quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bij NP is het al kort na de geboorte foutgegaan.![]()
Moet jij niet heel snel 6 jaar tapes kijken?! Anderhalve maand is korter dan je denkt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb jij dan geen lekker wijf naast wie je 's nachts in het nest mag liggen?
quote:
Arthurs wil is wet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:33 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, Joost zal ook wel balen. Die moet nu alsnog z'n studie afmaken..
Ja, op Daan hoeft ie niet meer te rekenen.quote:
BNN wil Daan terug in Dok... en JP mag straks achter de geraniums orchydeeën gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Ja, op Daan hoeft ie niet meer te rekenen..
Zo te horen heb je hem met een tv-kaart gecaptured. Je noemt nu precies de reden waarom ik blij ben dat ze de dvd-recorder hebben uitgevonden. 'Vroeger' heb ik heel wat afleveringen van ONM/GTST/Goudkust/Westenwind op die manier opgenomen en toen kwam het wel eens voor dat beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon liepen. Volgens mij is het lastig (zo niet onmogelijk) om dat weer goed te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:34 schreef Rodney1988 het volgende:
Mensen, ik ben de aflevering van gisteren van band op de computer te zetten , alleen als ik dat doe dan loopt het beeld en geluid niet met elkaar.. hebben jullie tips voor mij? Ik ga de cliffhanger namelijk op internet zetten...
quote:MARNIX KLEIN:
"Lisette, wil jij zo snel mogelijk de gegevens van Pimmetje Vos van de kinderafdeling ophalen?" (tegen Lisette Krol)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:53 schreef Iwan1976 het volgende:
De cliffhanger van ONM trok gisteren een fenomenaal aantal kijkers: 467.000.![]()
Is dat duur zo'n dvd recorder? En kan je me een goede aanraden??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je hem met een tv-kaart gecaptured. Je noemt nu precies de reden waarom ik blij ben dat ze de dvd-recorder hebben uitgevonden. 'Vroeger' heb ik heel wat afleveringen van ONM/GTST/Goudkust/Westenwind op die manier opgenomen en toen kwam het wel eens voor dat beeld en geluid na verloop van tijd niet meer synchroon liepen. Volgens mij is het lastig (zo niet onmogelijk) om dat weer goed te krijgen.
TIP: Koop een dvd-recorder. Het omzetten van dvd naar DivX/Xvid is een fluitje van een cent.
Voor een dvd-recorder met harde schijf betaal je tussen 400 en 600 euro. Ik kan je geen advies geven over een goede recorder (ik krijg de indruk dat ze nog niet bestaan), maar voor gebruikerservaringen kun je o.a. terecht op www.kieskeurig.nl.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat duur zo'n dvd recorder? En kan je me een goede aanraden??
het ziet er wel flitsend uit, kijken hoe lang ONM het daar volhoudtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Goudkust blauw in combinatie met BNN rood ziet er trouwens niet verkeerd uit.
[afbeelding]
* Wup stemt stiekem toch voor het gifgroen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Goudkust blauw in combinatie met BNN rood ziet er trouwens niet verkeerd uit.
[afbeelding]
1 jaar... of ben ik nu te optimistisch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
het ziet er wel flitsend uit, kijken hoe lang ONM het daar volhoudt
wat zei Joyce nou een paar dagen geleden???quote:
Dus de serie gaat weer Onderweg naar Morgen heten??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De schrijvers hebben hun frustraties niet onder stoelen of banken gestoken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef babette21 het volgende:
wat zei Joyce nou een paar dagen geleden???
"over een maand gaat alsnog de stekker eruit" ofzo?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |