goed, want da's een pokkeding...quote:
Dat is wel jammer misschien als de lay-out eindelijk klaar is deze maand dat je er wel op kuntquote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan heel goed, want da's een pokkeding...
maar dan is 't wel structureel [hij's heel trouw in vastlopen op dezelfde sites] en dus - voor mij - onbegonnen werk
Volgens soapie's plaatje ookquote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Yorin teletekst wordt zometeen de aflevering van afgelopen vrijdag herhaald.
je maakt een grapje?quote:
iets in die geest ja....quote:Waar had tonnie het nou over, een baby op sterk water ofzo:?
Een jonge vrouw met baby op sterk water dacht ik .quote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond m de twee keer nog spannender![]()
Waar had tonnie het nou over, een baby op sterk water ofzo:?
En die baby's worden aan de tijgers gevoerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Een jonge vrouw met baby op sterk water dacht ik .
mwa... ze kunnen beter onze zwangere lizzy aan de tijgers voerenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die baby's worden aan de tijgers gevoerd.
Je vraagt om klappen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef DeTolk het volgende:
mwa... ze kunnen beter onze zwangere lizzy aan de tijgers voeren![]()
Ik dacht al, wie is er voor lizzy.quote:
Nikkie is best lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Ik dacht al, wie is er voor lizzy.
Maar nu weet ik et ook..
BTW, was maar een geintje hoor. Nikkie is best lekker
Duuk ook?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Babette & Duuk in Postbus 51 spotje.
Babette in verpleegstersuniform en Duuk als voice over.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
Duuk ook?
Oh, ik zie 'm nu net bij RTL Nieuws.quote:
oww heeft nul haast hoor, ik dacht dat je hem al had vanwege die screen...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Zodra ik hem te pakken krijg, zet ik hem online.
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef Wup het volgende:
oww heeft nul haast hoor, ik dacht dat je hem al had vanwege die screen...
ja hoor es, er zitten mannetjes op fietsjes....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.
'ziekenfonds of particulier'quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.
Oh mon Dieu....quote:
Grappig dat de overheid van ons geld de "Sex sells" theorie toepast... lekker sociaal.quote:
Niks mis met Jop Joris toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef soapie het volgende:
Zit ik vanavond in de bioscoop komt er een spotje van de bioscoopbon voorbij, met jawel..... Jop Joris!!!! Wat een drama zeg!!!!!!!!!!!!
Wel goed lezen he Wup!!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Wup het volgende:
verkocht hij weer puistendingetjes? [ of was hij in beeld]
Wup is wat van slag geloof ik. Ze gebruikte zelfs een smiliequote:Op maandag 4 juli 2005 22:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel goed lezen he Wup!!Ging om de 'bioscoopbon'.
zucht, mja valt nog heus niet mee.... lezen....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:19 schreef soapie het volgende:
Wel goed lezen he Wup!!Ging om de 'bioscoopbon'.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
zucht, mja valt nog heus niet mee.... lezen....
wees maar blij dat ik nog niet aan het dubbelposten ben:(
bedankt voor de waarschuwing...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef soapie het volgende:
En ja hij was in beeld!!!! Zou voorlopig maar uit de bios blijven dus........
I.p.v. of als aanvulling op Elif & Ilyas?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Beautygirl het volgende:
Er komen trouwens twee nieuwe moslims in de serie.![]()
Ze heeft een rol in de film Tyranny.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
Mimi Ferrer heeft toch niks beters te doen.......
volgens mij is dat een andere Mimi Ferrer...quote:
Lijkt me ook wel een gangbare naam.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is dat een andere Mimi Ferrer...
't staat al 'n hele tijd op IMDB, en heb ook wel 's op de site van Tyronny gekeken
Maar IMDB heeft het nooit mis toch? Ze weten nog eerder als iemand uit ONM vertrekt dan de soapsterren zelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef babette21 het volgende:
't is een Engelse, vrij grote productie...
lijkt me wat vreemd om daar 'n Nederlands ex-soapsterretje in te zetten...
op zoek naar Mimi...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Maar IMDB heeft het nooit mis toch? Ze weten nog eerder als iemand uit ONM vertrekt dan de soapsterren zelf..
Ja, de rest van de cast zie je daar ook niet.quote:
bij stills zie je wat foto's langskomen..........quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, de rest van de cast zie je daar ook niet.
Nou ja, misschien is het wel iemand anders danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij stills zie je wat foto's langskomen..........
in Staatsgevaarlijk had ze echt een rol om trots op te zijn.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Die film was een hoax om haar als zijnde 'Staatsgevaarlijk' naar de VS te lokken.![]()
jij maakt rare grappen de laatste tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Jop Joris is lekker.
Ik maak nooit grappen in het ONM topic, ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij maakt rare grappen de laatste tijd
Ja tuurlijk, heeft een leuk koppie en babyvetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
Hoe is ’t mogelijk??! Heb je ’t joch wel ’s goed bekeken????
babyvet......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja tuurlijk, heeft een leuk koppie en babyvet
oh toch welquote:Maar dat over die cliffhanger was een grapje hoor ->![]()
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzo![]()
Whehe, je komt hier te weinig Markiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzo![]()
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, je komt hier te weinig Markie!!
gekwetst is niet 't goede woord.... goede woorden zijn hier sowieso niet voor....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaar
Babette is oprichter en voorzitter van de Anti-Foppele-beweging.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaar
oprichter, voorzitter én ere-lid....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
Babette is oprichter en voorzitter van de Anti-Foppele-beweging.!
Vind ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo erg is ie toch niet?
Ik vind het nog steeds een pokke wijfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
Nice.
En nu graag in begrijpelijke taalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef Beautygirl het volgende:
Elif is neem ik aan een gastrol, aangezien ze gister nog bij de studio`s was.![]()
Een vaste rol bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu graag in begrijpelijke taal?
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaansquote:
Elif is Turks. Aïsha is Marokkaans/Spaans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaans
nee, Turks....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaans
Zij gaat voor kwaliteit. Geen ONM dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, Turks....
ik vind Elif op zich wel oke en aangezien Iwan Aïsha al heeft teruggehaald, kan Ilyas vertrekken.
aan 2 Moslims hebben we wel weer genoeg.... we hebben tenslotte ook al 'n Bosnisch bakvisje
en 'n Belgische boxer...... straks ook nog 'n rooie Rus [Koblenko]???????
dan nog......quote:
ik denk dat ik pas, ben niet zo'n triviant-fan....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
REMINDER:
Vanavond om 21:00u op Nederland 1 GTST vs. ONM in TROS Triviant.
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen. Ook is het na al die jaren nog lekker als vanouds. En veel mooiere decors, verhaallijnen, publiek, tijd, zender en acteerprestaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wou 't niet zeggen, maar dacht precíes hetzelfde
a. Ik ben op de achtergrond met een ander projectje bezig dat de web-logjes overbodig maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
dan nog......
a. 't is een log, jij kan beter........![]()
b. jij bent van ons....![]()
als 't aan was, had ik 't nu uitgemaakt.....
*kuch* Teun K. *kuch*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Beautygirl het volgende:
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen.
zet je er 'n goeie beveiliging op dan?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Iwan1976 het volgende:
a. Ik ben op de achtergrond met een ander projectje bezig dat de web-logjes overbodig maakt.
wij zijn allemaal van elkaar.....quote:b. Jullie zijn van mij....
je weet toch dat je m'n second best bent????quote:ALS 't aan was...![]()
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.quote:
Break Outquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Beautygirl het volgende:
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Markie-Mark het volgende:
En die Julia is echt mooi, dat zie zelfs ik
Als je alle ontslagen castleden van GTST tegenover die van ONM zet, wint ONM met gemak.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Break Out
anyway, hij kreeg "de keus" bij gtst: als je in Volle Maan gaat spelen, móet je weg bij GTST
dat kan officieel vrijwillig ontslag heten, maar is het natuurlijk niet
Nog een paar leugentjes om bestwil:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Beautygirl het volgende:
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.
Zelfs Olaf zou hem niet kunnen kraken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
zet je er 'n goeie beveiliging op dan?!
quote:je weet toch dat je m'n second best bent????![]()
![]()
Je hebt domme vragen en je hebt domme vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef Soldier2000 het volgende:
ff een dom vraagje, mare is de zomerstop voor ONM gekomen, of waarom komt het niet meer?
Het ene moment vind je ONM geweldig, en dan is het ineens weer helemaal niksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:18 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Zij gaat voor kwaliteit. Geen ONM dus.![]()
Krijgen we zo weer eens een ouderwets MM-topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja joh beautygirl make up your mind
Komt w_i_v niet meer, ik mis m
In wat voor wereld leef jij???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen. Ook is het na al die jaren nog lekker als vanouds. En veel mooiere decors, verhaallijnen, publiek, tijd, zender en acteerprestaties.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce en Roxylovertje ??????![]()
toch niet dat manwijf wat toen in GTST speelde he
![]()
![]()
![]()
Nee die lul is zich aan het verstoppen voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja joh beautygirl make up your mind
Komt w_i_v niet meer, ik mis m
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce en Roxylovertje ??????![]()
toch niet dat manwijf wat toen in GTST speelde he
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nee die lul is zich aan het verstoppen voor mij.
Als je hem ziet, zeg maar dat ik fucking pissed ben op hem.
Sorry voor taalgebruik maar heb een rothumeur
Roxy ontmoetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!
meisje tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!
Wil je dat echt weten???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
wat heeft ie je misdaan?
En ik zie w_i_V nooit hij haat me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |