Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef Wup het volgende:
hey.... Riann verklaart de oorlog aan de jongens?
hihi hoe vaak heb je dat al moeten zeggen/uitleggen vandaag?!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens..
Al een aantal keer jaquote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi hoe vaak heb je dat al moeten zeggen/uitleggen vandaag?!
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ster slaat zijn slag:Aram dumpt vriendin na acht jaar voor sbs-babe!
oeps sorry Sven, ik ben nogal beperkt in mn topics.....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, deeplinking mag niet meer van de jongens..
Ja ik zag het ook al op die web-logjes , als je iets van een site haalt. Dan neem ik ook aan dat je er een bron onderzet..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Fraai staaltje jatwerk: de bedrieger bedrogenHugo (onmdebeste.web-log.nl) plaatst het volgende op zijn weblog:
[..]Reactie van Stephanie (www.robertmyhunk.web-log.nl) op de Niels animatie:
[..]Kijken we vervolgens op de site van Stephanie:
[..]Mijn reactie:
[..]
LOL @ Rodneyquote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja ik zag het ook al op die web-logjes , als je iets van een site haalt. Dan neem ik ook aan dat je er een bron onderzet..
Zo, die is groot.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:48 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat heb ik me kapot verveelt vandaag zeg. Ik heb maar een poster gemaakt. [afbeelding]
![]()
bij deze is mijn laatste reden om clubs te bezoeken dan ook op...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:46 schreef Wup het volgende:
laatste stuipjes van jongens.. ze worden alleen nog maar gebruikt als opslagdepot [ hehe]
dankquote:Op maandag 4 juli 2005 15:56 schreef Rodney1988 het volgende:
ik heb de afbeelding er helemaal af gehaald;) en een linkje gezet
Que?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:58 schreef Wup het volgende:
je moet hem nog fokken
Ja, maar dat heeft ie toch al gedaanquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ie toch al gedaan
ow daar heb ik ff overheen gekekenquote:
ik heb laatst 'n keer gekeken, maar m'n pc liep direct grandioos vast...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef Rodney1988 het volgende:
Nee dat is geen web-logdat is een echte site!
Dat ligt dan zeker aan jou pcquote:Op maandag 4 juli 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb laatst 'n keer gekeken, maar m'n pc liep direct grandioos vast...
dat was dus direct de laatste keer [Babette wordt altijd wat chagrijnig van vastlopende pc's....]
kan heel goed, want da's een pokkeding...quote:
Dat is wel jammer misschien als de lay-out eindelijk klaar is deze maand dat je er wel op kuntquote:Op maandag 4 juli 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan heel goed, want da's een pokkeding...
maar dan is 't wel structureel [hij's heel trouw in vastlopen op dezelfde sites] en dus - voor mij - onbegonnen werk
Volgens soapie's plaatje ookquote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens Yorin teletekst wordt zometeen de aflevering van afgelopen vrijdag herhaald.
je maakt een grapje?quote:
iets in die geest ja....quote:Waar had tonnie het nou over, een baby op sterk water ofzo:?
Een jonge vrouw met baby op sterk water dacht ik .quote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond m de twee keer nog spannender![]()
Waar had tonnie het nou over, een baby op sterk water ofzo:?
En die baby's worden aan de tijgers gevoerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Een jonge vrouw met baby op sterk water dacht ik .
mwa... ze kunnen beter onze zwangere lizzy aan de tijgers voerenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die baby's worden aan de tijgers gevoerd.
Je vraagt om klappen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef DeTolk het volgende:
mwa... ze kunnen beter onze zwangere lizzy aan de tijgers voeren![]()
Ik dacht al, wie is er voor lizzy.quote:
Nikkie is best lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Ik dacht al, wie is er voor lizzy.
Maar nu weet ik et ook..
BTW, was maar een geintje hoor. Nikkie is best lekker
Duuk ook?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Babette & Duuk in Postbus 51 spotje.
Babette in verpleegstersuniform en Duuk als voice over.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:26 schreef DeTolk het volgende:
Duuk ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |