Oh, ik zie 'm nu net bij RTL Nieuws.quote:
oww heeft nul haast hoor, ik dacht dat je hem al had vanwege die screen...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Zodra ik hem te pakken krijg, zet ik hem online.
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:56 schreef Wup het volgende:
oww heeft nul haast hoor, ik dacht dat je hem al had vanwege die screen...
ja hoor es, er zitten mannetjes op fietsjes....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.
'ziekenfonds of particulier'quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op het 8 Uur Journaal is er nu een item over. Tamara kwam ook weer even voorbij. De campagne is vandaag van start gegaan.
Oh mon Dieu....quote:
Grappig dat de overheid van ons geld de "Sex sells" theorie toepast... lekker sociaal.quote:
Niks mis met Jop Joris toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef soapie het volgende:
Zit ik vanavond in de bioscoop komt er een spotje van de bioscoopbon voorbij, met jawel..... Jop Joris!!!! Wat een drama zeg!!!!!!!!!!!!
Wel goed lezen he Wup!!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Wup het volgende:
verkocht hij weer puistendingetjes? [ of was hij in beeld]
Wup is wat van slag geloof ik. Ze gebruikte zelfs een smiliequote:Op maandag 4 juli 2005 22:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel goed lezen he Wup!!Ging om de 'bioscoopbon'.
zucht, mja valt nog heus niet mee.... lezen....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:19 schreef soapie het volgende:
Wel goed lezen he Wup!!Ging om de 'bioscoopbon'.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
zucht, mja valt nog heus niet mee.... lezen....
wees maar blij dat ik nog niet aan het dubbelposten ben:(
bedankt voor de waarschuwing...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef soapie het volgende:
En ja hij was in beeld!!!! Zou voorlopig maar uit de bios blijven dus........
I.p.v. of als aanvulling op Elif & Ilyas?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Beautygirl het volgende:
Er komen trouwens twee nieuwe moslims in de serie.![]()
Ze heeft een rol in de film Tyranny.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
Mimi Ferrer heeft toch niks beters te doen.......
volgens mij is dat een andere Mimi Ferrer...quote:
Lijkt me ook wel een gangbare naam.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij is dat een andere Mimi Ferrer...
't staat al 'n hele tijd op IMDB, en heb ook wel 's op de site van Tyronny gekeken
Maar IMDB heeft het nooit mis toch? Ze weten nog eerder als iemand uit ONM vertrekt dan de soapsterren zelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef babette21 het volgende:
't is een Engelse, vrij grote productie...
lijkt me wat vreemd om daar 'n Nederlands ex-soapsterretje in te zetten...
op zoek naar Mimi...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Maar IMDB heeft het nooit mis toch? Ze weten nog eerder als iemand uit ONM vertrekt dan de soapsterren zelf..
Ja, de rest van de cast zie je daar ook niet.quote:
bij stills zie je wat foto's langskomen..........quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
Ja, de rest van de cast zie je daar ook niet.
Nou ja, misschien is het wel iemand anders danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij stills zie je wat foto's langskomen..........
in Staatsgevaarlijk had ze echt een rol om trots op te zijn.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Die film was een hoax om haar als zijnde 'Staatsgevaarlijk' naar de VS te lokken.![]()
jij maakt rare grappen de laatste tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Jop Joris is lekker.
Ik maak nooit grappen in het ONM topic, ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij maakt rare grappen de laatste tijd
Ja tuurlijk, heeft een leuk koppie en babyvetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
Hoe is ’t mogelijk??! Heb je ’t joch wel ’s goed bekeken????
babyvet......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja tuurlijk, heeft een leuk koppie en babyvet
oh toch welquote:Maar dat over die cliffhanger was een grapje hoor ->![]()
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzo![]()
Whehe, je komt hier te weinig Markiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar wie vind jij dan aantrekkelijk, Sander Foppele ofzo![]()
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, je komt hier te weinig Markie!!
gekwetst is niet 't goede woord.... goede woorden zijn hier sowieso niet voor....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaar
Babette is oprichter en voorzitter van de Anti-Foppele-beweging.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens mij ook aangezien ik Babette nu behoorlijk heb gekwetst blijkbaar
oprichter, voorzitter én ere-lid....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
Babette is oprichter en voorzitter van de Anti-Foppele-beweging.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |