Vind ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo erg is ie toch niet?
Ik vind het nog steeds een pokke wijfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
Nice.
En nu graag in begrijpelijke taalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef Beautygirl het volgende:
Elif is neem ik aan een gastrol, aangezien ze gister nog bij de studio`s was.![]()
Een vaste rol bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu graag in begrijpelijke taal?
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaansquote:
Elif is Turks. Aïsha is Marokkaans/Spaans.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaans
nee, Turks....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Natuurlijk is het een vaste rol, ze is toch marokkaans
Zij gaat voor kwaliteit. Geen ONM dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, Turks....
ik vind Elif op zich wel oke en aangezien Iwan Aïsha al heeft teruggehaald, kan Ilyas vertrekken.
aan 2 Moslims hebben we wel weer genoeg.... we hebben tenslotte ook al 'n Bosnisch bakvisje
en 'n Belgische boxer...... straks ook nog 'n rooie Rus [Koblenko]???????
dan nog......quote:
ik denk dat ik pas, ben niet zo'n triviant-fan....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
REMINDER:
Vanavond om 21:00u op Nederland 1 GTST vs. ONM in TROS Triviant.
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen. Ook is het na al die jaren nog lekker als vanouds. En veel mooiere decors, verhaallijnen, publiek, tijd, zender en acteerprestaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wou 't niet zeggen, maar dacht precíes hetzelfde
a. Ik ben op de achtergrond met een ander projectje bezig dat de web-logjes overbodig maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
dan nog......
a. 't is een log, jij kan beter........![]()
b. jij bent van ons....![]()
als 't aan was, had ik 't nu uitgemaakt.....
*kuch* Teun K. *kuch*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Beautygirl het volgende:
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen.
zet je er 'n goeie beveiliging op dan?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Iwan1976 het volgende:
a. Ik ben op de achtergrond met een ander projectje bezig dat de web-logjes overbodig maakt.
wij zijn allemaal van elkaar.....quote:b. Jullie zijn van mij....
je weet toch dat je m'n second best bent????quote:ALS 't aan was...![]()
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.quote:
Break Outquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Beautygirl het volgende:
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Markie-Mark het volgende:
En die Julia is echt mooi, dat zie zelfs ik
Als je alle ontslagen castleden van GTST tegenover die van ONM zet, wint ONM met gemak.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Break Out
anyway, hij kreeg "de keus" bij gtst: als je in Volle Maan gaat spelen, móet je weg bij GTST
dat kan officieel vrijwillig ontslag heten, maar is het natuurlijk niet
Nog een paar leugentjes om bestwil:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Beautygirl het volgende:
Hij werd gebeld voor een rol in Volle Maan, en die heeft hij aangenomen. Toen heeft hij besloten te stoppen met GTST, staat in een interview met hem in de Breakout.
Zelfs Olaf zou hem niet kunnen kraken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
zet je er 'n goeie beveiliging op dan?!
quote:je weet toch dat je m'n second best bent????![]()
![]()
Je hebt domme vragen en je hebt domme vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef Soldier2000 het volgende:
ff een dom vraagje, mare is de zomerstop voor ONM gekomen, of waarom komt het niet meer?
Het ene moment vind je ONM geweldig, en dan is het ineens weer helemaal niksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:18 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Zij gaat voor kwaliteit. Geen ONM dus.![]()
Krijgen we zo weer eens een ouderwets MM-topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja joh beautygirl make up your mind
Komt w_i_v niet meer, ik mis m
In wat voor wereld leef jij???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Omdat GTST met respect met de cast omgaat, er wordt nooit iemand ontslagen. Ook is het na al die jaren nog lekker als vanouds. En veel mooiere decors, verhaallijnen, publiek, tijd, zender en acteerprestaties.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce en Roxylovertje ??????![]()
toch niet dat manwijf wat toen in GTST speelde he
![]()
![]()
![]()
Nee die lul is zich aan het verstoppen voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja joh beautygirl make up your mind
Komt w_i_v niet meer, ik mis m
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Joyce en Roxylovertje ??????![]()
toch niet dat manwijf wat toen in GTST speelde he
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nee die lul is zich aan het verstoppen voor mij.
Als je hem ziet, zeg maar dat ik fucking pissed ben op hem.
Sorry voor taalgebruik maar heb een rothumeur
Roxy ontmoetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!
meisje tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
LUISTER!!!! ALLE MENSEN DIE EEN HEKEL HEBBEN AAN ROXY MOETEN HAAR MAAR EENS ONTMOETEN!!!! ZE IS IN ECHT HEEL LIEF!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |