ow LOL, wat was ze tof & yep je hebt gelijk de fusie met Sesamstraat kan ook niet uitgesloten worden:)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen het AZB wordt met opheffing bedreigd... (ONM #2315, VR. 01-07-2005)
geloof jij dat verhaal uit de krant dan???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
Victor-verhaal....
Ik mis hier iets geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nu ik er over nadenk begrijp ik eigenlijk niet waarom BNN Victor uit het script zou willen knippen...
je hebt dat bericht van Iwan uit 't Haarlems Dagblad niet meegekregen???quote:
knip knip bij Joyce.....quote:Vrijdag 1 juli 2005
Wie is degene die in een Parijse bibliotheek het baanbrekende artikel van Chris ontdekt? Joyce denkt dat ze droomt als er plotseling een schim uit haar verleden opduikt.
amenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
Amen.
Ik geloof er dus niks van.quote:
Ja, ik wil die hereniging wel zien hoor!!! Anders stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef Wup het volgende:
ow... ik dacht het komt niet van een weblog dus het zal wel waar zijn:)
haha, ik weet het eigenlijk niet maar het zal me niks verbazen
verhaaltje Yorin site
[..]
knip knip bij Joyce.....
misschien gebruiken ze zomerstop om er een beslissing over te nemen....
Dat zegt toch niksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef babette21 het volgende:
maar de opnames voor ná de zomer zijn toch allang gemaakt?!?
ik heb zo het vermoeden dat BNN hier & daar nog wat huiswerk moet doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Dus de serie gaat weer Onderweg naar Morgen heten??
Ik denk dat de terugkeer van Victor oorspronkelijk bedoeld was om ONM voorgoed af te sluiten met een happy end, maar toen werd de serie op het nippertje 'gered' (quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef Wup het volgende:
nu ik er over nadenk begrijp ik eigenlijk niet waarom BNN Victor uit het script zou willen knippen...
[ hij zou bijvoorbeeld toch Renee dr hersens kunnen komen opblazen .... zij opgeruimd ... Chris zn onderzoekje bij het vuil, iedereen blij]
Victor versus pa Vroman belooft iig. meer vuurwerk dan Marnix versus pa Vroman
[ van Chrisje maakt hij binnen 3 minuten gehakt dus dat telt niet]
de nieuwe schrijvertjes willen geen Couwenberg verhaaltje?
[Niels & Victor was ook niet fout geweest]
da's natuurlijk op zich wel pijnlijk, hoe meer nieuwe schrijvers, hoe minder geschiedenis er bewaard blijft, aan de andere kant, gezien de huidige cast is er ook niet zoveel geschiedenis meer nodig:(
Maar een serie toffe flashbacks lijkt me toch geen overbodige luxe....
misschien heeft Jop de Vries zich gewoon bedacht toen hij een aangepast script van BNN kreeg omdat hij het niet Victorwaardig genoeg vond?
goeie theorie!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
reactie victor-verhaal...
dat was een weblog gerucht [toch??].....quote:BTW: Niet dat ik het erg vind, maar van de terugkeer van Marjolein is ook niks terechtgekomen.
klinkt erg plausibel... dan zou Victor dus alleen voor de eindaflevering bedoeld zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat de terugkeer van Victor oorspronkelijk bedoeld was om ONM voorgoed af te sluiten met een happy end, maar toen werd de serie op het nippertje 'gered' () door BNN. Jop de Vries heeft waarschijnlijk geen zin om weer fulltime te gaan acteren, dus een compromis: Victor stuurt een handlanger die de zaakjes voor hem regelt.
Daarnaast heeft BNN geen trek in oude Couwenberg verhaaltjes met evenzo oude karakters. Exit Renée. Aan het einde van seizoen 13 is de etnische zuivering compleet.... 'mark my words' zou Arthur gezegd hebben.![]()
BTW: Niet dat ik het erg vind, maar van de terugkeer van Marjolein is ook niks terechtgekomen.
Jij was nummer 10.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is er al iemand op het ONMforum van BNN geweest? Volgens mij zijn de debielen van het Yorinforum daarheen overgestapt.
Ik moet toch ergens het vuurtje opstoken!? Es kijken hoe die maffen reageren.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Wup het volgende:
wel aardig van BNN dat ze snel te werk zijn gegaan, dat is iig duidelijk te zien aan de opmaak:)
maar phpbb is wel een goede keuze, heel wat overzichtelijker dan die bagger waar die yorinsite mee kwam aanzetten....[ LOL ze hebben er wel de credits afgekipt, dat belooft nog wat:)]
De witte tekst valt weg tegen de witte achtergrond.quote:Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Je moet onze reputatie van 'tuig' wel ophouden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet toch ergens het vuurtje opstoken!? Es kijken hoe die maffen reageren.
Mijn imago van klootzak brokkelt al door mijn eigen topictitel af .......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Je moet onze reputatie van 'tuig' wel ophouden.![]()
haha, je hebt gelijk, subtiel hoor, maar het zal wel geen opzet zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De witte tekst valt weg tegen de witte achtergrond.
Je bedoelt dat er soortgelijke of nog ergere puistenkoppen zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:22 schreef pberends het volgende:
Een Joost-fan op het ONM-forum:
[afbeelding].
Idd dan kap ik ook met kijken als ze dit echt gaan flikken, stelletje homo's daar bij BNNquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik wil die hereniging wel zien hoor!!! Anders stop ik met kijken.!
Zit Isa Hoes ook bij z'n harem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Antonie's zoontje : Merlijn , samen met zijn papie op TV .
[afbeelding]
Ben nog steeds ontdaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
En iedereen al bijgekomen van die spannende cliffhanger?
Nou ik niet hoor
En ze droeg vaak zwart zei ze in die reclamequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Isa , Antonie's witte blouse heeft gewassen met dat wasmiddel van der![]()
Owquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
En ze droeg vaak zwart zei ze in die reclame.
Ik zit nog na te trillenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
En iedereen al bijgekomen van die spannende cliffhanger?
Nou ik niet hoor
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.quote:
Nou! Door die plofkop van 'm krijgen ze een te hoog cholesterolgehalte.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.![]()
Misschien heeft Ron er een vloeibare drieling ingepompt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef --Globe-- het volgende:
wat me trouwens opviel.. is dat Xena al best een dikke buik had, na ongeveer 1 maand zwangerschap..![]()
tis allemaal gasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef --Globe-- het volgende:
wat me trouwens opviel.. is dat Xena al best een dikke buik had, na ongeveer 1 maand zwangerschap..![]()
Ik blijf erbij dat Ron opgegeten gaat worden. Want dat zei Albertquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk bezorgd om het welzijn van de tijgers. Ik kan je geruststellen. Ze gaan het overleven, want op het vlees van Hugo alleen al kunnen ze met gemak anderhalve maand teren.![]()
dat zou op zich wel 'n goeie grap zijn, dat ie zich omdraait en z'n eigen meester aanvaltquote:Op zondag 3 juli 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
Ik blijf erbij dat Ron opgegeten gaat worden. Want dat zei Albert [afbeelding]
En altijd maar miepen over dat hij zo graag een Nederlandse versie van Eastenders wil. Het Nederlandse volk wil geen Eastenders Albert! Dat was na 'Het Oude Noorden' (VARA) wel duidelijk toch.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Albert wilde ook onm dood hebben!![]()
![]()
Miepen is ook het enige dat tie kanquote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En altijd maar miepen over dat hij zo graag een Nederlandse versie van Eastenders wil. Het Nederlandse volk wil geen Eastenders Albert! Dat was na 'Het Oude Noorden' (VARA) wel duidelijk toch.
Ehm, ik denk niet dat tie dat heeft, of wel, nouja, ik weet het niet...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Tatoeage als middel tegen kanker
Daan zal daar toch geen tatoeage hebben.![]()
Jawel die spin die Aisha had laten zettenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ehm, ik denk niet dat tie dat heeft, of wel, nouja, ik weet het niet...![]()
Update Vrijdag 1 Juli 2005quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Viking84 het volgende:
godver, ik heb ONM gemist gisteren en er komt ook geen herhalingis er iemand die zo lief is om even te vertellen wat er gebeurd is?
Voornamelijk: hoe is het met Tonnie afgelopen?
Zie Soapie's bericht.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Viking84 het volgende:
godver, ik heb ONM gemist gisteren en er komt ook geen herhalingis er iemand die zo lief is om even te vertellen wat er gebeurd is?
Voornamelijk: hoe is het met Tonnie afgelopen?
Het is te hopen dat hij Ulfsterdam kan vinden!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef Svensational het volgende:
En Victor is de TGV ingestapt.
Leuk voor het archief.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Wist niet zeker of dit al geplaatst was, vind het zelf niet echt boeiend, maar anderen misschien wel.....
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tnxen wat was nu de cliff? Huug onder een tijger oid?
Showtime! (Xvid / 29,1MB)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Viking84 het volgende:
tnxen wat was nu de cliff? Huug onder een tijger oid?
Probeer het anders morgen nog eens. Volgens mij zijn de servers van megaupload overbelast.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je ook iets wat werkt?
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Showtime! (Xvid / 29,1MB)![]()
EDIT: Het is de cliffhanger van afgelopen vrijdag.
Iwan1976 doet moeite om het te capturen en het online te zettenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?
Ik heb het niet over Iwan, maar over die server.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef Duiveltja het volgende:
Iwan1976 doet moeite om het te capturen en het online te zetten
Ergo niet zeuren
Het is een gratis dienst heh. Het uploaden/downloaden begon bij mij ook traag, maar na een tijdje schoot hij omhoog naar 63KB/s.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wordt die server door een bejaardenhuis gehost?
Hoe werkt het in godsnaam????quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een gratis dienst heh. Het uploaden/downloaden begon bij mij ook traag, maar na een tijdje schoot hij omhoog naar 63KB/s.
Hij (waarschijnlijk Pax) wou Hugo alleen maar redden van het monstertje van Ulft (Joost).quote:
quote:Niels oefent met schieten!
Bron: http://robertmyhunk.web-log.nl
Neer gezet door: hugo :: 18:46 :: Wat Veel Reacties.. Wel 2
quote:stephanie :: 03 juli 2005 19:19 :: e-mail :: website
ej hugo..
kd8 dat je mu naam en website eronder zou zetten... zomaar van andere site afhalen.. das wel lullig oorz..
quote:Verhaallijn
EeJz pEePs...
In de vakantie ga ik een verhaal maken over Niels vanaf dat hij erin kwam. Ik heb daar natuurlijk ook screenshots voor nodig. Als je screenshots hebt, stuur ze gerust naar mij bbal_8@hotmail.com je krijgt zoiezo ALTIJD antwoord. In de vakantie begin ik daar dan mee, als ik genoeg pics heb, en na de vakantie als het nieuwe seizoen begint, komen er natuurlijk elke week pics en story's bij.
Khoop dat jullie me helpen, en stem ff op de nieuwe poll !
XX Stephanie (RoBeRt_mY_hUnK)
quote:@Stephanie:
Zo maar van een andere site afhalen zonder bronvermelding is inderdaad lullig, maar je doet het zelf ook. Dit plaatje is namelijk door mij gemaakt en op FOK! geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |